Wijko satsausquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zo'n pan op tafel en daar je pindasaus in dopen net als reclame
Ga deze zomer maken man, althans wrs als weer beetje bbq-weer is als die kaolowind hier weg isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomaat, paprika, aubergine, wortel, ui, knoflook, wat olijfolie peper en zout
Ja oke. ik dacht satesaus en knoflook samenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kruidenboter kan ook ja.
En een pan knoflooksaus en bak knoflooksaus op tafel om het in te dopen ja
Kan ook wel eens eenmalig als soort van experiment.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. ik dacht satesaus en knoflook samen
Dat ligt er helemaal aan of je zelf kan koken. Als ik een eigen satsaus maak is het waarschijnlijk niet te vreten.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfgemaakte man is echt veeeeeeeeeeeeeel lekkerder
Gewoon een goed recept hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan of je zelf kan koken. Als ik een eigen satsaus maak is het waarschijnlijk niet te vreten.
Gewoon receptje zoeken man is echt makkelijk te maken, paar potten pindakaas, verse gember en wat ketjap/bruine suiker en je komt al een heel eind.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan of je zelf kan koken. Als ik een eigen satsaus maak is het waarschijnlijk niet te vreten.
Net als je culinaire kunsten bij je kerstdinerquote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar ik ben vies lui en dan is het makkelijker om er wat van Wijko in te flikkeren
Maar dat kan ook als je Wijko als basis gebruikt. Kan je ook van alles aan toevoegenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon receptje zoeken man is echt makkelijk te maken, paar potten pindakaas, verse gember en wat ketjap/bruine suiker en je komt al een heel eind.
En je kunt het zo pittig maken als je wil
Nog nooit een kerstdiner gemaakt dus weet niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Net als je culinaire kunsten bij je kerstdiner
van je school toch dat mensen zelf wat mee moesten brengen laatstquote:Op zondag 11 januari 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een kerstdiner gemaakt dus weet niet.
Wijko is ook wel lekker hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar ik ben vies lui en dan is het makkelijker om er wat van Wijko in te flikkeren
Dat vind ik nu top van je.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga deze zomer maken man, althans wrs als weer beetje bbq-weer is als die kaolowind hier weg is
Oohja maar dat was gewoon zooi kopen in de supermarkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
van je school toch dat mensen zelf wat mee moesten brengen laatst
Je kan toch gewoon wat lekkers kopen in de winkelquote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja maar dat was gewoon zooi kopen in de supermarkt.
En had ik oude kaasstengels uit de kast gepakt
*wordtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wat sambal er doorheen zodat het pittig word.
Topshow
en morgen weer -10 zeker?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef Dven het volgende:
Hier was het wel lekker weer Elan, bijna 21 graden vandaag
Moet ik helemaal naar de winkel toe pfffquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon wat lekkers kopen in de winkel
Morgen 6 graden en sneeuwquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
en morgen weer -10 zeker?
wel nice hoor maar iets van consistentie qua temperatuur lijkt me beter voor je lijf
zit je in je t-shirt op terras begint het te snillen
Je hebt zeker geen zee daar die voor een constante aanvoer zorgt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:54 schreef Dven het volgende:
Op de grens van continentaal en mediterraans zitten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |