ja en ben er echt helemaal klaar mee nuquote:Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Abject infame beschuldiging
Jezusquote:
Huh welke?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snol, lees mijn reactie dan ook.
Nou, dat lust ik wel.quote:
mijn twitter moet inderdaad serieus genomen worden, het is ook allemaal serieus bedoeld uiteraard.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
#mensendiegemeentegenmijdoen, Hahahaha damn gast laat jezelf nakijken.
Met mijn gevoelens?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja en ben er echt helemaal klaar mee nu
was het humoristisch bedoeld?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn twitter moet inderdaad serieus genomen worden, het is ook allemaal serieus bedoeld uiteraard.
Die van mij wel echtquote:
Daar zal mijn naam ongetwijfeld in voor komen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
#mensendiegemeentegenmijdoen, Hahahaha damn gast laat jezelf nakijken.
Jongen, er is zoveel familie al dood, stap overquote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Volgers. Da's eentje meer dan de begrafenisstoet van de oma van Slaap_Zak.
Mongool.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn twitter moet inderdaad serieus genomen worden, het is ook allemaal serieus bedoeld uiteraard.
Wat ben jij een triest ventjequote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Volgers. Da's eentje meer dan de begrafenisstoet van de oma van Slaap_Zak.
Volgens mij moet je zelf eens serieus genomen worden, seksueel gefrustreerde bal gehakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zal mijn naam ongetwijfeld in voor komen.
quote:
meerdere mensen hebben om sommige tweets moeten lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was het humoristisch bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je gaat denken dat het serieus bedoeld is, vooral die gemeen tweets, dan![]()
Haten op dWcquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest ventjealsof Slaap_Zak ene neuk om die opmerkingen geeft
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meerdere mensen hebben om sommige tweets moeten lachenVind het vooral gewoon tenenkrommend Herman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je gaat denken dat het serieus bedoeld is, vooral die gemeen tweets, danwat kijk jij
Vooral veel medelijdenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest ventjealsof Slaap_Zak ene neuk om die opmerkingen geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |