Kan makkelijk tussendoor.quote:
wnr samen larpen danquote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wietparkiet maak m'n zus niet bang godverdomme
moest wel paar keer lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar vandaag is het maar heel matig. Niet eens een glimlachje. Hij doet gewoon veel te veel zijn best.
Wat praat je over mijquote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat die kipvreter optyft.
Goku is the best!quote:
Waarom moeten jullie zo geforceerd duidelijk maken dat jullie familie zijn?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wietparkiet maak m'n zus niet bang godverdomme
Voor de geile fantasieėnquote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie zo geforceerd duidelijk maken dat jullie familie zijn?
Ja, wanneer ga je nou eens weg?quote:
quote:
waarom care jij ineens om dingen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien lust ze gewoon graag kip, kan ook hequote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow, sorry wist niet dat jij ook zwart was.
Gokuquote:
Omdat familiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow, sorry wist niet dat jij ook zwart was.
Zou bouillion trekken van de botjes van je oma.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Misschien lust ze gewoon graag kip, kan ook he
Ik word ouder.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Vegeta.
[..]
waarom care jij ineens om dingen?
Houd je kutbek eens gewoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je nou eens weg?
Awhquote:
Deze grap was al niet echt je van het en de kracht van herhaling blijkt hierbij ook niet van toepassing.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou bouillion trekken van de botjes van je oma.
hoeveel grapjes over z'n oma kunnen er nog uit? ik vind het hilarischquote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom je nog met iets originelers of blijf je de hele avond emmeren over zijn oma?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aldus de man met een digimon of pokemon als gebruikersplaatje.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van 14 naar 15 is een grote stap inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |