uh okquote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat moeten dat smakeloze mensen zijn, die Ariane grande (wie?) boven Mark Knopfler verkiezen
Ik vind alles best zolang jij je hond maar meeneemt.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan maar in plaats gaan van jouw broertje
Inb4 fittie met Fylax.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat moeten dat smakeloze mensen zijn, die Ariane grande (wie?) boven Mark Knopfler verkiezen
Oscar en Toto volgens mijn hond ook overal mee naartoe, dat weet je he?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang jij je hond maar meeneemt.
Fylaxquote:Op maandag 12 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4 fittie met Fylax.
Fylax zei eerder nog vandaag dat hij graag met jou en mij in jouw tweepersoonsbed wilde slapen
Dit is raar.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4 fittie met Fylax.
Fylax zei eerder nog vandaag dat hij graag met jou en mij in jouw tweepersoonsbed wilde slapen
Hoezo?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, vond t nogal random
Ik vond mijn grapje daar wel leuk, ik zat weer eens te schuddebuiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, vond t nogal random
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee sorry, wel vermakelijk op de OS maar niet meer dan dat
Hoe jong zijn de meisjes in dat team?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijken
Jongquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe jong zijn de meisjes in dat team?
die puck gaat me te snelquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom keer nimma als mijn meisje speelt gaan we samen kijken
Ik ga het nu luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |