Zijn juist de leuke vakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
Echt, wat een knuppelquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben je gvd toch geen bachelor, jezus.
Jij kan niet gewoon een formule invullen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laat staan dat, ik snap al niets van rentabiliteit
Wie klinkt er nou als een nerdquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klinkt best als een ACN nerdje nu.
Engelsdocent?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Engelsdocent is hét
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer creditquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb zelf rechten gedaan, dus vond dat wel leuk maar bedrijfseconomieik heb er zo'n grafhekel aan. 3 pogingen gedaan voor dat kuttentamen
Wiskunde vind ik ook leuk hoorquote:
Ja ik kan die verdomde formules best allemaal uit mijn hoofd leren, maar het voelt alsof ik nooit echt overkoepelend inzicht heb in de gehele stof. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. En maak me niet belachelijk lul, ben hier mijn ziel aan het blootleggen ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij kan niet gewoon een formule invullen?![]()
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer credit. Blij dat ik het maar een half semester had, kutvak
.
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer credit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Commerciële economie, pannekoek. Wij bazen stellen gewoon een team samen van de beste spelersquote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.
Haha, houses snapt de hefboomwerking nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kan die verdomde formules best allemaal uit mijn hoofd leren, maar het voelt alsof ik nooit echt overkoepelend inzicht heb in de gehele stof. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. En maak me niet belachelijk lul, ben hier mijn ziel aan het blootleggen ;$
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen julliequote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....
Zie je hem.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële economie, pannekoek. Wij bazen stellen gewoon een team samen van de beste spelers.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon op je 24e op de vavo chillenKomt nog wel goed met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....
Altijd een post overige er in keilen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen jullie
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Engelsdocent is hét
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |