Lijkt me sterk.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een beetje van je autisme af bent geholpen zal dat waarschijnlijk vaker gebeuren.
Dat je dat begrip kent, daar in de provincie.quote:
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?quote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoezo, als er nog liquide middelen zijn en de going concern waarde is lager dan de liquidatie waarde, waarom zouden ze je dan niet meer failliet laten gaan? Of ben ik nu dom.
Snap het ook niet, zei het al eerder, eerst hier een beetje inlikken en daarna rebels komen rellenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?
Nee, je moet daar niet serieus op in gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dom, of nee ik heb het fout?
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deedquote:Op maandag 12 januari 2015 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap het ook niet, zei het al eerder, eerst hier een beetje inlikken en daarna rebels komen rellen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deed
Vervelend.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deed
eerder alfalfaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.
Is dat je holmaat?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit komt over alsof Socios het zegt (srs).
Niet weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |