Euh okequote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verstandig, laat anderen hier een voorbeeld aan nemen.
en wat als we dat niet doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil jullie graag vragen weg te blijven uit VBL.
Bij deze mag ik je niet meerquote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verstandig, laat anderen hier een voorbeeld aan nemen.
Die andere personen zijn ik en Sof dus en wij zijn daar toch al nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou en Inso maar andere personen die zich gelukkig aangesproken voelen.
Dit is niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die andere personen zijn ik en Sof dus en wij zijn daar toch al nooit
Johannes en ik hebben een goede hechte vriendschap sinds 1 september 2014. Dus ik weet niet of die truc van je werkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zal ik johannes_vermeer vragen een handje te helpen.
Mijn relatie met Johannes gaat nog veel verder terug. Vreemd dat hij nooit iets over jou heeft gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben een goede hechte vriendschap sinds 1 september 2014. Dus ik weet niet of die truc van je werkt.
hij heeft mij ook nog nooit wat over jou verteld anders. Beetje jammer aangezien je beweert een veel beter band met hem te hebben dan ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn relatie met Johannes gaat nog veel verder terug. Vreemd dat hij nooit iets over jou heeft gezegd.
Onze relatie houden we graag discreet.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft mij ook nog nooit wat over jou verteld anders. Beetje jammer aangezien je beweert een veel beter band met hem te hebben dan ik.
prima, we zien wel wat Johannes gaat doen he.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onze relatie houden we graag discreet.
Van wie kloonquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Naam: Noah
Leeftijd: 17
Religie: atheïsme
Burgerlijke staat: vrijgezel
Hoogst genoten opleiding: MBO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Roda JC
Favoriete eten: Pizza maar ik heb al heel veel pizza gegeten dus dat vind ik niet meer zo heel lekker
Favoriete drankje: Jupiler
Favoriete film: Contraband
Voorkeur muziekgenre: Oldschool Hip-Hop
Lievelingsdier: Hond
Lievelingskleur: Wit?
Politieke voorkeur: partij van de armoed
prima lijstje, welkom.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Favoriete eten: Pizza maar ik heb al heel veel pizza gegeten dus dat vind ik niet meer zo heel lekker
Ah een Internetgekkies fanquote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Woon jij in Heerlen?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:55 schreef Noahv123 het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef Noahv123 het volgende:
[..]
Nee, in Mechelen.
ongeveer 12km van heerlen vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|