vervelend voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ach, mensen die beginnen over familie en kinderen, daar heb ik niet zoveel mee, ik vind het eigenlijk heel sneu...
Ze werd iig niet dagelijks door haar eigenaar de plantagehouder tussen haar billen genomen, zoals bij jouw oma dat waarschijnlijk gebeurde.quote:
blijkbaar bij een bepaald slag mensen wel ja, zielig hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vervelend voor je
zo gaat dat nou eenmaal
zegt ook iets over jouw gevoel voor humorquote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb anders vaker gelachen om mmg dan om jou
Gebrek aan intelligentie was al duidelijk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vervelend voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
blijkbaar bij een bepaald slag mensen wel ja, zielig hoorhet doet me weinig, behalve een golf van medelijden opwekken
Zullen we het weer hebben over dragon ball z?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt ook iets over jouw gevoel voor humor
Heb ik het weerquote:Op maandag 12 januari 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vervelend voor je
nergens voor nodig ook
beetje aanstellerig zelfs
gevoel voor humor staat gelijk aan algemene intelligentie? wow dat werkt dan niet zo heel goed in jouw voordeelquote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gebrek aan intelligentie was al duidelijk hoor
Ik heb je moeder in ieder geval zeker gesteund in die moeilijke tijd d'rna. Ze lustte er wel pap van.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
blijkbaar bij een bepaald slag mensen wel ja, zielig hoorhet doet me weinig, behalve een golf van medelijden opwekken
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in ieder geval zeker gesteund in die moeilijke tijd d'rna. Ze lustte er wel pap van.
quote:
ik lees liever even deze fittiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen we het weer hebben over dragon ball z?
Jij lacht eng.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
nivo
hahahah hahahahahahhahahah
HAHAHAHAHAHHAH
Ik ook wel hoor, maar vandaag is het maar heel matig. Niet eens een glimlachje. Hij doet gewoon veel te veel zijn best.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |