quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen notoire pedo's in dit topic
Tunnel of Love was eigenlijk nog niet afgelopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Speciaal voor Elan luister ik nu naar
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord
Die moet ik nog even bekijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn grapje daar wel leuk, ik zat weer eens te schuddebuiken.
Vind het maar saaie meuk zonder enige vorm zang.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Speciaal voor Elan luister ik nu naar
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord
Waarom moeten we dit dan luisteren :squote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het maar saaie meuk zonder enige vorm zang.
Heb ik hier de Tunnel of Love voor weggekliktquote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moeten we dit dan luisteren :s
Omdat we ALLE nummers moeten kennen, stel dat Mark dit speelt en wij kijken elkaar allemaal meewarig aan weet je hoe dom dat zou staanquote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moeten we dit dan luisteren :s
Your latest trick is juist mooi met saxofoonquote:Op maandag 12 januari 2015 02:25 schreef Paxcon het volgende:
Deze instrumental is echt puur genot. Deze versie is zonder die saxofoononzin.
Ohja, daar heb je wel een puntquote:Op maandag 12 januari 2015 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat we ALLE nummers moeten kennen, stel dat Mark dit speelt en wij kijken elkaar allemaal meewarig aan weet je hoe dom dat zou staan
Schitterendquote:Op maandag 12 januari 2015 02:25 schreef Paxcon het volgende:
Deze instrumental is echt puur genot. Deze versie is zonder die saxofoononzin.
Wij maken heel vaak elkaars zinnen...quote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar heb je wel een punt
Gelukkig kunnen johannes en ik elkaar erg goed aanvullen
af xDquote:Op maandag 12 januari 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij maken heel vaak elkaars zinnen...
De hond van johannes komt ook mee en dat is een ware speurneus, dus die kan Mark desnoods afleiden door heel hard te gaan blaffen waardoor hij zich genoodzaakt voelt een ander nummer in te zettenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar heb je wel een punt
Gelukkig kunnen johannes en ik elkaar erg goed aanvullen
Mijn hond blaft echt bijna nooit.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
De hond van johannes komt ook mee en dat is een ware speurneus, dus die kan Mark desnoods afleiden door heel hard te gaan blaffen waardoor hij zich genoodzaakt voelt een ander nummer in te zetten.
Zodat de boel niet al te erg escaleert zeg maar
En anders gaan we gewoon keihard schreeuwen. Mark weet dat z'n echte fanbase op FOK! zit dus daar luistert hij wel naar.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
De hond van johannes komt ook mee en dat is een ware speurneus, dus die kan Mark desnoods afleiden door heel hard te gaan blaffen waardoor hij zich genoodzaakt voelt een ander nummer in te zetten.
Zodat de boel niet al te erg escaleert zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |