Ze is bang geworden van je pikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze negeert mij wel, jou niet, wat is je geheim?
Je moest eens weten. Ik droom over haar.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zo druk met jhali dat ik soms denk dat je haar stiekem een beetje leuk vindt
Je mag ze ook wel met mij bespreken hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wat films met je bespreken maar ik geloof dat sommige mensen het nu graag over zichzelf willen hebben.
Is goed hoor, slaap lekker!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Doen we een andere keer oke? heb heel erg hoofdpijn en ga nu slapen
Hahahaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook pitten denk ik, veeeeel te brak
App je me, monnie? Ben je nummer kwijt :s :S
jhali is een duur wijf toot heeft al genoeg onkostenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zo druk met jhali dat ik soms denk dat je haar stiekem een beetje leuk vindt
wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook pitten denk ik, veeeeel te brak
App je me, monnie? Ben je nummer kwijt :s :S
Die heeft ze nog nooit gezienquote:
Dat zegt weinig want gisteren droomde je over adorabellequote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik droom over haar.
En de nacht daarvoor over Oscar de hond!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt weinig want gisteren droomde je over adorabelle
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je diepzinnige Harry Potter reviews op MovieMeter.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel met mij bespreken hoor.
Ik ben daar nog nooit uitgestapt, is daar een brug?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook naar bed,
daaag moooon, laf joe 4 ever kom gauw een x chillen onder de brug bij het station
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook naar bed,
daaag moooon, laf joe 4 ever kom gauw een x chillen onder de brug bij het station
volgens haar welquote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft ze nog nooit gezien
Dat is ongetwijfeld een hele mooie droom geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En de nacht daarvoor over Oscar de hond!
Ja ik ben meteen een voorbeeld geworden op Moviemeter hoe je een goede recensie moet schrijven.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je diepzinnige Harry Potter reviews op MovieMeter.
Er was trouwens ook een persoon die elke film een paar dagen na jou je ging napraten.
als je een klein stukkie doorrijdt ja, voorbij het rocquote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit uitgestapt, is daar een brug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |