Hey smeerpijpquote:
Dat is mekurwaquote:
Ruzzle? :$$quote:
Mur begrijpt wel wie ik bedoel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit roept alleen maar meer vragen op
las eerst merKurwa en moest heel hard lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur begrijpt wel wie ik bedoel.
Gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
las eerst merKurwa en moest heel hard lachen
Ik kan er niet zo goed tegen als jij begint te praten. Het is dat ik gebruikers niet kan blokkeren want anders stond jij in dat lijstje.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm ging je weg net voordat we powerball speelden
Hij is bang.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm ging je weg net voordat we powerball speelden
dus wat je wilt zeggen is dat je veel cared en het diep zit?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen als jij begint te praten. Het is dat ik gebruikers niet kan blokkeren want anders stond jij in dat lijstje.
Wat jouw infantiele brein er van maken wil moet je zelf weten maar hou dat lekker voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus wat je wilt zeggen is dat je veel cared en het diep zit?
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat jouw infantiele brein er van maken wil moet je zelf weten maar hou dat lekker voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonne nuit mademoiselle.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef hondebrokje het volgende:
Sleeping time na 4 uur slaap per nacht gemiddeld weken langgg
X aan jullie bezorgde moeders
Dat was de grapquote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
las eerst merKurwa en moest heel hard lachen
Dat je een grap moet uitleggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |