picsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
kan me wel een kant van mij herinneren die jou behoorlijk aanstond
nee blijfquote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
maargoed nog niks veranderd hier dus, dag
Je komt morgen toch weer terug. doe niet zo hypocriet alsjeblieft. Tot morgenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
Je hebt het natuurlijk ook deels zelf verziekt he.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lixue het volgende:
ik zeg niet dat ik voor altijd weg blijf schatquote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt morgen toch weer terug. doe niet zo hypocriet alsjeblieft. Tot morgen
ik doe NIIIIIIKSquote:Op zondag 11 januari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk ook deels zelf verziekt he.
Nee. Deed je dat maar. Net als AdoraBelle. Gezwellen voor dit forum. Misschien mogen jullie elkaar wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:09 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik voor altijd weg blijf schat
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik doe NIIIIIIKS
ben je achterlijk of zo
bahquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Deed je dat maar. Net als AdoraBelle. Gezwellen voor dit forum. Misschien mogen jullie elkaar wel.
Dan zijn er gelijk 2 delen wegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk komt een mod het hier straks opruimen
is ook een deel toto die zijn hormonen niet kan controlerenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig he, dat dat alleen zo is als Dearest post
Doe eens liefquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Deed je dat maar. Net als AdoraBelle. Gezwellen voor dit forum. Misschien mogen jullie elkaar wel.
gast gedraag je eensquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik al meer dan genoeg.quote:
Oh ja Jhali zal wel bij jou passen inderdaad.quote:
eerder bij jou jij bent dik ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja Jhali zal wel bij jou passen inderdaad.
Origineel zeg, poeh. Flesje weer leeg?quote:
heb ze zelf aangelegd hier en doen het nog steedsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef Fera het volgende:
Iemand hier die verstand heeft van radiatoren?
Je kent d`r niet. Geeft verder ook nietquote:
Hoezo origineel dikke mensen gaan toch beter met dikke mensen dan dunne of noquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Origineel zeg, poeh. Flesje weer leeg?
Kan nooit erger zijn dan HMFquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kent d`r niet. Geeft verder ook niet
Nee. Inso doet ook normaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo origineel dikke mensen gaan toch beter met dikke mensen dan dunne of no
Tegen inso durf je niet zo te praten he stumper.
Jawel.quote:
Wie mocht willen dat hij er zo uitzag als HMF?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
zie foto HMF mocht willen dat hij er zo uit ziet
Ik woon hier net een paar maanden, dus weet niet precies wat er daarvoor mee gedaan is ... Maar de radiator in de badkamer gaf al problemen enige tijd. Werd een paar minuten een beetje warm en daarna volledig koud. Ging daarna niet meer aan. Paar weken later heb ik in de woonkamer bij één van de radiatoren hetzelfde.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
heb ze zelf aangelegd hier en doen het nog steeds
sup
Oke Elan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
jij niet dus doei ga maar lekker jezelf ergens krassen waar het pijn doet
zal wel een nieuwe pomp in moeten althans zo klinkt het, lucht in je leidingen op zich is ook geen reden waarom je radiator niet warm zou worden alleen maakt ie dan teringherrie en verstook je meer energie.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon hier net een paar maanden, dus weet niet precies wat er daarvoor mee gedaan is ... Maar de radiator in de badkamer gaf al problemen enige tijd. Werd een paar minuten een beetje warm en daarna volledig koud. Ging daarna niet meer aan. Paar weken later heb ik in de woonkamer bij één van de radiatoren hetzelfde.
Dus vandaag even ontlucht, kwam bij de badkamer wel flink wat lucht uit zetten (moest het vier keer doen voordat er überhaupt water kwam). Bij die in de woonkamer kwam vrijwel meteen water, dus blijkbaar zat daar niet veel lucht. Nu heb ik ze aangezet, alleen werken ze nog steeds niet. In de badkamer hoorde je wel wat toen hij aan ging en werd hij ook weer even warm, maar nu is het weer koud. In de woonkamer gebeurt helemaal niets.
Nog iets wat ik verder moet doen of wordt het de woningbouwvereniging bellen binnenkort?
Ik welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Elan.
Ik zal je niet tr`en , aardig van me he
O, m'n ouders zeiden dat het wel problemen zou kunnen geven, vandaar dat ik het toch gedaan heb.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
zal wel een nieuwe pomp in moeten althans zo klinkt het, lucht in je leidingen op zich is ook geen reden waarom je radiator niet warm zou worden alleen maakt ie dan teringherrie en verstook je meer energie.
beter gewoon ff bellen
Zeggen dat je nu in de kou zitquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, m'n ouders zeiden dat het wel problemen zou kunnen geven, vandaar dat ik het toch gedaan heb.
Maar wel kut, moet ik weer bellen. Ben benieuwd hoe snel ze dan komen.Zit meestal niet echt vaart achter geloof ik.
Ik had laatst ook wat probleempjes met de verwarming hier maar ze waren er binnen een week.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, m'n ouders zeiden dat het wel problemen zou kunnen geven, vandaar dat ik het toch gedaan heb.
Maar wel kut, moet ik weer bellen. Ben benieuwd hoe snel ze dan komen.Zit meestal niet echt vaart achter geloof ik.
Moet je binnenkort solliciteren dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Hier komen ze trouwens wel snel. Voor zowel mn raam als mn cv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |