Een echte speurhond! Niemand afschrikken om dan genadeloos toe te kunnen slaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond blaft echt bijna nooit.
Pas op dat er geen bommelding wordt gedaanquote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Fylax het volgende:
Ik ga voor pax en johanmes een kadotje achterlaten in ziggodome als ik daar ben geweeat
haha neequote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas op dat er geen bommelding wordt gedaan
Dus als die het dan een keer doet zal het wel ff indruk maken. Zelfs op grootheden die de hele wereld afreizen om op te treden.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond blaft echt bijna nooit.
Wat lief van jou.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Fylax het volgende:
Ik ga voor pax en johanmes een kadotje achterlaten in ziggodome als ik daar ben geweeat
kom danquote:Op maandag 12 januari 2015 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sterker nog: met jou zal ik m'n leven delen
In de toilettenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:30 schreef Fylax het volgende:
hmmmm weetnietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:33 schreef Elan het volgende:
[..]
jazeker
ariana grande lijkt wel een beetje op een jonge J.Alba vind je niet
Ik druivensapquote:
Misschien dat hij daarom wel nooit blaft.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus als die het dan een keer doet zal het wel ff indruk maken. Zelfs op grootheden die de hele wereld afreizen om op te treden.
Overigens is jouw hond een jachthond heb ik me laten vertellen dus dat hele blaffen zou totaal geen functie hebben
Heb je er ook een bakje ijs bij gepakt?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik druivensap
[..]
Misschien dat hij daarom wel nooit blaft.
doe maarquote:Op maandag 12 januari 2015 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal tijdens het optreden in de toiletten te vinden zijn op zoek naar jouw boodschap
Ik heb geen bakje ijs.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je er ook een bakje ijs bij gepakt?
vanzelfsprekend alleen zijn dat volgens mij maar 1 of 2 cd'squote:Op maandag 12 januari 2015 02:32 schreef Paxcon het volgende:
Maar elan luister je ook naar zn solowerk?
Oh die vind ik heel smerigquote:Op maandag 12 januari 2015 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen bakje ijs.
Wel van die goedkope ijslollies maar daar heb ik geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |