Waarom kies je dan altijd diezelfde types die je misbruiken en slaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:21 schreef hondebrokje het volgende:
Wederzijdse belangstelling in een relatie is een pré, eens of oneens?
Ja vraag ik me ook af, ik verdien een warme relatie met wederzijdse interesse en belangstelling en diepgaand contact.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom kies je dan altijd diezelfde types die je misbruiken en slaan?
Maar even goed bij jezelf ten rade waar het mis gaat en of je beter kanquote:Op maandag 12 januari 2015 10:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af, ik verdien een warme relatie met wederzijdse interesse en belangstelling en diepgaand contact.
Geen mensen die eenzijdig, alleen aandacht willen ontvangen maar niet geven. Machtgeilers zijn er genoeg.
d'aahwquote:Op maandag 12 januari 2015 10:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af, ik verdien een warme relatie met wederzijdse interesse en belangstelling en diepgaand contact.
Geen mensen die eenzijdig, alleen aandacht willen ontvangen maar niet geven. Machtgeilers zijn er genoeg.
heh wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:32 schreef hondebrokje het volgende:
Maar geld vragen op de badkamer kunnen ze wel.
ik weet het je heb hart van goud.. zou je graag voorstellen aan mijn ouders, je meent het tenminste.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk, ik geef je advies en gun jou dat terwijl je mij varken noemt. Zo slecht ben ik niet
Dank jequote:Op maandag 12 januari 2015 10:33 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik weet het je heb hart van goud.. zou je graag voorstellen aan mijn ouders, je meent het tenminste.
Eh? :squote:Op maandag 12 januari 2015 10:32 schreef hondebrokje het volgende:
Maar geld vragen op de badkamer kunnen ze wel.
Mijn ouders zijn lief.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank jeklopt wel. Zie liever je ouders niet
[..]
Eh? :s
Het is hondenbrokje. Maak maar een nieuw account aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn lief.
Oh niets![]()
Maar je hebt van die mannen waar je geen reet aan hebt qua alles zeg maar
Nogmaals, waarom kies je daarvoor dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn lief.
Oh niets![]()
Maar je hebt van die mannen waar je geen reet aan hebt qua alles zeg maar
mooi op tijdquote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, ga ontbijten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |