Je moet je EV zo laag mogelijk houden en je VV zo hoog mogelijk, als je dat maar lang genoeg vol houdt tot in de extremen laten ze je niet meer failliet gaanquote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is eigen vermogen duur vermogen?
zullen we haxballenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks van
Tis een negerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Marketing. En dan geen baan kunnen vinden.
Heb je ook niet dusdanig in achting dat ik ga proofreadenquote:
Gelukkig sta jij bekend om je, ja, knolselderij?quote:Geeft niks, je staat bekend om je achterlijkheid.
Jij heb tieten, maak jij je maar nergens zorgen over.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik geen baan zal vinden hoor![]()
![]()
Economische crisis en shit.
Nee, het is omdat de gemiddelde vermogenskostenvoet onafhankelijk is van de vermogensstructuur. Ofzo. In ieder geval, op deze vraag was ik de gezakt voor het tentamenquote:
hzaw wil vast welquote:
En dan ook nog eens homo. Allememachies wat een pech.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent een Surinamer en een Marokkaan, te lui om te stelen etc.
Hoezo, als er nog liquide middelen zijn en de going concern waarde is lager dan de liquidatie waarde, waarom zouden ze je dan niet meer failliet laten gaan? Of ben ik nu dom.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je EV zo laag mogelijk houden en je VV zo hoog mogelijk, als je dat maar lang genoeg vol houdt tot in de extremen laten ze je niet meer failliet gaan.
Oké dan laten we het daar bij.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je ook niet dusdanig in achting dat ik ga proofreaden.
Nee, ik heb eens een interessant experiment met hydro aardappels gedaan. Knolselderij heb ik niks mee.quote:Gelukkig sta jij bekend om je, ja, knolselderij?
Kijken ze toch niet naar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij heb tieten, maak jij je maar nergens zorgen over.
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat jij een glimlach op m'n smoelwerk liet verschijnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens homo. Allememachies wat een pech.
Bedrijfseconomie is ook niets meer dan dom formules in de kop stampen en hopen dat je op het tentamen die formule kunt herleiden om de theorie te beantwoordenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, het is omdat de gemiddelde vermogenskostenvoet onafhankelijk is van de vermogensstructuur. Ofzo. In ieder geval, op deze vraag was ik de gezakt voor het tentamen
Primaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké dan laten we het daar bij.
Volgens mij is het publiek in slaap gevallen.quote:Nee, ik heb eens een interessant experiment met hydro aardappels gedaan. Knolselderij heb ik niks mee.
Als je een beetje van je autisme af bent geholpen zal dat waarschijnlijk vaker gebeuren.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat jij een glimlach op m'n smoelwerk liet verschijnen.
Black face comedy?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat jij een glimlach op m'n smoelwerk liet verschijnen.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een beetje van je autisme af bent geholpen zal dat waarschijnlijk vaker gebeuren.
Dat je dat begrip kent, daar in de provincie.quote:
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoezo, als er nog liquide middelen zijn en de going concern waarde is lager dan de liquidatie waarde, waarom zouden ze je dan niet meer failliet laten gaan? Of ben ik nu dom.
Snap het ook niet, zei het al eerder, eerst hier een beetje inlikken en daarna rebels komen rellenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?
Nee, je moet daar niet serieus op in gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dom, of nee ik heb het fout?
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deedquote:Op maandag 12 januari 2015 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap het ook niet, zei het al eerder, eerst hier een beetje inlikken en daarna rebels komen rellen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deed
Vervelend.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deed
eerder alfalfaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.
Is dat je holmaat?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit komt over alsof Socios het zegt (srs).
Niet weer.quote:
Gewoon goed je tanden poetsen er na.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt me echt smerig, maar doe je ding.
Je eet toch gewoon die hele spriet op? Of ik weet niet wat alfalalfa isquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De kiem van alfalfa is ook best lekker trouwens.
Waarom gedraag je je zo bèta danquote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.
Het was zo lekker rustig.quote:
hjb.quote:
Nee, de kiem.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je eet toch gewoon die hele spriet op? Of ik weet niet wat alfalalfa is
Ik weet niet beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je zo bèta dan
De dikgedrukte woorden ken ikquote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef voederbietel het volgende:
Voedergewas in veeteelt. Tevens stikstofbinder en goede wortelaar.
Dat blijkt.quote:
Ze voeren het aan de koeien.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De dikgedrukte woorden ken ik
Doe normaal, sukkel.quote:
Schrijf je stikstofknobbeltjes niet aan elkaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze voeren het aan de koeien.
Hij bindt stikstof uit de lucht in zgn stikstof knobbeltjes in z'n wortels.
Hij wortelt diep.
Geen idee, al die agrarische termen worden op 100 verschillende manieren geschreven. Chloro weet het vast wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Schrijf je stikstofknobbeltjes niet aan elkaar?
likje bebequote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb net een korstje opengekrabd en nu blijft het bloeden.
tussen je salade donderen voor die extra bite.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Vloeitje op plakken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Stikstofknobbeltjes is aan elkaar ja. Samenstelling.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, al die agrarische termen worden op 100 verschillende manieren geschreven. Chloro weet het vast wel.
Alfalfa is in het Nederlands trouwens gewoon luzerne.
Hey smeerpijpquote:
Dat is mekurwaquote:
Ruzzle? :$$quote:
Mur begrijpt wel wie ik bedoel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit roept alleen maar meer vragen op
las eerst merKurwa en moest heel hard lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur begrijpt wel wie ik bedoel.
Gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
las eerst merKurwa en moest heel hard lachen
Ik kan er niet zo goed tegen als jij begint te praten. Het is dat ik gebruikers niet kan blokkeren want anders stond jij in dat lijstje.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm ging je weg net voordat we powerball speelden
Hij is bang.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm ging je weg net voordat we powerball speelden
dus wat je wilt zeggen is dat je veel cared en het diep zit?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen als jij begint te praten. Het is dat ik gebruikers niet kan blokkeren want anders stond jij in dat lijstje.
Wat jouw infantiele brein er van maken wil moet je zelf weten maar hou dat lekker voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus wat je wilt zeggen is dat je veel cared en het diep zit?
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat jouw infantiele brein er van maken wil moet je zelf weten maar hou dat lekker voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonne nuit mademoiselle.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef hondebrokje het volgende:
Sleeping time na 4 uur slaap per nacht gemiddeld weken langgg
X aan jullie bezorgde moeders
Dat was de grapquote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
las eerst merKurwa en moest heel hard lachen
Dat je een grap moet uitleggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |