Denk dat eerder jaquote:
De zusters hebben Toto inmiddels weer aan zijn bed vastgebonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat eerder ja
En kan iemand Toto zijn pilletje geven?
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat eerder ja
En kan iemand Toto zijn pilletje geven?
Die moet Tegen zichzelf in bescherming genomen wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De zusters hebben Toto inmiddels weer aan zijn bed vastgebonden.
En jij bent?quote:
Mijn vader heet ook Hans. Ik mag je nu al niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Neuhquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och jij bent er ook al zo een die fokgrapjes erg leuk vind zeker
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader heet ook Hans. Ik mag je nu al niet.Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merk je het niet? Ik denk Toto vanavond het wereldrecord aan orgasmes heeft bereiktquote:
toto valt op dikke tetters?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk je het niet? Ik denk Toto vanavond het wereldrecord aan orgasmes heeft bereikt
Die heeft Jhali niet. Naar mijn wetenquote:
was niet omdat je zoveel squatte hoorquote:
Waarom ben je eigenlijk terug? Je weet toch dat je alleen maar gerel veroorzaakt en deze SC ook weer binnen no time naar de kanker helpt. Of dat moet je reden zijn, dan heb ik niks gezegdquote:
nee maar het is iig wel rondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet omdat je zoveel squatte hoor
lets be honoust
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk terug? Je weet toch dat je alleen maar gerel veroorzaakt en deze SC ook weer binnen no time naar de kanker helpt. Of dat moet je reden zijn, dan heb ik niks gezegd
wutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Lixue het volgende:
[..]
nee maar het is iig wel rond
die busschauffeur
ik mag niet gebruik maken van een van de bekendste nederlandse fora als ik dat wil?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk terug? Je weet toch dat je alleen maar gerel veroorzaakt en deze SC ook weer binnen no time naar de kanker helpt. Of dat moet je reden zijn, dan heb ik niks gezegd
Ja want nu ga je je wel gedragen en ben je volwasasen geworden. Natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik mag niet gebruik maken van een van de bekendste nederlandse fora als ik dat wil?
Doe anders dat vragenlijstje in de OP nog eens want al dit JNG gerel heb ik n beetje gemist.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik mag niet gebruik maken van een van de bekendste nederlandse fora als ik dat wil?
ik doe een poging, maar ja, die reacties op mij hierquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want nu ga je je wel gedragen en ben je volwasasen geworden. Natuurlijk.
Ze lijkt niet alleen op een varken ze is ook net zo slim.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je realiseert je dat ik volkomen normaal doe, het is enkel de reactie op mij dat deze situatie veroorzaaktquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders dat vragenlijstje in de OP nog eens want al dit JNG gerel heb ik n beetje gemist.
ohquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lixue het volgende:
[..]
toen jij mij eerst de bus in liet gaan en hij keek zo naar jou van
aaahhh i got you
Vind je het heel gek?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Lixue het volgende:
[..]
ik doe een poging, maar ja, die reacties op mij hier
Oh maar dat geeft ze zelf ook wel toe, dat is het punt nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze lijkt niet alleen op een varken ze is ook net zo slim.
kan me wel een kant van mij herinneren die jou behoorlijk aanstondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het heel gek?
Heb je ooit een goeie kant van jezelf laten zien dan?
Je fantasie slaat weer behoorlijk doorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
kan me wel een kant van mij herinneren die jou behoorlijk aanstond
Tettenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Lixue het volgende:
[..]
kan me wel een kant van mij herinneren die jou behoorlijk aanstond
Dat is het antwoord op jouw vraagquote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar dat geeft ze zelf ook wel toe, dat is het punt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |