Ik toss je salad met de vlokken Parmezaanse kaas uit je oesterquote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak crackers van de eelt op je eikel en eet de camembert van je pik.
Ook taalkunde?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga die van mij morgen ook verneuken.
Nederlands transcriberen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil het nog niet zo lukken met de d's en t's?
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Gvdquote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik toss je salad met de vlokken Parmezaanse kaas uit je oester.
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nederlands transcriberen.GGGGGG kut G's.
slechte fatoequote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.
Engelse taal en letterkunde in combinatie met Theater,film en literatuurwetenschap.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?
Waarom fonetiek van Engels?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.
Lekker voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit vertellen wat jij studeertquote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?
Dus twee masters? Vind je dat niet zwaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Engelse taal en letterkunde in combinatie met Theater,film en literatuurwetenschap.
heb het al honderd keer genoemd hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit vertellen wat jij studeert
Gecombineerde bachelor muts. Zo slim ben ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus twee masters? Vind je dat niet zwaar?
Komt vanzelf (hoop ikquote:
Oja, ik let gewoon nooit op als jij wat zegt.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het al honderd keer genoemd hoor
nou sorry hoor jezusquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gecombineerde bachelor muts. Zo slim ben ik niet.
doet me niet zoveel hoor verder.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, ik let gewoon nooit op als jij wat zegt.
Commerciële Economiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt vanzelf (hoop ik). Wat heb jij dan voor studie gedaan?
Bachelor of Business Administrationquote:
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreepquote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële Economie.
[..]
Bachelor of Business Administration [ afbeelding ]
Bedrijfseconomie gefaald, of niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële Economie.
[..]
Bachelor of Business Administration [ afbeelding ]
Ah nicequote:
Economiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreep
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.quote:
Dacht ik al, zo steek jij wel in elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, doe het voornamelijk voor de baankansen en salaris straks
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie..quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreep
Nope, eerste jaar was wel een soort MER/oriëntatiejaar, 2e jaar gewoon verder gegaan met CE.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie gefaald, of niet?
Welquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar bedrijfseconomie niet.
Haha. houses snapt niks van de ebitdaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar bedrijfseconomie niet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.
Als jij mijn tweede vrouw wil zijn vind ik het prima hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.
Dan ben je gvd toch geen bachelor, jezus.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij mijn tweede vrouw wil zijn vind ik het prima hoor.
Je klinkt best als een ACN nerdje nu.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
[..]
Nope, eerste jaar was wel een soort MER/oriëntatiejaar, 2e jaar gewoon verder gegaan met CE.
Ik heb zelf rechten gedaan, dus vond dat wel leuk maar bedrijfseconomiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
Laat staan dat, ik snap al niets van rentabiliteitquote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha. houses snapt niks van de ebitda
Zijn juist de leuke vakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, wat een knuppelquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben je gvd toch geen bachelor, jezus.
Jij kan niet gewoon een formule invullen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laat staan dat, ik snap al niets van rentabiliteit
Wie klinkt er nou als een nerdquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klinkt best als een ACN nerdje nu.
Engelsdocent?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Engelsdocent is hét
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer creditquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb zelf rechten gedaan, dus vond dat wel leuk maar bedrijfseconomieik heb er zo'n grafhekel aan. 3 pogingen gedaan voor dat kuttentamen
Wiskunde vind ik ook leuk hoorquote:
Ja ik kan die verdomde formules best allemaal uit mijn hoofd leren, maar het voelt alsof ik nooit echt overkoepelend inzicht heb in de gehele stof. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. En maak me niet belachelijk lul, ben hier mijn ziel aan het blootleggen ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij kan niet gewoon een formule invullen?![]()
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer credit. Blij dat ik het maar een half semester had, kutvak
.
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer credit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Commerciële economie, pannekoek. Wij bazen stellen gewoon een team samen van de beste spelersquote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.
Haha, houses snapt de hefboomwerking nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kan die verdomde formules best allemaal uit mijn hoofd leren, maar het voelt alsof ik nooit echt overkoepelend inzicht heb in de gehele stof. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. En maak me niet belachelijk lul, ben hier mijn ziel aan het blootleggen ;$
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen julliequote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....
Zie je hem.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële economie, pannekoek. Wij bazen stellen gewoon een team samen van de beste spelers.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon op je 24e op de vavo chillenKomt nog wel goed met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....
Altijd een post overige er in keilen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen jullie
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Engelsdocent is hét
Ik schudtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.
Zo, teringquote:
De nadruk komt dus op commercieel te liggen, zak patat, niet op economie.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie je hem.
Bovendien is debet/credit gewoon middelbare school stof.
Ben je dronkenquote:
Gewoon negatief EV, geeft nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd een post overige er in keilen.
Het Ansoff model en de 4 p's zijn inderdaad erg lastig.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.
Optiefen danquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks van
Bedrijfseconomiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk leuker zoquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks van
Het gaat om de strategie en de toegevoegde waarde, balhaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het Ansoff model en de 4 p's zijn inderdaad erg lastig.
Het is ook lastig hoor, daar niet van.quote:
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.quote:De nadruk komt dus op commercieel te liggen, zak patat, niet op economie.
Optiefen.quote:
Dan snap je er echt niks van hèquote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen jullie
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor, daar niet van.
[..]
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.
Normaliter geen moeit mee, gewoon slordigheidquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor, daar niet van.
Sorry, maar ik neem geen advies aan van een agrariër, tenzij het over knollen en bollen gaat.quote:[..]
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.
BV laten klappen en de inboedel opkopen met je andere BVquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon negatief EV, geeft niet
Is eigen vermogen duur vermogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan snap je er echt niks van hè
Ik ben ook bang dat ik geen baan zal vinden hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Marketing. En dan geen baan kunnen vinden.
Geen goede eigenschapquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normaliter geen moeit mee, gewoon slordigheid.
Geeft niks, je staat bekend om je achterlijkheid.quote:Sorry, maar ik neem geen advies aan van een agrariër, tenzij het over knollen en bollen gaat.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is eigen vermogen duur vermogen?
Dan vast wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon negatief EV, geeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |