En ik heb geen zin dat weer op te hemelenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alles terug te lezen
Er kwam hier een user die een oude bekende bleek te zijn en wat toen?
wowquote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs zo rustig dat ik nog wat aan school heb gedaan om 12 uur snachts. Moet niet gekker worden
Puur of gemixt?quote:
oke maakt niet uitquote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb geen zin dat weer op te hemelen
Kan je maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Helaas zijn fokkers daar over het algemeen niet echt vaardig inquote:
Hoi Etsuquote:
is goedquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Helaas zijn fokkers daar over het algemeen niet echt vaardig in
neequote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
iets met huisgenoot ofzo las ik toch
gaat t daarover?
Hoi Johannes.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Etsu
Ik was erg vereerd dat je me noemde in het 'vraag hier aan een FOK!ker dat je met m wil slapen' topic
Is goed. Wanneer kan je?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we binnenkort een biertje drinken en roddelen over Paxcon en Tiesje (en je vijand R)
oh okiquote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
[..]
Hoi Johannes.
Snap ik.Ik durfde het je zo lang niet te vertellen, maar ik besloot vandaag opeens dat het tijd werd en toen ondernam ik maar actie. Gelukkig is het in de goede smaak gevallen.
Ik bedoelde maandag, en nee Italiaans is in december al afgelopenquote:
Vandaarquote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde maandag, en nee Italiaans is in december al afgelopen
En als ik een vervolgcursus neem is die pas weer halverwege februari en op woensdag (tenzij ik een andere taal doe)
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar!
Ik zal even kijken of ik morgen kan. Ik ben oprecht benieuwd of je wel met mij alleen durft, en of je niet bang bent dat ik je dan ga betasten want je weet dat ik van de mannen ben.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Toto en ik houden heel veel van Oscar en beschermen hem 24/7, dan heeft Oscar jou ook nog.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.
Dat mijn hond iets overkomt, kijk, daar ben ik wel bang voor.
Ik voel me weer gerust gesteldquote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Toto en ik houden heel veel van Oscar en beschermen hem 24/7, dan heeft Oscar jou ook nog.
Gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me weer gerust gesteld
Slaap lekker Ets!quote:Op maandag 12 januari 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig.Dan kan ik nu gerust slapen.
Welterusten Johannes!
Praat jij in het echt ook zo gefermenteerd?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor heel weinig dingen bang.
Dat mijn hond iets overkomt, kijk, daar ben ik wel bang voor.
Fermentatie is een proces waarbij bacteriën, schimmels en gisten gebruikt worden om een voedingsmiddel te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Praat jij in het echt ook zo gefermenteerd?
Nederlands ijshockey moet meer gewaardeerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey stelt niks voor en NHL kun je gewoon volgen op Sport1
Moet je dat filmpje maar eens bekijken op www.alletoptienlijstjes.nl en dan bij bizarre sportblessures.quote:
Jij kijkt zeker ook vrouwenvoetbalquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey moet meer gewaardeerd worden
Wat een gefermenteerd filmpje laat je zienquote:
Ja, dat is een beetje mijn ding he. Wel handig als je voedingsmiddelen nodig hebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een gefermenteerd filmpje laat je zien
Tis bijna niet te merkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
moest net bijna huilen door youtubefilmpje
vies labiel
Ik word altijd emotioneel van dit soort filmpjesquote:Op maandag 12 januari 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
moest net bijna huilen door youtubefilmpje
vies labiel
Bij FC Groningen gaat Nick voorop in de strijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit zouden ze bij voetbal ook moeten toestaan, Kazim Kazan klapt ze allemaal.
Gewoon, je manier van posten is altijd anders op zo'n momentquote:
Mooi is dat manquote:Op maandag 12 januari 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word altijd emotioneel van dit soort filmpjes
Serieusquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, je manier van posten is altijd anders op zo'n moment
Dat post ik niet op onlinequote:Op maandag 12 januari 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
Poste jij ook anders dan toen je zelfmoord wilde plegen
Bij AZ weten we het ook welquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij FC Groningen gaat Nick voorop in de strijd.
Mijn hond is ook altijd zo blij als hij mij na een paar weken weer zietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi is dat manhonden ook gewoon goed geheugen, kat zou niet eens van zolder komen
oh nou enorm fijn voor je manquote:Op maandag 12 januari 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat post ik niet op online
En toen zat ik niet op fok
Als je zulke goede verhalen blijft posten moet je Fylax echt thuislaten en je hont meenemen naar Markquote:Op maandag 12 januari 2015 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is ook altijd zo blij als hij mij na een paar weken weer ziet
En hij weet precies waar in de buurt hij ooit een kat heeft gezien, want hij gaat dan altijd even kijken of er weer eentje is.
Uh, okequote:Op maandag 12 januari 2015 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
oh nou enorm fijn voor je man
toen ik net ruzie met je maakte was ik trouwens nog niet labiel maar het is wel in de lijn der verwachting dat je een emotioneel zwak moment tegen iemand zou gebruiken.
misschien kun je met terugwerkende kracht nog wat TR's plaatsen er is vast we wat te vinden
Volgens mij ging Fylax sowieso al niet mee naar Mark.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke goede verhalen blijft posten moet je Fylax echt thuislaten en je hont meenemen naar Mark
wiequote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
SHO / Couturier Frans Molenaar (74) overleden
Heeft hij dat nog niet eens gezegdquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ging Fylax sowieso al niet mee naar Mark.
Lullige manier om aan je einde te komenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
Ik ken die meneer helemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
jongens!!!
Ja hierquote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik voelde dat ergens over Mark gepraat werd, gelukkig heb ik het gevonden
Nu toevallig geen eenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hier
Welk nummer van Mark luister jij nu?
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaatquote:Op maandag 12 januari 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ariana Grande is in het voorprogramma van Mark Knopfler terecht gekomen?
Misschien moet hij dan maar in plaats gaan van jouw broertjequote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaat.
huhquote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gerucht wil dat Fylax Ariana afgezegd heeft en met ons mee gaat.
uh okquote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat moeten dat smakeloze mensen zijn, die Ariane grande (wie?) boven Mark Knopfler verkiezen
Ik vind alles best zolang jij je hond maar meeneemt.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan maar in plaats gaan van jouw broertje
Inb4 fittie met Fylax.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat moeten dat smakeloze mensen zijn, die Ariane grande (wie?) boven Mark Knopfler verkiezen
Oscar en Toto volgens mijn hond ook overal mee naartoe, dat weet je he?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang jij je hond maar meeneemt.
Fylaxquote:Op maandag 12 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4 fittie met Fylax.
Fylax zei eerder nog vandaag dat hij graag met jou en mij in jouw tweepersoonsbed wilde slapen
Dit is raar.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4 fittie met Fylax.
Fylax zei eerder nog vandaag dat hij graag met jou en mij in jouw tweepersoonsbed wilde slapen
Hoezo?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, vond t nogal random
Ik vond mijn grapje daar wel leuk, ik zat weer eens te schuddebuiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, vond t nogal random
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee sorry, wel vermakelijk op de OS maar niet meer dan dat
Hoe jong zijn de meisjes in dat team?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijken
Jongquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe jong zijn de meisjes in dat team?
die puck gaat me te snelquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijken
Ik ga het nu luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |