En ik heb geen zin dat weer op te hemelenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alles terug te lezen
Er kwam hier een user die een oude bekende bleek te zijn en wat toen?
wowquote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs zo rustig dat ik nog wat aan school heb gedaan om 12 uur snachts. Moet niet gekker worden
Puur of gemixt?quote:
oke maakt niet uitquote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb geen zin dat weer op te hemelen
Kan je maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Helaas zijn fokkers daar over het algemeen niet echt vaardig inquote:
Hoi Etsuquote:
is goedquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Helaas zijn fokkers daar over het algemeen niet echt vaardig in
neequote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
iets met huisgenoot ofzo las ik toch
gaat t daarover?
Hoi Johannes.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Etsu
Ik was erg vereerd dat je me noemde in het 'vraag hier aan een FOK!ker dat je met m wil slapen' topic
Is goed. Wanneer kan je?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we binnenkort een biertje drinken en roddelen over Paxcon en Tiesje (en je vijand R)
oh okiquote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
[..]
Hoi Johannes.
Snap ik.Ik durfde het je zo lang niet te vertellen, maar ik besloot vandaag opeens dat het tijd werd en toen ondernam ik maar actie. Gelukkig is het in de goede smaak gevallen.
Ik bedoelde maandag, en nee Italiaans is in december al afgelopenquote:
Vandaarquote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde maandag, en nee Italiaans is in december al afgelopen
En als ik een vervolgcursus neem is die pas weer halverwege februari en op woensdag (tenzij ik een andere taal doe)
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar!
Ik zal even kijken of ik morgen kan. Ik ben oprecht benieuwd of je wel met mij alleen durft, en of je niet bang bent dat ik je dan ga betasten want je weet dat ik van de mannen ben.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Toto en ik houden heel veel van Oscar en beschermen hem 24/7, dan heeft Oscar jou ook nog.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.
Dat mijn hond iets overkomt, kijk, daar ben ik wel bang voor.
Ik voel me weer gerust gesteldquote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Toto en ik houden heel veel van Oscar en beschermen hem 24/7, dan heeft Oscar jou ook nog.
Gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me weer gerust gesteld
Slaap lekker Ets!quote:Op maandag 12 januari 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig.Dan kan ik nu gerust slapen.
Welterusten Johannes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |