Mijn hond is ook altijd zo blij als hij mij na een paar weken weer zietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi is dat manhonden ook gewoon goed geheugen, kat zou niet eens van zolder komen
oh nou enorm fijn voor je manquote:Op maandag 12 januari 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat post ik niet op online
En toen zat ik niet op fok
Als je zulke goede verhalen blijft posten moet je Fylax echt thuislaten en je hont meenemen naar Markquote:Op maandag 12 januari 2015 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is ook altijd zo blij als hij mij na een paar weken weer ziet
En hij weet precies waar in de buurt hij ooit een kat heeft gezien, want hij gaat dan altijd even kijken of er weer eentje is.
Uh, okequote:Op maandag 12 januari 2015 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
oh nou enorm fijn voor je man
toen ik net ruzie met je maakte was ik trouwens nog niet labiel maar het is wel in de lijn der verwachting dat je een emotioneel zwak moment tegen iemand zou gebruiken.
misschien kun je met terugwerkende kracht nog wat TR's plaatsen er is vast we wat te vinden
Volgens mij ging Fylax sowieso al niet mee naar Mark.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke goede verhalen blijft posten moet je Fylax echt thuislaten en je hont meenemen naar Mark
wiequote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
SHO / Couturier Frans Molenaar (74) overleden
Heeft hij dat nog niet eens gezegdquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ging Fylax sowieso al niet mee naar Mark.
Lullige manier om aan je einde te komenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
Ik ken die meneer helemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
Ja hierquote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik voelde dat ergens over Mark gepraat werd, gelukkig heb ik het gevonden
Nu toevallig geen eenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hier
Welk nummer van Mark luister jij nu?
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaatquote:Op maandag 12 januari 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ariana Grande is in het voorprogramma van Mark Knopfler terecht gekomen?
Misschien moet hij dan maar in plaats gaan van jouw broertjequote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaat.
huhquote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |