En volgens mij heb ik een foto van het internet geplukt om te testen of ze iemand is die alles doorstuurt, bleek dus van wel. Heb in mijn vuistje gelachenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
neuh dat was achter de kerk tegenover de coolcat
ja
ROCquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
als je een klein stukkie doorrijdt ja, voorbij het roc
Volgens Jhali was het echt. Ik geloof haar! Sorry.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik een foto van het internet geplukt om te testen of ze iemand is die alles doorstuurt, bleek dus van wel. Heb in mijn vuistje gelachen
had gekund toch pik mijn hoertjes meestal op achter station onder een brug is niet praktisch gwnquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
ja
je kan wel goed leugens volhoudenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik een foto van het internet geplukt om te testen of ze iemand is die alles doorstuurt, bleek dus van wel. Heb in mijn vuistje gelachen
Lekker gesquirt tegen de kerk aan?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
ja
Ik vond je kritiek over de casting van de jonge Lily trouwens onterecht.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben meteen een voorbeeld geworden op Moviemeter hoe je een goede recensie moet schrijven.
Hidde: 'Nee, was ik ooit boos dan?'quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Jhali was het echt. Ik geloof haar! Sorry.
Ik heb haar dat ook laten geloven, duhh.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Jhali was het echt. Ik geloof haar! Sorry.
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je kritiek over de casting van de jonge Lily trouwens onterecht.
[ afbeelding ]
Dan geloof je het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Lixue het volgende:
[..]
je kan wel goed leugens volhouden
WANT als dat waar was had je me die foto gewoon gelinkt natuurlijk
Geen idee, heb niet het hele verhaal gehoordquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ja.![]()
Weet die niet meer waarom we geen contact meer hebben dan?
En dat terwijl we zo close zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
sinds johannes mod is post hij bijna nooit meer hier
Al een kwartier ofzo maar maakt niet uit verderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
oh ik zie nu pas dat johannes hier ook is
ik voelde mn hartje springen
oh, dat toevallig weer niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Lixue het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet het hele verhaal gehoord
Ik ben verliefd op Oscar. Ik zal nooit vergeten dat Paxcon gisteren nogal negatief over hem deed.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat terwijl we zo close zijnWeet niet aan wie het ligt
[..]
Al een kwartier ofzo maar maakt niet uit verder
Neenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, dat toevallig weer niet?
zit die nog op FOK!?
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom niet whatsappen
iedereen heeft je nummer
Misschien.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk plaatje over mijn kritiek op hoe Harry's vader eruit zag?
Nou ik was toen wel even over de rooie inderdaad, maar gelukkig heeft Mark Knopfler ons doen verzoenen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Oscar. Ik zal nooit vergeten dat Paxcon gisteren nogal negatief over hem deed.
Inso heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofdquote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
jammer dat inso dit alles moet missen
wat een genot
Hopelijk doet hij een kapiteintje en leest hij alles terug.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
jammer dat inso dit alles moet missen
wat een genot
zoalsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |