SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
sof is sowieso mooi met of zonder dikke kontquote:Op zondag 11 januari 2015 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is geen ghettobooty nee, maar enfin
je eten bijvoorbeeld?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Lixue het volgende:
[..]
omg zoveel dingen komen weer naar boven
back2backquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even masturberen, doe je mee jhali?
lukt zo ook wel tochquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even masturberen, doe je mee jhali?
Inb4 etsuquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand. Is bi, schijnt.
En je zei nog wel dat je van me houdtquote:
Jhali haat Pluis.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Toto69 het volgende:
jhali waarom heb jij mij geblokkeerd op facebook :s
mijn facebook bestaat niet meer, heb een anderequote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Toto69 het volgende:
jhali waarom heb jij mij geblokkeerd op facebook :s
wist ik al maar toen krabbelde hij weer terugquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand. Is bi, schijnt.
Marit is een excentriek geval.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom komt er een arm uit zijn nek?
Link.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Lixue het volgende:
[..]
mijn facebook bestaat niet meer, heb een andere
welk meisjequote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Elan het volgende:
maar dat meisje is niet lelijk toch
of hebben jullie allemaal hoge standaards dit dat
dankjewel elanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
sof is sowieso mooi met of zonder dikke kont![]()
inb4 GGMM die iets over broekjes zegt
mijn homepagequote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie site is dat
Ik kom er elke dag
JR heeft een relatie met de hond van Memphisquote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je stookt in JR zijn liefdesleven.
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De user Leeuwenkoning vond je wel leuk. Was geen kloon van mij
hij heeft me in t echt gezien joh mallequote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1566254500253945
Als zij dat tenminste is
Maar dat ben ik ook, mij adoreer jequote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Toto69 het volgende:
Dikker dan Paxcon, en dat wil wat zeggen
Jij bent mijn bloedbroeder.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook, mij adoreer je
Dan moet je elke dag 10 bigmacs eten.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben helemaal niet dikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Toto69 het volgende:
hoi Johannesquote:
Ze negeert mij wel, jou niet, wat is je geheim?quote:
Haar ontbijt alleen al bestaat uit 5 bigmacsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je elke dag 10 bigmacs eten.
Goede naam voor een userquote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De user Leeuwenkoning vond je wel leuk. Was geen kloon van mij
Ik wilde eigenlijk nog wat films met je bespreken maar ik geloof dat sommige mensen het nu graag over zichzelf willen hebben.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef Elan het volgende:
oh ja die foto geeft best wel vertekend beeld
fucking hamsterweken zijn er niks bij
Doen we een andere keer oke? heb heel erg hoofdpijn en ga nu slapenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wat films met je bespreken maar ik geloof dat sommige mensen het nu graag over zichzelf willen hebben.
Ze is bang geworden van je pikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze negeert mij wel, jou niet, wat is je geheim?
Je moest eens weten. Ik droom over haar.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zo druk met jhali dat ik soms denk dat je haar stiekem een beetje leuk vindt
Je mag ze ook wel met mij bespreken hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wat films met je bespreken maar ik geloof dat sommige mensen het nu graag over zichzelf willen hebben.
Is goed hoor, slaap lekker!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Doen we een andere keer oke? heb heel erg hoofdpijn en ga nu slapen
Hahahaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook pitten denk ik, veeeeel te brak
App je me, monnie? Ben je nummer kwijt :s :S
jhali is een duur wijf toot heeft al genoeg onkostenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zo druk met jhali dat ik soms denk dat je haar stiekem een beetje leuk vindt
wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook pitten denk ik, veeeeel te brak
App je me, monnie? Ben je nummer kwijt :s :S
Die heeft ze nog nooit gezienquote:
Dat zegt weinig want gisteren droomde je over adorabellequote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik droom over haar.
En de nacht daarvoor over Oscar de hond!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt weinig want gisteren droomde je over adorabelle
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je diepzinnige Harry Potter reviews op MovieMeter.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel met mij bespreken hoor.
Ik ben daar nog nooit uitgestapt, is daar een brug?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook naar bed,
daaag moooon, laf joe 4 ever kom gauw een x chillen onder de brug bij het station
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook naar bed,
daaag moooon, laf joe 4 ever kom gauw een x chillen onder de brug bij het station
volgens haar welquote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft ze nog nooit gezien
Dat is ongetwijfeld een hele mooie droom geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En de nacht daarvoor over Oscar de hond!
Ja ik ben meteen een voorbeeld geworden op Moviemeter hoe je een goede recensie moet schrijven.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je diepzinnige Harry Potter reviews op MovieMeter.
Er was trouwens ook een persoon die elke film een paar dagen na jou je ging napraten.
als je een klein stukkie doorrijdt ja, voorbij het rocquote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit uitgestapt, is daar een brug?
En volgens mij heb ik een foto van het internet geplukt om te testen of ze iemand is die alles doorstuurt, bleek dus van wel. Heb in mijn vuistje gelachenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
neuh dat was achter de kerk tegenover de coolcat
ja
ROCquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
als je een klein stukkie doorrijdt ja, voorbij het roc
Volgens Jhali was het echt. Ik geloof haar! Sorry.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik een foto van het internet geplukt om te testen of ze iemand is die alles doorstuurt, bleek dus van wel. Heb in mijn vuistje gelachen
had gekund toch pik mijn hoertjes meestal op achter station onder een brug is niet praktisch gwnquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
ja
je kan wel goed leugens volhoudenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik een foto van het internet geplukt om te testen of ze iemand is die alles doorstuurt, bleek dus van wel. Heb in mijn vuistje gelachen
Lekker gesquirt tegen de kerk aan?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
ja
Ik vond je kritiek over de casting van de jonge Lily trouwens onterecht.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben meteen een voorbeeld geworden op Moviemeter hoe je een goede recensie moet schrijven.
Hidde: 'Nee, was ik ooit boos dan?'quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Jhali was het echt. Ik geloof haar! Sorry.
Ik heb haar dat ook laten geloven, duhh.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Jhali was het echt. Ik geloof haar! Sorry.
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je kritiek over de casting van de jonge Lily trouwens onterecht.
[ afbeelding ]
Dan geloof je het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Lixue het volgende:
[..]
je kan wel goed leugens volhouden
WANT als dat waar was had je me die foto gewoon gelinkt natuurlijk
Geen idee, heb niet het hele verhaal gehoordquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ja.![]()
Weet die niet meer waarom we geen contact meer hebben dan?
En dat terwijl we zo close zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
sinds johannes mod is post hij bijna nooit meer hier
Al een kwartier ofzo maar maakt niet uit verderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
oh ik zie nu pas dat johannes hier ook is
ik voelde mn hartje springen
oh, dat toevallig weer niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Lixue het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet het hele verhaal gehoord
Ik ben verliefd op Oscar. Ik zal nooit vergeten dat Paxcon gisteren nogal negatief over hem deed.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat terwijl we zo close zijnWeet niet aan wie het ligt
[..]
Al een kwartier ofzo maar maakt niet uit verder
Neenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, dat toevallig weer niet?
zit die nog op FOK!?
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom niet whatsappen
iedereen heeft je nummer
Misschien.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk plaatje over mijn kritiek op hoe Harry's vader eruit zag?
Nou ik was toen wel even over de rooie inderdaad, maar gelukkig heeft Mark Knopfler ons doen verzoenen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Oscar. Ik zal nooit vergeten dat Paxcon gisteren nogal negatief over hem deed.
Inso heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofdquote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
jammer dat inso dit alles moet missen
wat een genot
Hopelijk doet hij een kapiteintje en leest hij alles terug.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
jammer dat inso dit alles moet missen
wat een genot
zoalsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd
Denk dat eerder jaquote:
De zusters hebben Toto inmiddels weer aan zijn bed vastgebonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat eerder ja
En kan iemand Toto zijn pilletje geven?
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat eerder ja
En kan iemand Toto zijn pilletje geven?
Die moet Tegen zichzelf in bescherming genomen wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De zusters hebben Toto inmiddels weer aan zijn bed vastgebonden.
En jij bent?quote:
Mijn vader heet ook Hans. Ik mag je nu al niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Neuhquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och jij bent er ook al zo een die fokgrapjes erg leuk vind zeker
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader heet ook Hans. Ik mag je nu al niet.Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merk je het niet? Ik denk Toto vanavond het wereldrecord aan orgasmes heeft bereiktquote:
toto valt op dikke tetters?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk je het niet? Ik denk Toto vanavond het wereldrecord aan orgasmes heeft bereikt
Die heeft Jhali niet. Naar mijn wetenquote:
was niet omdat je zoveel squatte hoorquote:
Waarom ben je eigenlijk terug? Je weet toch dat je alleen maar gerel veroorzaakt en deze SC ook weer binnen no time naar de kanker helpt. Of dat moet je reden zijn, dan heb ik niks gezegdquote:
nee maar het is iig wel rondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet omdat je zoveel squatte hoor
lets be honoust
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk terug? Je weet toch dat je alleen maar gerel veroorzaakt en deze SC ook weer binnen no time naar de kanker helpt. Of dat moet je reden zijn, dan heb ik niks gezegd
wutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Lixue het volgende:
[..]
nee maar het is iig wel rond
die busschauffeur
ik mag niet gebruik maken van een van de bekendste nederlandse fora als ik dat wil?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk terug? Je weet toch dat je alleen maar gerel veroorzaakt en deze SC ook weer binnen no time naar de kanker helpt. Of dat moet je reden zijn, dan heb ik niks gezegd
Ja want nu ga je je wel gedragen en ben je volwasasen geworden. Natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik mag niet gebruik maken van een van de bekendste nederlandse fora als ik dat wil?
Doe anders dat vragenlijstje in de OP nog eens want al dit JNG gerel heb ik n beetje gemist.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik mag niet gebruik maken van een van de bekendste nederlandse fora als ik dat wil?
ik doe een poging, maar ja, die reacties op mij hierquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want nu ga je je wel gedragen en ben je volwasasen geworden. Natuurlijk.
Ze lijkt niet alleen op een varken ze is ook net zo slim.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je realiseert je dat ik volkomen normaal doe, het is enkel de reactie op mij dat deze situatie veroorzaaktquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders dat vragenlijstje in de OP nog eens want al dit JNG gerel heb ik n beetje gemist.
ohquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lixue het volgende:
[..]
toen jij mij eerst de bus in liet gaan en hij keek zo naar jou van
aaahhh i got you
Vind je het heel gek?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik doe een poging, maar ja, die reacties op mij hier
Oh maar dat geeft ze zelf ook wel toe, dat is het punt nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze lijkt niet alleen op een varken ze is ook net zo slim.
kan me wel een kant van mij herinneren die jou behoorlijk aanstondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het heel gek?
Heb je ooit een goeie kant van jezelf laten zien dan?
Je fantasie slaat weer behoorlijk doorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
kan me wel een kant van mij herinneren die jou behoorlijk aanstond
Tettenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op jouw vraagquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar dat geeft ze zelf ook wel toe, dat is het punt niet
picsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
nee blijfquote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
maargoed nog niks veranderd hier dus, dag
Je komt morgen toch weer terug. doe niet zo hypocriet alsjeblieft. Tot morgenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
Je hebt het natuurlijk ook deels zelf verziekt he.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
ik zeg niet dat ik voor altijd weg blijf schatquote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt morgen toch weer terug. doe niet zo hypocriet alsjeblieft. Tot morgen
ik doe NIIIIIIKSquote:Op zondag 11 januari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk ook deels zelf verziekt he.
Nee. Deed je dat maar. Net als AdoraBelle. Gezwellen voor dit forum. Misschien mogen jullie elkaar wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:09 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik voor altijd weg blijf schat
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik doe NIIIIIIKS
ben je achterlijk of zo
bahquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Deed je dat maar. Net als AdoraBelle. Gezwellen voor dit forum. Misschien mogen jullie elkaar wel.
Dan zijn er gelijk 2 delen wegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk komt een mod het hier straks opruimen
is ook een deel toto die zijn hormonen niet kan controlerenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig he, dat dat alleen zo is als Dearest post
Doe eens liefquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Deed je dat maar. Net als AdoraBelle. Gezwellen voor dit forum. Misschien mogen jullie elkaar wel.
gast gedraag je eensquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik al meer dan genoeg.quote:
Oh ja Jhali zal wel bij jou passen inderdaad.quote:
eerder bij jou jij bent dik ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja Jhali zal wel bij jou passen inderdaad.
Origineel zeg, poeh. Flesje weer leeg?quote:
heb ze zelf aangelegd hier en doen het nog steedsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef Fera het volgende:
Iemand hier die verstand heeft van radiatoren?
Je kent d`r niet. Geeft verder ook nietquote:
Hoezo origineel dikke mensen gaan toch beter met dikke mensen dan dunne of noquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Origineel zeg, poeh. Flesje weer leeg?
Kan nooit erger zijn dan HMFquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kent d`r niet. Geeft verder ook niet
Nee. Inso doet ook normaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo origineel dikke mensen gaan toch beter met dikke mensen dan dunne of no
Tegen inso durf je niet zo te praten he stumper.
Jawel.quote:
Wie mocht willen dat hij er zo uitzag als HMF?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
zie foto HMF mocht willen dat hij er zo uit ziet
Ik woon hier net een paar maanden, dus weet niet precies wat er daarvoor mee gedaan is ... Maar de radiator in de badkamer gaf al problemen enige tijd. Werd een paar minuten een beetje warm en daarna volledig koud. Ging daarna niet meer aan. Paar weken later heb ik in de woonkamer bij één van de radiatoren hetzelfde.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
heb ze zelf aangelegd hier en doen het nog steeds
sup
Oke Elan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
jij niet dus doei ga maar lekker jezelf ergens krassen waar het pijn doet
zal wel een nieuwe pomp in moeten althans zo klinkt het, lucht in je leidingen op zich is ook geen reden waarom je radiator niet warm zou worden alleen maakt ie dan teringherrie en verstook je meer energie.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon hier net een paar maanden, dus weet niet precies wat er daarvoor mee gedaan is ... Maar de radiator in de badkamer gaf al problemen enige tijd. Werd een paar minuten een beetje warm en daarna volledig koud. Ging daarna niet meer aan. Paar weken later heb ik in de woonkamer bij één van de radiatoren hetzelfde.
Dus vandaag even ontlucht, kwam bij de badkamer wel flink wat lucht uit zetten (moest het vier keer doen voordat er überhaupt water kwam). Bij die in de woonkamer kwam vrijwel meteen water, dus blijkbaar zat daar niet veel lucht. Nu heb ik ze aangezet, alleen werken ze nog steeds niet. In de badkamer hoorde je wel wat toen hij aan ging en werd hij ook weer even warm, maar nu is het weer koud. In de woonkamer gebeurt helemaal niets.
Nog iets wat ik verder moet doen of wordt het de woningbouwvereniging bellen binnenkort?
Ik welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Elan.
Ik zal je niet tr`en , aardig van me he
O, m'n ouders zeiden dat het wel problemen zou kunnen geven, vandaar dat ik het toch gedaan heb.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
zal wel een nieuwe pomp in moeten althans zo klinkt het, lucht in je leidingen op zich is ook geen reden waarom je radiator niet warm zou worden alleen maakt ie dan teringherrie en verstook je meer energie.
beter gewoon ff bellen
Zeggen dat je nu in de kou zitquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, m'n ouders zeiden dat het wel problemen zou kunnen geven, vandaar dat ik het toch gedaan heb.
Maar wel kut, moet ik weer bellen. Ben benieuwd hoe snel ze dan komen.Zit meestal niet echt vaart achter geloof ik.
Ik had laatst ook wat probleempjes met de verwarming hier maar ze waren er binnen een week.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, m'n ouders zeiden dat het wel problemen zou kunnen geven, vandaar dat ik het toch gedaan heb.
Maar wel kut, moet ik weer bellen. Ben benieuwd hoe snel ze dan komen.Zit meestal niet echt vaart achter geloof ik.
Moet je binnenkort solliciteren dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Hier komen ze trouwens wel snel. Voor zowel mn raam als mn cv.
neequote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je binnenkort solliciteren dan?
Ach ja, morgen doet tie weer alleraardigst tegen me en overmorgen kan ik weer voor een trein springen dusquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je binnenkort solliciteren dan?
Mja, zal het verhaal wel aandikken. Op zich wordt het nog wel warm genoeg. Alleen met douchen nogal kut dat het koud is.quote:
Dat valt nog mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst ook wat probleempjes met de verwarming hier maar ze waren er binnen een week.
In de tussentijd een elektrisch kacheltje van iemand geleend.
Hebben andere bewoners er ook last van naast je of weet je dat niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, zal het verhaal wel aandikken. Op zich wordt het nog wel warm genoeg. Alleen met douchen nogal kut dat het koud is.
[..]
Dat valt nog mee.
Gewoon aandikken ja, het is toch ook terecht vervelend?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, zal het verhaal wel aandikken. Op zich wordt het nog wel warm genoeg. Alleen met douchen nogal kut dat het koud is.
[..]
Dat valt nog mee.
Geen idee. Ik zie mijn buren eigenlijk bijna nooit. Er is bijna niemand echt vaak thuis. Buurman nog nooit gezien, alleen zijn wiet geroken.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben andere bewoners er ook last van naast je of weet je dat niet?
Jij begint te bashen hoor maar ik mag jou sowieso niet dat weet je. Beetje een schijnheiltje ben je en mensen die klikken bij mods kunnen sowieso...... vul zelf maar iets moois in op de stippellijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ja, morgen doet tie weer alleraardigst tegen me en overmorgen kan ik weer voor een trein springen dus
Gewoon zeggen dat je een pasgeboren baby hebt dan staan ze morgen voor de deur kleed je hep een beetje leuk aanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik klik niet bij mods. Dan heb je mijn reactie verkeerd geinterpreteerdquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij begint te bashen hoor maar ik mag jou sowieso niet dat weet je. Beetje een schijnheiltje ben je en mensen die klikken bij mods kunnen sowieso...... vul zelf maar iets moois in op de stippellijn.
Dat is nog netjes inderdaad. Ik zal morgen maar even bellen dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Hier waren ze er binnen 3 dagen Fera. Bij mij deed mn hele cv het niet en toen er een barst in mn raam kwam kon meneer weekje later. Maar bij dat raam zat ook niet echt haast verder want dubbelglas en één kant zat barst in
Maar twee dagen in dikke truien hoeven zittenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat valt nog mee.
Hep is al lang en breed onderweg naar Katwijk. Maar ik scheer m'n hond wel even en doe hem een luier aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een pasgeboren baby hebt dan staan ze morgen voor de deur kleed je hep een beetje leuk aan
Jawel jij doet bij fittie serieus TR en krijg dan zelf ook banquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik klik niet bij mods. Dan heb je mijn reactie verkeerd geinterpreteerd
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep is al lang en breed onderweg naar Katwijk. Maar ik scheer m'n hond wel even en doe hem een luier aan.
zolang je dan maar wel pics postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep is al lang en breed onderweg naar Katwijk. Maar ik scheer m'n hond wel even en doe hem een luier aan.
Dat heb ik 1 keer gedaan. Maar blijkbaar `ben'' je dan meteen zo. Oke Elanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel jij doet bij fittie serieus TR en krijg dan zelf ook ban.
Eens een AIDSjong altijd een AIDSjong.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gedaan. Maar blijkbaar `ben'' je dan meteen zo. Oke Elan
Gelukkig kunnen mensen ook veranderen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij generaliseert zeker nooit, zoals net weer met je flesje leeg? En als iemand iets zegt op je vermeende seksualiteit of je depressie dan ga je janken, al dan niet bij mods .quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eens een pedo altijd een pedoquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen mensen ook veranderen.
Elan en ik vinden dit.
Oh nee hoor. Je mag me best op mijn depressie afrekenen. Prima. Maar mij voor pedo uitmaken is zo 2014quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij generaliseert zeker nooit, zoals net weer met je flesje leeg? En als iemand iets zegt op je vermeende seksualiteit of je depressie dan ga je janken, al dan niet bij mods .
Wel uitdelen niet incasseren zo rol jij
Ga jij nu maar lekker je bolognese knagen.quote:
Nee joh maar fokkie is soms een beetje hypocriet, zelfs jij ging niet lopen TR'en toen wij op het dieptepunt van onze relatiecrisis zaten.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan heeft duidelijk weer behoefte aan een ruzietje
Eigenlijk heb ik totaal geen power buiten VBL (binnen VBL ook niet xD) maar misschien kan ik wat voor je doen, ik ben in CUL wel een stamgast.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef Elan het volgende:
Heeft CUL geen mods zo nee wil jij een topic van me op slot gooien johannes
Sowieso geen chips eten dikzak je geniet weer teveel van het goede levenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga jij nu maar lekker je bolognese knagen.
1994 meuk
Was gewoon verdiend, alsof jij nog nooit een tr hebt gemaakt in je hele levenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh maar fokkie is soms een beetje hypocriet, zelfs jij ging niet lopen TR'en toen wij op het dieptepunt van onze relatiecrisis zaten.
Mensen met een NSB-verleden wantrouw ik.
Stop. Hammer time.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Dven het volgende:
Volgens mij zoekt Elan ruzie.
Houd me tegen.
Ik heb in mijn leven één keer een TR gemaakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh maar fokkie is soms een beetje hypocriet, zelfs jij ging niet lopen TR'en toen wij op het dieptepunt van onze relatiecrisis zaten.
Mensen met een NSB-verleden wantrouw ik.
Ik maakte altijd hilarische TR's, maar nu ik zelf mod ben doet niemand dat meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven één keer een TR gemaakt.
nee vraag maar aan GGMMquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was gewoon verdiend, alsof jij nog nooit een tr hebt gemaakt in je hele leven
Chicks geilen hier op dikke mannen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso geen chips eten dikzak je geniet weer teveel van het goede leven
Inso heeft ook weleens TR gezet dus. Je lult weer wat uit je nekquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
nee vraag maar aan GGMM
snitches get stitches is inso en mijn lijfspreuk.
Ik heb altijd over jullie gewaakt. Als je dat maar weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef JanCees het volgende:
Hoi Dven ik heb je gemist
Het voelt als een grote broer die weer thuiskomt op het oude nest.
niet bij fok-broedersquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft ook weleens TR gezet dus. Je lult weer wat uit je nek
Maar bij grappige TR's zien alleen de mods dat en krijg je niet eens een reactie eropquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maakte altijd hilarische TR's, maar nu ik zelf mod ben doet niemand dat meer.
Jij bent mijn fok-broeder ook nietquote:
er staat al een fout in de TT en de OP is extreem karig dus gastslot mag bestquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maakte altijd hilarische TR's, maar nu ik zelf mod ben doet niemand dat meer.
GGMM stuurde me vaak DM's dat hij weer eens dubbel lag van het lachenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij grappige TR's zien alleen de mods dat en krijg je niet eens een reactie erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |