SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Tartaarsaus is wel sweetyquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
er staat al een fout in de TT en de OP is extreem karig dus gastslot mag best
Kan GGMM lachen?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM stuurde me vaak DM's dat hij weer eens dubbel lag van het lachen
Je ontwijkt mijn vraag wel erg soepel.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb verder nooit iemand getr`d dus
nee jongenquote:
Zal me geen reet interesseren Elan. Maar blijf maar pedograpjes maken. Als jij daar blij van wordtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
en daar heb je het zelf naar gemaakt
Jij bent mijn fok-broeder JR. Zo.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan GGMM lachen?
[..]
Je ontwijkt mijn vraag wel erg soepel.
Al maanden niet gedaan maar zal binnenkort eens iets leuks verzinnen, heb jij gelijk weer goed excuus om lekker te klikken bij de modjesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me geen reet interesseren Elan. Maar blijf maar pedograpjes maken. Als jij daar blij van wordt
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Al maanden niet gedaan maar zal binnenkort eens iets leuks verzinnen, heb jij gelijk weer goed excuus om lekker te klikken bij de modjes
Uiterst content, denk dat moblo ook wel content is met je slotje misschien mag je nu in haar broekje.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elan, ik hoop dat je tevreden bent met de sluitpost.
Lyutenitsaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
nee jongen
jij had laatst iets lekkers met tomaat of zo wat je op stokbrood at
deze zomer
Ik heb nu al boze DM's op mijn gastslotje, slangenkuil dat CUL.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiterst content, denk dat moblo ook wel content is met je slotje misschien mag je nu in haar broekje.
Moblo is 30+ dus dit is GEEN pedograpje ik herhaal....
Wil je graag misselijk worden ja?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil stokbrood met satsaus en knoflooksaus
Trek gekregen.quote:
serieusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu al boze DM's op mijn gastslotje, slangenkuil dat CUL.
Satesaus en knoflooksaus gemixt? Verder niks?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een lekkere snack hoor
Gewoon zo'n pan op tafel en daar je pindasaus in dopen net als reclamequote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een lekkere snack hoor
Tomaat, paprika, aubergine, wortel, ui, knoflook, wat olijfolie peper en zoutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
soort tapas toch
ziet er vies sweety uit
Kruidenboter kan ook ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Satesaus en knoflooksaus gemixt? Verder niks?
Nee doe mij dan nog maar liever kruidenboter op een stokbroodje. Of kaas/salami in de oven.
Wijko satsausquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zo'n pan op tafel en daar je pindasaus in dopen net als reclame
Ga deze zomer maken man, althans wrs als weer beetje bbq-weer is als die kaolowind hier weg isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomaat, paprika, aubergine, wortel, ui, knoflook, wat olijfolie peper en zout
Ja oke. ik dacht satesaus en knoflook samenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kruidenboter kan ook ja.
En een pan knoflooksaus en bak knoflooksaus op tafel om het in te dopen ja
Kan ook wel eens eenmalig als soort van experiment.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. ik dacht satesaus en knoflook samen
Dat ligt er helemaal aan of je zelf kan koken. Als ik een eigen satsaus maak is het waarschijnlijk niet te vreten.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfgemaakte man is echt veeeeeeeeeeeeeel lekkerder
Gewoon een goed recept hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan of je zelf kan koken. Als ik een eigen satsaus maak is het waarschijnlijk niet te vreten.
Gewoon receptje zoeken man is echt makkelijk te maken, paar potten pindakaas, verse gember en wat ketjap/bruine suiker en je komt al een heel eind.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan of je zelf kan koken. Als ik een eigen satsaus maak is het waarschijnlijk niet te vreten.
Net als je culinaire kunsten bij je kerstdinerquote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar ik ben vies lui en dan is het makkelijker om er wat van Wijko in te flikkeren
Maar dat kan ook als je Wijko als basis gebruikt. Kan je ook van alles aan toevoegenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon receptje zoeken man is echt makkelijk te maken, paar potten pindakaas, verse gember en wat ketjap/bruine suiker en je komt al een heel eind.
En je kunt het zo pittig maken als je wil
Nog nooit een kerstdiner gemaakt dus weet niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Net als je culinaire kunsten bij je kerstdiner
van je school toch dat mensen zelf wat mee moesten brengen laatstquote:Op zondag 11 januari 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een kerstdiner gemaakt dus weet niet.
Wijko is ook wel lekker hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar ik ben vies lui en dan is het makkelijker om er wat van Wijko in te flikkeren
Dat vind ik nu top van je.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga deze zomer maken man, althans wrs als weer beetje bbq-weer is als die kaolowind hier weg is
Oohja maar dat was gewoon zooi kopen in de supermarkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
van je school toch dat mensen zelf wat mee moesten brengen laatst
Je kan toch gewoon wat lekkers kopen in de winkelquote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja maar dat was gewoon zooi kopen in de supermarkt.
En had ik oude kaasstengels uit de kast gepakt
*wordtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wat sambal er doorheen zodat het pittig word.
Topshow
en morgen weer -10 zeker?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef Dven het volgende:
Hier was het wel lekker weer Elan, bijna 21 graden vandaag
Moet ik helemaal naar de winkel toe pfffquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon wat lekkers kopen in de winkel
Morgen 6 graden en sneeuwquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
en morgen weer -10 zeker?
wel nice hoor maar iets van consistentie qua temperatuur lijkt me beter voor je lijf
zit je in je t-shirt op terras begint het te snillen
Je hebt zeker geen zee daar die voor een constante aanvoer zorgt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:54 schreef Dven het volgende:
Op de grens van continentaal en mediterraans zitten![]()
![]()
Zwarte Zeequote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen zee daar die voor een constante aanvoer zorgt.
Nee. Zelfs de zwarte zee is daar iets te klein voor. En ik zit net ten noorden van de bergen die de grens tussen mediteraan en continentaal zijn. Daarom is het in de winter of ijskoud of aangenaam warm. Maar goed, nog anderhalf maandje en dan is het weer standaard aangenaam.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen zee daar die voor een constante aanvoer zorgt.
Wat doe je eigenlijk voor werk daar enzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Zelfs de zwarte zee is daar iets te klein voor. En ik zit net ten noorden van de bergen die de grens tussen mediteraan en continentaal zijn. Daarom is het in de winter of ijskoud of aangenaam warm. Maar goed, nog anderhalf maandje en dan is het weer standaard aangenaam.
Die heeft hier 200 KM het binnenland in niet zo veel effect meer. Eigenlijk enkel aan de directe kust.quote:
Ik schrijf.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk daar enzo?
Tof. Voor een krant ofzo?quote:
Burgas en Varna zijn kustplaatsjes toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die heeft hier 200 KM het binnenland in niet zo veel effect meer. Eigenlijk enkel aan de directe kust.
Artikelen voor (reis)gidsen, advertorials, SEO en dat soort dingen.quote:
Relaxed werk welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Artikelen voor (reis)gidsen, advertorials, SEO en dat soort dingen.
Nouja, plaatsjes. Wel van het formaat Utrechtquote:Op zondag 11 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgas en Varna zijn kustplaatsjes toch?
Kijk uit naar de zomer. Beetje op het strand, terras of aan het zwembad zitten en wat schrijven.quote:
Utrecht is ook maar een plaatsjequote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, plaatsjes. Wel van het formaat Utrecht
Schrijf je ook recreatief?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk uit naar de zomer. Beetje op het strand, terras of aan het zwembad zitten en wat schrijven.
Nouja, 300.000 inwoners vind ik toch wel wat stedelijke kenmerken hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is ook maar een plaatsjeZo groot is dat niet
Nee. Zonde van m'n tijdquote:
Nou ja, alss je voor je werk schrijft zul je het ook wel leuk vinden dus vandaarquote:
Het gaat me vrij gemakkelijk af, ik verdien er leuk mee en ik werk waar en wanneer ik wil. Dat zijn voornamelijk mijn beweegredenen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, alss je voor je werk schrijft zul je het ook wel leuk vinden dus vandaar
Heb een vriendinnetje en deze wil ik zowaar niet bedriegenquote:
Beetje pimpen aan het strandquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Elan het volgende:
fok-broeder inso en ik komen je van de zomer lastig vallen
Wij een bloody mary, hij een tomatensapjequote:
Hallo.quote:
Hoeveel baco's had je op?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben vierde geworden met een dartstoernooitje hier.
Geen probleem regel wel wat waspoeder dan als de drank te hard nekt. Toch nog een voordeel van zo´n EU en haar open grenzenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij een bloody mary, hij een tomatensapjeOf een long island ice tea en hij een ice tea
Je moet wel eventjes indrinken de weken van te voren want een kleintje is wat in Nederland een grote is. En wij drinken alleen maar extra groot dan.
quote:
Ik zal het kort houden: nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Heb jij je eerste alcoholische versnapering al op Stijn?
4 baco voor een vaste hand bij het dartsenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Heb jij je eerste alcoholische versnapering al op Stijn?
Stijn heeft een intense haat aan dikken dus ik denk niet dat hij zo snel in het dartscircuit zal belandenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
4 baco voor een vaste hand bij het dartsen
Niet nieuwsgierig naar?quote:
Ben benieuwd hoeveel mensen op die wedstrijd hebben ingezet.quote:
jammer dat je zoiets van te voren nooit hoort inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen op die wedstrijd hebben ingezet.
Alleen mensen die inside news hebben.En die zetten er ook meteen millie opquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen op die wedstrijd hebben ingezet.
Ja maar als je het nog nooit geprobeerd hebt ben je toch nieuwsgierigquote:
Te rustig ja.quote:
Ik heb geen zin om alles terug te lezenquote:
En ik heb geen zin dat weer op te hemelenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alles terug te lezen
Er kwam hier een user die een oude bekende bleek te zijn en wat toen?
wowquote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs zo rustig dat ik nog wat aan school heb gedaan om 12 uur snachts. Moet niet gekker worden
Puur of gemixt?quote:
oke maakt niet uitquote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb geen zin dat weer op te hemelen
Kan je maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Helaas zijn fokkers daar over het algemeen niet echt vaardig inquote:
Hoi Etsuquote:
is goedquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Helaas zijn fokkers daar over het algemeen niet echt vaardig in
neequote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
iets met huisgenoot ofzo las ik toch
gaat t daarover?
Hoi Johannes.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Etsu
Ik was erg vereerd dat je me noemde in het 'vraag hier aan een FOK!ker dat je met m wil slapen' topic
Is goed. Wanneer kan je?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we binnenkort een biertje drinken en roddelen over Paxcon en Tiesje (en je vijand R)
oh okiquote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
[..]
Hoi Johannes.
Snap ik.Ik durfde het je zo lang niet te vertellen, maar ik besloot vandaag opeens dat het tijd werd en toen ondernam ik maar actie. Gelukkig is het in de goede smaak gevallen.
Ik bedoelde maandag, en nee Italiaans is in december al afgelopenquote:
Vandaarquote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde maandag, en nee Italiaans is in december al afgelopen
En als ik een vervolgcursus neem is die pas weer halverwege februari en op woensdag (tenzij ik een andere taal doe)
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar!
Ik zal even kijken of ik morgen kan. Ik ben oprecht benieuwd of je wel met mij alleen durft, en of je niet bang bent dat ik je dan ga betasten want je weet dat ik van de mannen ben.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Toto en ik houden heel veel van Oscar en beschermen hem 24/7, dan heeft Oscar jou ook nog.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.
Dat mijn hond iets overkomt, kijk, daar ben ik wel bang voor.
Ik voel me weer gerust gesteldquote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Toto en ik houden heel veel van Oscar en beschermen hem 24/7, dan heeft Oscar jou ook nog.
Gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me weer gerust gesteld
Slaap lekker Ets!quote:Op maandag 12 januari 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig.Dan kan ik nu gerust slapen.
Welterusten Johannes!
Praat jij in het echt ook zo gefermenteerd?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.
Dat mijn hond iets overkomt, kijk, daar ben ik wel bang voor.
Fermentatie is een proces waarbij bacterin, schimmels en gisten gebruikt worden om een voedingsmiddel te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Praat jij in het echt ook zo gefermenteerd?
Nederlands ijshockey moet meer gewaardeerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey stelt niks voor en NHL kun je gewoon volgen op Sport1
Moet je dat filmpje maar eens bekijken op www.alletoptienlijstjes.nl en dan bij bizarre sportblessures.quote:
Jij kijkt zeker ook vrouwenvoetbalquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey moet meer gewaardeerd worden
Wat een gefermenteerd filmpje laat je zienquote:
Ja, dat is een beetje mijn ding he. Wel handig als je voedingsmiddelen nodig hebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een gefermenteerd filmpje laat je zien
Tis bijna niet te merkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
moest net bijna huilen door youtubefilmpje
vies labiel
Ik word altijd emotioneel van dit soort filmpjesquote:Op maandag 12 januari 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
moest net bijna huilen door youtubefilmpje
vies labiel
Bij FC Groningen gaat Nick voorop in de strijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit zouden ze bij voetbal ook moeten toestaan, Kazim Kazan klapt ze allemaal.
Gewoon, je manier van posten is altijd anders op zo'n momentquote:
Mooi is dat manquote:Op maandag 12 januari 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word altijd emotioneel van dit soort filmpjes
Serieusquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, je manier van posten is altijd anders op zo'n moment
Dat post ik niet op onlinequote:Op maandag 12 januari 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
Poste jij ook anders dan toen je zelfmoord wilde plegen
Bij AZ weten we het ook welquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij FC Groningen gaat Nick voorop in de strijd.
Mijn hond is ook altijd zo blij als hij mij na een paar weken weer zietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi is dat manhonden ook gewoon goed geheugen, kat zou niet eens van zolder komen
oh nou enorm fijn voor je manquote:Op maandag 12 januari 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat post ik niet op online
En toen zat ik niet op fok
Als je zulke goede verhalen blijft posten moet je Fylax echt thuislaten en je hont meenemen naar Markquote:Op maandag 12 januari 2015 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is ook altijd zo blij als hij mij na een paar weken weer ziet
En hij weet precies waar in de buurt hij ooit een kat heeft gezien, want hij gaat dan altijd even kijken of er weer eentje is.
Uh, okequote:Op maandag 12 januari 2015 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
oh nou enorm fijn voor je man
toen ik net ruzie met je maakte was ik trouwens nog niet labiel maar het is wel in de lijn der verwachting dat je een emotioneel zwak moment tegen iemand zou gebruiken.
misschien kun je met terugwerkende kracht nog wat TR's plaatsen er is vast we wat te vinden
Volgens mij ging Fylax sowieso al niet mee naar Mark.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke goede verhalen blijft posten moet je Fylax echt thuislaten en je hont meenemen naar Mark
wiequote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
SHO / Couturier Frans Molenaar (74) overleden
Heeft hij dat nog niet eens gezegdquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ging Fylax sowieso al niet mee naar Mark.
Lullige manier om aan je einde te komenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
Ik ken die meneer helemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
Ja hierquote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik voelde dat ergens over Mark gepraat werd, gelukkig heb ik het gevonden
Nu toevallig geen eenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hier
Welk nummer van Mark luister jij nu?
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaatquote:Op maandag 12 januari 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ariana Grande is in het voorprogramma van Mark Knopfler terecht gekomen?
Misschien moet hij dan maar in plaats gaan van jouw broertjequote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaat.
huhquote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaat.
uh okquote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat moeten dat smakeloze mensen zijn, die Ariane grande (wie?) boven Mark Knopfler verkiezen
Ik vind alles best zolang jij je hond maar meeneemt.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan maar in plaats gaan van jouw broertje
Inb4 fittie met Fylax.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat moeten dat smakeloze mensen zijn, die Ariane grande (wie?) boven Mark Knopfler verkiezen
Oscar en Toto volgens mijn hond ook overal mee naartoe, dat weet je he?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang jij je hond maar meeneemt.
Fylaxquote:Op maandag 12 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4 fittie met Fylax.
Fylax zei eerder nog vandaag dat hij graag met jou en mij in jouw tweepersoonsbed wilde slapen
Dit is raar.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4 fittie met Fylax.
Fylax zei eerder nog vandaag dat hij graag met jou en mij in jouw tweepersoonsbed wilde slapen
Hoezo?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, vond t nogal random
Ik vond mijn grapje daar wel leuk, ik zat weer eens te schuddebuiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, vond t nogal random
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee sorry, wel vermakelijk op de OS maar niet meer dan dat
Hoe jong zijn de meisjes in dat team?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijken
Jongquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe jong zijn de meisjes in dat team?
die puck gaat me te snelquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijken
Ik ga het nu luisterenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen notoire pedo's in dit topic
Tunnel of Love was eigenlijk nog niet afgelopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Speciaal voor Elan luister ik nu naar
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord
Die moet ik nog even bekijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn grapje daar wel leuk, ik zat weer eens te schuddebuiken.
Vind het maar saaie meuk zonder enige vorm zang.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Speciaal voor Elan luister ik nu naar
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord
Waarom moeten we dit dan luisteren :squote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het maar saaie meuk zonder enige vorm zang.
Heb ik hier de Tunnel of Love voor weggekliktquote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moeten we dit dan luisteren :s
Omdat we ALLE nummers moeten kennen, stel dat Mark dit speelt en wij kijken elkaar allemaal meewarig aan weet je hoe dom dat zou staanquote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moeten we dit dan luisteren :s
Your latest trick is juist mooi met saxofoonquote:Op maandag 12 januari 2015 02:25 schreef Paxcon het volgende:
Deze instrumental is echt puur genot. Deze versie is zonder die saxofoononzin.
Ohja, daar heb je wel een puntquote:Op maandag 12 januari 2015 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat we ALLE nummers moeten kennen, stel dat Mark dit speelt en wij kijken elkaar allemaal meewarig aan weet je hoe dom dat zou staan
Schitterendquote:Op maandag 12 januari 2015 02:25 schreef Paxcon het volgende:
Deze instrumental is echt puur genot. Deze versie is zonder die saxofoononzin.
Wij maken heel vaak elkaars zinnen...quote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar heb je wel een punt
Gelukkig kunnen johannes en ik elkaar erg goed aanvullen
af xDquote:Op maandag 12 januari 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij maken heel vaak elkaars zinnen...
De hond van johannes komt ook mee en dat is een ware speurneus, dus die kan Mark desnoods afleiden door heel hard te gaan blaffen waardoor hij zich genoodzaakt voelt een ander nummer in te zettenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar heb je wel een punt
Gelukkig kunnen johannes en ik elkaar erg goed aanvullen
Mijn hond blaft echt bijna nooit.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
De hond van johannes komt ook mee en dat is een ware speurneus, dus die kan Mark desnoods afleiden door heel hard te gaan blaffen waardoor hij zich genoodzaakt voelt een ander nummer in te zetten.
Zodat de boel niet al te erg escaleert zeg maar
En anders gaan we gewoon keihard schreeuwen. Mark weet dat z'n echte fanbase op FOK! zit dus daar luistert hij wel naar.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
De hond van johannes komt ook mee en dat is een ware speurneus, dus die kan Mark desnoods afleiden door heel hard te gaan blaffen waardoor hij zich genoodzaakt voelt een ander nummer in te zetten.
Zodat de boel niet al te erg escaleert zeg maar
Een echte speurhond! Niemand afschrikken om dan genadeloos toe te kunnen slaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond blaft echt bijna nooit.
Pas op dat er geen bommelding wordt gedaanquote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Fylax het volgende:
Ik ga voor pax en johanmes een kadotje achterlaten in ziggodome als ik daar ben geweeat
haha neequote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas op dat er geen bommelding wordt gedaan
Dus als die het dan een keer doet zal het wel ff indruk maken. Zelfs op grootheden die de hele wereld afreizen om op te treden.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond blaft echt bijna nooit.
Wat lief van jou.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Fylax het volgende:
Ik ga voor pax en johanmes een kadotje achterlaten in ziggodome als ik daar ben geweeat
kom danquote:Op maandag 12 januari 2015 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sterker nog: met jou zal ik m'n leven delen
In de toilettenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Fylax het volgende:
hmmmm weetnietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:33 schreef Elan het volgende:
[..]
jazeker
ariana grande lijkt wel een beetje op een jonge J.Alba vind je niet
Ik druivensapquote:
Misschien dat hij daarom wel nooit blaft.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus als die het dan een keer doet zal het wel ff indruk maken. Zelfs op grootheden die de hele wereld afreizen om op te treden.
Overigens is jouw hond een jachthond heb ik me laten vertellen dus dat hele blaffen zou totaal geen functie hebben
Heb je er ook een bakje ijs bij gepakt?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik druivensap
[..]
Misschien dat hij daarom wel nooit blaft.
doe maarquote:Op maandag 12 januari 2015 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal tijdens het optreden in de toiletten te vinden zijn op zoek naar jouw boodschap
Ik heb geen bakje ijs.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je er ook een bakje ijs bij gepakt?
vanzelfsprekend alleen zijn dat volgens mij maar 1 of 2 cd'squote:Op maandag 12 januari 2015 02:32 schreef Paxcon het volgende:
Maar elan luister je ook naar zn solowerk?
Oh die vind ik heel smerigquote:Op maandag 12 januari 2015 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen bakje ijs.
Wel van die goedkope ijslollies maar daar heb ik geen zin in
Nou volgens mij een stuk of 8quote:Op maandag 12 januari 2015 02:35 schreef Elan het volgende:
[..]
vanzelfsprekend alleen zijn dat volgens mij maar 1 of 2 cd's
Misschien kan je bij het concert wel eentje scoren met handtekening en persoonlijke boodschap van Markquote:Op maandag 12 januari 2015 02:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou volgens mij een stuk of 8
En er komt weer een nieuwe schijnt het, ik ga genieten
Dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je bij het concert wel eentje scoren met handtekening en persoonlijke boodschap van Mark
Ken alleen Get Lucky en Sailing to Philadelphiaquote:Op maandag 12 januari 2015 02:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou volgens mij een stuk of 8
En er komt weer een nieuwe schijnt het, ik ga genieten
quote:Op maandag 12 januari 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken alleen Get Lucky en Sailing to Philadelphia
Wanneer komt die uit dan weet je
Hmm, ben niet echt bekend met hun repetoirequote:Op maandag 12 januari 2015 02:43 schreef Elan het volgende:
Dit is trouwens ook heel tof om een x heen te gaan, rockende opaatjes
Ooh chilllllllllquote:Op maandag 12 januari 2015 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog 2 maandjes volgens die site 9 maart komt die uit
Het zijn 5 artiesten die optreden toch geen solovoorstelling van Mark? Zou wel tof zijn maar verwacht niet dat hij veel van zijn nieuwe cd speelt meer een soort Toppers in concert voor meer ontwikkelde mensenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook een voorprogramma?
danny Vera zou niet misstaan
Als ik maar niet hoef te hossen.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zijn 5 artiesten die optreden toch geen solovoorstelling van Mark? Zou wel tof zijn maar verwacht niet dat hij veel van zijn nieuwe cd speelt meer een soort Toppers in concert voor meer ontwikkelde mensen
Dat zou ik weigeren uit principe, misschien zet Fylax daar wel een confettiekanon neer als verassing voor jullie.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik maar niet hoef te hossen.
Leuke vraagquote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil jullie graag vragen weg te blijven uit VBL.
Doe ik al.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef opperkleurder het volgende:
Euh okequote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verstandig, laat anderen hier een voorbeeld aan nemen.
en wat als we dat niet doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef opperkleurder het volgende:
Bij deze mag ik je niet meerquote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verstandig, laat anderen hier een voorbeeld aan nemen.
Die andere personen zijn ik en Sof dus en wij zijn daar toch al nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou en Inso maar andere personen die zich gelukkig aangesproken voelen.
Dit is niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die andere personen zijn ik en Sof dus en wij zijn daar toch al nooit
Johannes en ik hebben een goede hechte vriendschap sinds 1 september 2014. Dus ik weet niet of die truc van je werkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zal ik johannes_vermeer vragen een handje te helpen.
Mijn relatie met Johannes gaat nog veel verder terug. Vreemd dat hij nooit iets over jou heeft gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben een goede hechte vriendschap sinds 1 september 2014. Dus ik weet niet of die truc van je werkt.
hij heeft mij ook nog nooit wat over jou verteld anders. Beetje jammer aangezien je beweert een veel beter band met hem te hebben dan ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn relatie met Johannes gaat nog veel verder terug. Vreemd dat hij nooit iets over jou heeft gezegd.
Onze relatie houden we graag discreet.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft mij ook nog nooit wat over jou verteld anders. Beetje jammer aangezien je beweert een veel beter band met hem te hebben dan ik.
prima, we zien wel wat Johannes gaat doen he.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onze relatie houden we graag discreet.
Van wie kloonquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Naam: Noah
Leeftijd: 17
Religie: athesme
Burgerlijke staat: vrijgezel
Hoogst genoten opleiding: MBO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Roda JC
Favoriete eten: Pizza maar ik heb al heel veel pizza gegeten dus dat vind ik niet meer zo heel lekker
Favoriete drankje: Jupiler
Favoriete film: Contraband
Voorkeur muziekgenre: Oldschool Hip-Hop
Lievelingsdier: Hond
Lievelingskleur: Wit?
Politieke voorkeur: partij van de armoed
prima lijstje, welkom.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Favoriete eten: Pizza maar ik heb al heel veel pizza gegeten dus dat vind ik niet meer zo heel lekker
Ah een Internetgekkies fanquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Woon jij in Heerlen?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef Noahv123 het volgende:
[..]
Nee, in Mechelen.
ongeveer 12km van heerlen vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|