Doe dan ook gewoon een keer normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zal mijn naam ongetwijfeld in voor komen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meerdere mensen hebben om sommige tweets moeten lachenMega cringe gekregen van je twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je gaat denken dat het serieus bedoeld is, vooral die gemeen tweets, dan
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Er zit onder z'n spatiebalk nog meer humor dan die nieuwe loslopende muilezels hier.
Maar hoe is het verderquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vooral veel medelijdenik vind het oprecht sneu voor hem... ik bedoel dan wil je meedoen en dan met zoiets komen... bijna aandoenlijk
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon een keer normaal.
quote:
Willen we dat niet allemaalquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een negerlul in je
Hermann neemt het wel voor me op, dat vind sympathiek van hemquote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind het vooral gewoon tenenkrommend Herman.
zegt de koekwous die mijn twitter serieus namquote:
gevatquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelf eens serieus genomen worden, seksueel gefrustreerde bal gehakt.
Wil je haar aub geen snol noemen? Alvast bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snol, lees mijn reactie dan ook.
Duh, beter dan zo'n white's little dickquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
zegt de koekwous die mijn twitter serieus nam
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Duh, beter dan zo'n white's little dick
Houd je kkbek nou gewoon maar, achterlijke.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil je haar aub geen snol noemen? Alvast bedankt.
Is geen geheim.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en FOK! is de beste plek om dat doel te bereikenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |