Gewoon goed je tanden poetsen er na.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt me echt smerig, maar doe je ding.
Je eet toch gewoon die hele spriet op? Of ik weet niet wat alfalalfa isquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De kiem van alfalfa is ook best lekker trouwens.
Waarom gedraag je je zo bèta danquote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.
Het was zo lekker rustig.quote:
hjb.quote:
Nee, de kiem.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je eet toch gewoon die hele spriet op? Of ik weet niet wat alfalalfa is
Ik weet niet beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je zo bèta dan
De dikgedrukte woorden ken ikquote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef voederbietel het volgende:
Voedergewas in veeteelt. Tevens stikstofbinder en goede wortelaar.
Dat blijkt.quote:
Ze voeren het aan de koeien.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De dikgedrukte woorden ken ik
Doe normaal, sukkel.quote:
Schrijf je stikstofknobbeltjes niet aan elkaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze voeren het aan de koeien.
Hij bindt stikstof uit de lucht in zgn stikstof knobbeltjes in z'n wortels.
Hij wortelt diep.
Geen idee, al die agrarische termen worden op 100 verschillende manieren geschreven. Chloro weet het vast wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Schrijf je stikstofknobbeltjes niet aan elkaar?
likje bebequote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb net een korstje opengekrabd en nu blijft het bloeden.
tussen je salade donderen voor die extra bite.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Vloeitje op plakken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Stikstofknobbeltjes is aan elkaar ja. Samenstelling.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, al die agrarische termen worden op 100 verschillende manieren geschreven. Chloro weet het vast wel.
Alfalfa is in het Nederlands trouwens gewoon luzerne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |