Niks aan jij wint altijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had de ijdele hoop een wedstrijdje inhoudloos het laatste woord hebben te kunnen winnen.
8:37 16:56 dat dere officelyphe.quote:
Tittybars afgestruind?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo was ik ook in NY gek. 4 ruggen gespend als een mofo.
Nah, macbook en iphone 6 gekocht.. wel iets gunstiger met die dollar. Verder gewoon als een rijke tatta geleefd.quote:
stoer.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo was ik ook in NY gek. 4 ruggen gespend als een mofo.
07:00 tot 15:00 maar eerste klus was pas om 09:00... ook nog even moeten wachten tot de wasstraat klaar was maar kon wel een half uurtje eerder pleite omdat ik klusje kon ruilen met collega #deleventje #geenstressquote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeee dWc.
Word jij hier nou ook naar van?
[ afbeelding ]
is gewoon een schimmel, als er nou gaten in zaten met textuur van huid.quote:
Ja best wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word jij hier naar van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha kk lijer, idd een rilling over m'n lijf jaquote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is gewoon een schimmel, als er nou gaten in zaten met textuur van huid.
durf te wedden dat hij bibberde op z'n stoel toen ie dit las.
Haha, ik win. Wat krijg ik nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha kk lijer, idd een rilling over m'n lijf ja.
inb4 pics gecounterd met bobbit worms
[..]
Haha, ik win. Wat krijg ik nu?
Een zwarter stukje in je gemene hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een zwarter stukje in je gemene hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |