SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Tartaarsaus is wel sweetyquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
er staat al een fout in de TT en de OP is extreem karig dus gastslot mag best
Kan GGMM lachen?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM stuurde me vaak DM's dat hij weer eens dubbel lag van het lachen
Je ontwijkt mijn vraag wel erg soepel.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb verder nooit iemand getr`d dus
nee jongenquote:
Zal me geen reet interesseren Elan. Maar blijf maar pedograpjes maken. Als jij daar blij van wordtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
en daar heb je het zelf naar gemaakt
Jij bent mijn fok-broeder JR. Zo.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan GGMM lachen?
[..]
Je ontwijkt mijn vraag wel erg soepel.
Al maanden niet gedaan maar zal binnenkort eens iets leuks verzinnen, heb jij gelijk weer goed excuus om lekker te klikken bij de modjesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me geen reet interesseren Elan. Maar blijf maar pedograpjes maken. Als jij daar blij van wordt
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Al maanden niet gedaan maar zal binnenkort eens iets leuks verzinnen, heb jij gelijk weer goed excuus om lekker te klikken bij de modjes
Uiterst content, denk dat moblo ook wel content is met je slotje misschien mag je nu in haar broekje.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elan, ik hoop dat je tevreden bent met de sluitpost.
Lyutenitsaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
nee jongen
jij had laatst iets lekkers met tomaat of zo wat je op stokbrood at
deze zomer
Ik heb nu al boze DM's op mijn gastslotje, slangenkuil dat CUL.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiterst content, denk dat moblo ook wel content is met je slotje misschien mag je nu in haar broekje.
Moblo is 30+ dus dit is GEEN pedograpje ik herhaal....
Wil je graag misselijk worden ja?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil stokbrood met satésaus en knoflooksaus
Trek gekregen.quote:
serieusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu al boze DM's op mijn gastslotje, slangenkuil dat CUL.
Satesaus en knoflooksaus gemixt? Verder niks?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een lekkere snack hoor
Gewoon zo'n pan op tafel en daar je pindasaus in dopen net als reclamequote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een lekkere snack hoor
Tomaat, paprika, aubergine, wortel, ui, knoflook, wat olijfolie peper en zoutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
soort tapas toch
ziet er vies sweety uit
Kruidenboter kan ook ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Satesaus en knoflooksaus gemixt? Verder niks?
Nee doe mij dan nog maar liever kruidenboter op een stokbroodje. Of kaas/salami in de oven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |