Ik schudtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.
Zo, teringquote:
De nadruk komt dus op commercieel te liggen, zak patat, niet op economie.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie je hem.
Bovendien is debet/credit gewoon middelbare school stof.
Ben je dronkenquote:
Gewoon negatief EV, geeft nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd een post overige er in keilen.
Het Ansoff model en de 4 p's zijn inderdaad erg lastig.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.
Optiefen danquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks van
Bedrijfseconomiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk leuker zoquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks van
Het gaat om de strategie en de toegevoegde waarde, balhaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het Ansoff model en de 4 p's zijn inderdaad erg lastig.
Het is ook lastig hoor, daar niet van.quote:
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.quote:De nadruk komt dus op commercieel te liggen, zak patat, niet op economie.
Optiefen.quote:
Dan snap je er echt niks van hèquote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen jullie
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor, daar niet van.
[..]
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.
Normaliter geen moeit mee, gewoon slordigheidquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor, daar niet van.
Sorry, maar ik neem geen advies aan van een agrariër, tenzij het over knollen en bollen gaat.quote:[..]
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.
BV laten klappen en de inboedel opkopen met je andere BVquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon negatief EV, geeft niet
Is eigen vermogen duur vermogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan snap je er echt niks van hè
Ik ben ook bang dat ik geen baan zal vinden hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Marketing. En dan geen baan kunnen vinden.
Geen goede eigenschapquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normaliter geen moeit mee, gewoon slordigheid.
Geeft niks, je staat bekend om je achterlijkheid.quote:Sorry, maar ik neem geen advies aan van een agrariër, tenzij het over knollen en bollen gaat.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is eigen vermogen duur vermogen?
Dan vast wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon negatief EV, geeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |