Bizar.quote:Molenaar brak bij de val een middenvoetsbeentje en een aantal ribben. Volgens zijn assistent is zijn toestand daarna verslechterd en is de val hem uiteindelijk toch nog fataal geworden.
Klinkt als inwendige bloedingen. Voor mij als leek dan. Van een paar gebroken ribben en een middenvoetsbeentje ga je niet dood lijkt me zo.quote:
Zou eens goed kunnen zijn. Maar ze willen niet zeggen waar hij aan is overleden.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:36 schreef Geralt het volgende:
Klinkt als inwendige bloedingen. Voor mij als leek dan. Van een paar gebroken ribben en een middenvoetsbeentje ga je niet dood lijkt me zo.
VIERENZEVENTIG!!! 74 jaar oud is deze man geworden, te jong!?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:56 schreef Blistering het volgende:
Triest, toch te jong gestorven deze man. En dan op zo'n stomme manier
Dat heb je goed gelezen, goed zo!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
VIERENZEVENTIG!!! 74 jaar oud is deze man geworden, te jong!?
Jij kan blijkbaar niet lezen, jij vind dat jong?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen, goed zo!
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 12 januari 2015 11:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar niet lezen, jij vind dat jong?
What the fuck? Dat is toch ook jong?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar niet lezen, jij vind dat jong?
Wat maakte die trap dan gevaarlijk? Losse bekleding, of zo?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:18 schreef glasshole het volgende:
Dit is die gevaarlijke trap waar vrienden hem al vaker voor waarschuwden:
[ afbeelding ]
Hij gaf altijd een trap na.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat maakte die trap dan gevaarlijk? Losse bekleding, of zo?
wel jong om te stervenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:54 schreef MPC60 het volgende:
74 is wat mij betreft een respectabele leeftijd maar jong kan je zo'n bejaarde toch niet meer noemen?
Te smal en te steil, die gebroken heup heeft ie vermoedelijk door een eerdere val opgelopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat maakte die trap dan gevaarlijk? Losse bekleding, of zo?
Dat ja. *Ril*quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef glasshole het volgende:
En dan ook nog in het glas van fotolijsten vallen, geen pretje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |