Praat jij in het echt ook zo gefermenteerd?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.
Dat mijn hond iets overkomt, kijk, daar ben ik wel bang voor.
Fermentatie is een proces waarbij bacteriën, schimmels en gisten gebruikt worden om een voedingsmiddel te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Praat jij in het echt ook zo gefermenteerd?
Nederlands ijshockey moet meer gewaardeerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey stelt niks voor en NHL kun je gewoon volgen op Sport1
Moet je dat filmpje maar eens bekijken op www.alletoptienlijstjes.nl en dan bij bizarre sportblessures.quote:
Jij kijkt zeker ook vrouwenvoetbalquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey moet meer gewaardeerd worden
Wat een gefermenteerd filmpje laat je zienquote:
Ja, dat is een beetje mijn ding he. Wel handig als je voedingsmiddelen nodig hebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een gefermenteerd filmpje laat je zien
Tis bijna niet te merkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
moest net bijna huilen door youtubefilmpje
vies labiel
Ik word altijd emotioneel van dit soort filmpjesquote:Op maandag 12 januari 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
moest net bijna huilen door youtubefilmpje
vies labiel
Bij FC Groningen gaat Nick voorop in de strijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit zouden ze bij voetbal ook moeten toestaan, Kazim Kazan klapt ze allemaal.
Gewoon, je manier van posten is altijd anders op zo'n momentquote:
Mooi is dat manquote:Op maandag 12 januari 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word altijd emotioneel van dit soort filmpjes
Serieusquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, je manier van posten is altijd anders op zo'n moment
Dat post ik niet op onlinequote:Op maandag 12 januari 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
Poste jij ook anders dan toen je zelfmoord wilde plegen
Bij AZ weten we het ook welquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij FC Groningen gaat Nick voorop in de strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |