Zwarte Zeequote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen zee daar die voor een constante aanvoer zorgt.
Nee. Zelfs de zwarte zee is daar iets te klein voor. En ik zit net ten noorden van de bergen die de grens tussen mediteraan en continentaal zijn. Daarom is het in de winter of ijskoud of aangenaam warm. Maar goed, nog anderhalf maandje en dan is het weer standaard aangenaam.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen zee daar die voor een constante aanvoer zorgt.
Wat doe je eigenlijk voor werk daar enzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Zelfs de zwarte zee is daar iets te klein voor. En ik zit net ten noorden van de bergen die de grens tussen mediteraan en continentaal zijn. Daarom is het in de winter of ijskoud of aangenaam warm. Maar goed, nog anderhalf maandje en dan is het weer standaard aangenaam.
Die heeft hier 200 KM het binnenland in niet zo veel effect meer. Eigenlijk enkel aan de directe kust.quote:
Ik schrijf.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk daar enzo?
Tof. Voor een krant ofzo?quote:
Burgas en Varna zijn kustplaatsjes toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die heeft hier 200 KM het binnenland in niet zo veel effect meer. Eigenlijk enkel aan de directe kust.
Artikelen voor (reis)gidsen, advertorials, SEO en dat soort dingen.quote:
Relaxed werk welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Artikelen voor (reis)gidsen, advertorials, SEO en dat soort dingen.
Nouja, plaatsjes. Wel van het formaat Utrechtquote:Op zondag 11 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgas en Varna zijn kustplaatsjes toch?
Kijk uit naar de zomer. Beetje op het strand, terras of aan het zwembad zitten en wat schrijven.quote:
Utrecht is ook maar een plaatsjequote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, plaatsjes. Wel van het formaat Utrecht
Schrijf je ook recreatief?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk uit naar de zomer. Beetje op het strand, terras of aan het zwembad zitten en wat schrijven.
Nouja, 300.000 inwoners vind ik toch wel wat stedelijke kenmerken hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is ook maar een plaatsjeZo groot is dat niet
Nee. Zonde van m'n tijdquote:
Nou ja, alss je voor je werk schrijft zul je het ook wel leuk vinden dus vandaarquote:
Het gaat me vrij gemakkelijk af, ik verdien er leuk mee en ik werk waar en wanneer ik wil. Dat zijn voornamelijk mijn beweegredenen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, alss je voor je werk schrijft zul je het ook wel leuk vinden dus vandaar
Heb een vriendinnetje en deze wil ik zowaar niet bedriegenquote:
Beetje pimpen aan het strandquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Elan het volgende:
fok-broeder inso en ik komen je van de zomer lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |