vervelend voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ach, mensen die beginnen over familie en kinderen, daar heb ik niet zoveel mee, ik vind het eigenlijk heel sneu...
Ze werd iig niet dagelijks door haar eigenaar de plantagehouder tussen haar billen genomen, zoals bij jouw oma dat waarschijnlijk gebeurde.quote:
blijkbaar bij een bepaald slag mensen wel ja, zielig hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vervelend voor je
zo gaat dat nou eenmaal
zegt ook iets over jouw gevoel voor humorquote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb anders vaker gelachen om mmg dan om jou
Gebrek aan intelligentie was al duidelijk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vervelend voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
blijkbaar bij een bepaald slag mensen wel ja, zielig hoorhet doet me weinig, behalve een golf van medelijden opwekken
Zullen we het weer hebben over dragon ball z?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt ook iets over jouw gevoel voor humor
Heb ik het weerquote:Op maandag 12 januari 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vervelend voor je
nergens voor nodig ook
beetje aanstellerig zelfs
gevoel voor humor staat gelijk aan algemene intelligentie? wow dat werkt dan niet zo heel goed in jouw voordeelquote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gebrek aan intelligentie was al duidelijk hoor
Ik heb je moeder in ieder geval zeker gesteund in die moeilijke tijd d'rna. Ze lustte er wel pap van.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
blijkbaar bij een bepaald slag mensen wel ja, zielig hoorhet doet me weinig, behalve een golf van medelijden opwekken
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in ieder geval zeker gesteund in die moeilijke tijd d'rna. Ze lustte er wel pap van.
quote:
ik lees liever even deze fittiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen we het weer hebben over dragon ball z?
Jij lacht eng.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
nivo
hahahah hahahahahahhahahah
HAHAHAHAHAHHAH
Ik ook wel hoor, maar vandaag is het maar heel matig. Niet eens een glimlachje. Hij doet gewoon veel te veel zijn best.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan makkelijk tussendoor.quote:
wnr samen larpen danquote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wietparkiet maak m'n zus niet bang godverdomme
moest wel paar keer lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar vandaag is het maar heel matig. Niet eens een glimlachje. Hij doet gewoon veel te veel zijn best.
Wat praat je over mijquote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat die kipvreter optyft.
Goku is the best!quote:
Waarom moeten jullie zo geforceerd duidelijk maken dat jullie familie zijn?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wietparkiet maak m'n zus niet bang godverdomme
Voor de geile fantasieënquote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie zo geforceerd duidelijk maken dat jullie familie zijn?
Ja, wanneer ga je nou eens weg?quote:
quote:
waarom care jij ineens om dingen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien lust ze gewoon graag kip, kan ook hequote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow, sorry wist niet dat jij ook zwart was.
Gokuquote:
Omdat familiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow, sorry wist niet dat jij ook zwart was.
Zou bouillion trekken van de botjes van je oma.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Misschien lust ze gewoon graag kip, kan ook he
Ik word ouder.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Vegeta.
[..]
waarom care jij ineens om dingen?
Houd je kutbek eens gewoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je nou eens weg?
Awhquote:
Deze grap was al niet echt je van het en de kracht van herhaling blijkt hierbij ook niet van toepassing.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou bouillion trekken van de botjes van je oma.
hoeveel grapjes over z'n oma kunnen er nog uit? ik vind het hilarischquote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom je nog met iets originelers of blijf je de hele avond emmeren over zijn oma?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aldus de man met een digimon of pokemon als gebruikersplaatje.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van 14 naar 15 is een grote stap inderdaad
huehuehuequote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de man met een digimon of pokemon als gebruikersplaatje.
dat is mewtwo van pokemonquote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pokemon is tijdloosquote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
5 euroquote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoeveel geld willen jullie hebben om je nooit meer hier te vertonen en te blijven waar Frank jullie eerst hield?
Dit.quote:
Durf jij je gezicht hier ook weer te vertonen nu je beetje bijval krijgt ja? Beetje sneu.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom je nog met iets originelers of blijf je de hele avond emmeren over zijn oma?
Ik dacht echt even van ''WTF! Nee toch?''quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was er ook niet echt blij mee.
Ik krijg er wel een stijve van. Samen stijf zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom je nog met iets originelers of blijf je de hele avond emmeren over zijn oma?
Jij bent echt tegen iedereen geloof ik hequote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durf jij je gezicht hier ook weer te vertonen nu je beetje bijval krijgt ja? Beetje sneu.
Jij moest hier serieus om lachen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
hahaha terug gelezen
Weer gelachen.
Wie moet er anders grappen maken over je borsten.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef snakelady het volgende:
Ik dacht echt even van ''WTF! Nee toch?''
Maar gelukkig ben je er nog!
heb niet veel ambitiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je onderhandelt moet je altijd hoog beginnen en jij bent dan een Turk?
weet niet kijk geen tvquote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het begin waarschijnlijk om een uur of 8 en stopt om 9. Hoezo tijdloos?
Ik vanmiddag ook van jouw zusje, kon me voor 10 euro helemaal laten gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een stijve van. Samen stijf zijn.
Pokémon voor altijdquote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mij om het even. Allemaal één pot nat. Leuk toen je 12 was.
wat een emotionele rollercoasterquote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht echt even van ''WTF! Nee toch?''
Maar gelukkig ben je er nog!
Ja, vind jullie allemaal mongooltjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent echt tegen iedereen geloof ik he
Liefquote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Remqo het volgende:
Een dosering liefde in dit topic:
[ afbeelding ]
okquote:
de pokemon games zijn nog steedsquote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mij om het even. Allemaal één pot nat. Leuk toen je 12 was.
Oke, nu word je al iets origineler.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een stijve van. Samen stijf zijn.
Zolang je ons maar lieve mongooltjes vindt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind jullie allemaal mongooltjes.
M'n zus heeft sinds ze is omgebouwd tot kerel van het type bouwvakker nog nooit zoveel seks gehad idd.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook van jouw zusje, kon me voor 10 euro helemaal laten gaan.
Geile slet
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna niet te handelen, het is wat...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat een emotionele rollercoaster
fijn voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal me aan de kont oxideren vriend.
Misplaats superioriteitsgevoel. Zo 2013.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef housesoftheholy het volgende:
vind mezelf alsnog beter dan jij
Hier moet ik je tegenspreken, alleen DBZ. Pokemon is voor schattige kindertjes.quote:
quote:
Van hetzelfde.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n zus heeft sinds ze is omgebouwd tot kerel van het type bouwvakker nog nooit zoveel seks gehad idd.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |