Ga jij nu maar lekker je bolognese knagen.quote:
Nee joh maar fokkie is soms een beetje hypocriet, zelfs jij ging niet lopen TR'en toen wij op het dieptepunt van onze relatiecrisis zaten.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan heeft duidelijk weer behoefte aan een ruzietje
Eigenlijk heb ik totaal geen power buiten VBL (binnen VBL ook niet xD) maar misschien kan ik wat voor je doen, ik ben in CUL wel een stamgast.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef Elan het volgende:
Heeft CUL geen mods zo nee wil jij een topic van me op slot gooien johannes
Sowieso geen chips eten dikzak je geniet weer teveel van het goede levenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga jij nu maar lekker je bolognese knagen.
1994 meuk
Was gewoon verdiend, alsof jij nog nooit een tr hebt gemaakt in je hele levenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh maar fokkie is soms een beetje hypocriet, zelfs jij ging niet lopen TR'en toen wij op het dieptepunt van onze relatiecrisis zaten.
Mensen met een NSB-verleden wantrouw ik.
Stop. Hammer time.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Dven het volgende:
Volgens mij zoekt Elan ruzie.
Houd me tegen.
Ik heb in mijn leven één keer een TR gemaakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh maar fokkie is soms een beetje hypocriet, zelfs jij ging niet lopen TR'en toen wij op het dieptepunt van onze relatiecrisis zaten.
Mensen met een NSB-verleden wantrouw ik.
Ik maakte altijd hilarische TR's, maar nu ik zelf mod ben doet niemand dat meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer een TR gemaakt.
nee vraag maar aan GGMMquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was gewoon verdiend, alsof jij nog nooit een tr hebt gemaakt in je hele leven
Chicks geilen hier op dikke mannen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso geen chips eten dikzak je geniet weer teveel van het goede leven
Inso heeft ook weleens TR gezet dus. Je lult weer wat uit je nekquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
nee vraag maar aan GGMM
snitches get stitches is inso en mijn lijfspreuk.
Ik heb altijd over jullie gewaakt. Als je dat maar weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef JanCees het volgende:
Hoi Dven ik heb je gemist
Het voelt als een grote broer die weer thuiskomt op het oude nest.
niet bij fok-broedersquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft ook weleens TR gezet dus. Je lult weer wat uit je nek
Maar bij grappige TR's zien alleen de mods dat en krijg je niet eens een reactie eropquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maakte altijd hilarische TR's, maar nu ik zelf mod ben doet niemand dat meer.
Jij bent mijn fok-broeder ook nietquote:
er staat al een fout in de TT en de OP is extreem karig dus gastslot mag bestquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maakte altijd hilarische TR's, maar nu ik zelf mod ben doet niemand dat meer.
GGMM stuurde me vaak DM's dat hij weer eens dubbel lag van het lachenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij grappige TR's zien alleen de mods dat en krijg je niet eens een reactie erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |