SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
"kom langs voor een kopje koffie"
Dacht het niet, Job.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Geert is voor mij iets teveel van het goede
Jan en Theo en Bertie vind ik erg leuk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Datquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jan en Theo en Bertie vind ik erg leuk![]()
![]()
Ik vond Theo eerst niet zo leuk maar vind hem leuker sinds deze afleveringYour beauty never ever scared me.![]()
De verliezers van Geert krijgen als troost een doos kukident mee."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Rolschaatsdisco. Kutyvon
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Tenalady. Want van onder moet je het ook droog houden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef OProg het volgende:
De verliezers van Geert krijgen als troost een doos kukident mee.![]()
Dat ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jan en Theo en Bertie vind ik erg leukOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tenalady. Want van onder moet je het ook droog houden.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Hij danste met Femke
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Midgetgolf als date
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Welke blonde van Tom zei nou zo hard tegen die laatste gekozen dame dat zij het 'echt wel moest worden anders klopte er iets niet hahaha'?
Ben je verplicht mee te doen aan dates als rolschaatsdansen? Anders was ik lekker naar de kroeg gegaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee man rimke is vee leukerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is dan ook by far de leukste.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Tom wordt gezien als zo knap, is er maar één echt knappe dame. Dat haalt deze robot zelfs nog.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is dan ook by far de leukste.![]()
Femke (L)It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ok, wie helpt mij aan de facebook van Lieke van boer Tom? Ik ken haar ergens van en ik kan er niet tegen dat ik niet weet waarvan!![]()
Tom is voor een boer leuk om te zien, de gemiddelde jongen in de stad is echter knapper.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tom wordt gezien als zo knap, is er maar één echt knappe dame. Dat haalt deze robot zelfs nog.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hey, ken ik jou niet ergens van.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Ooi86 het volgende:
Ok, wie helpt mij aan de facebook van Lieke van boer Tom? Ik ken haar ergens van en ik kan er niet tegen dat ik niet weet waarvan!
Goede openingszin.![]()
Ze deed me ook ergens aan denken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.
Goede openingszin.
's Ochtends vroeg naar de GGD..![]()
En welke keus van die boerin is jullie favoriete schaarobject? Ik vond dat mens die als laatst gekozen werd wel een leukerd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja zeker! En ook lekker origineelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.
Goede openingszin.![]()
Ik vond haar helemaal niet leuk trouwens. Was zij die ene die zei van dat ze allebei op zoek waren naar een grote liefde en daarom goed bij elkaar paste?![]()
![]()
Tom is:quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tom is voor een boer leuk om te zien, de gemiddelde jongen in de stad is echter knapper.![]()
![]()
We geloven beiden in ware liefde...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja zeker! En ook lekker origineel![]()
Ik vond haar helemaal niet leuk trouwens. Was zij die ene die zei van dat ze allebei op zoek waren naar een grote liefde en daarom goed bij elkaar paste?
Tom gelooft vooral in harde seks.![]()
Dat lijkt me ook een schatje, en die met het korte haar (ex-piercing).quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
En welke keus van die boerin is jullie favoriete schaarobject? Ik vond dat mens die als laatst gekozen werd wel een leukerd.
Oh wacht ik schaar ze niet
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een schatje, en die met het korte haar (ex-piercing).
Oh wacht ik schaar ze niet![]()
esther en de yoga lerares. Eigenlijk allemaal behalve die dominante rosalinda :|quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
En welke keus van die boerin is jullie favoriete schaarobject? Ik vond dat mens die als laatst gekozen werd wel een leukerd.![]()
Tom heeft 3 leuke (die in het rood vond ik het leukst). Die kapster en Lieke vind ik niks.
Nee das Lotte , rimjob is die boerendochterquote:[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Was Rosalinda die greppelheks die het had over IQ en zo? Die vond ik irritant.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
esther en de yoga lerares. Eigenlijk allemaal behalve die dominante rosalinda :|Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh alleen Femke en krullenmeisje vond ik leukquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
Nee das Lotte , rimjob is die boerendochter![]()
![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wie is die rechter? Die lijkt wel verstandelijk beperkt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yvon ziet er ook goed uitquote:
Anyone?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Welke blonde van Tom zei nou zo hard tegen die laatste gekozen dame dat zij het 'echt wel moest worden anders klopte er iets niet hahaha'?
ja, vreselijkquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Rosalinda die greppelheks die het had over IQ en zo? Die vond ik irritant.![]()
Die toekomstvragen de vrouwen van Tom
Bijna allemaal willen trouwen en kinderen willen poepen[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Stuur ze door naar Marcel.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef gers het volgende:
Die toekomstvragen de vrouwen van Tom
Bijna allemaal willen trouwen en kinderen willen poepen![]()
Bij Bertie wordt het natuurlijk die met dat korte blonde haar. Lijkt me een leuke combi.
Bertie stond er trouwens wel ontspannen bij he?En Als Bertie een inbetween is..... Dan verandert mijn hele idee over geaardheid enzo,
![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Voor mij is het echt Femke hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
Leonie van vorig seizoen blijft onverslaanbaar.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Reageer je even op de post hierboven?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor mij is het echt Femke hoor.Bvd.
Die modepoppetjes van Tom vind ik echt niks. Lekker kortzichtig maar we hebben nog maar weinig gezien natuurlijk.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
ik hoorde dat Leonie iets kreeg met de broer van die boer? Geen idee of het waar isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Leonie was de knappe tussen de andere dames. Tom heeft meerdere knappe dames, de één wellicht iets knapper dan de ander.![]()
Fas, pls. Jij mag de bovenste hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer je even op de post hierboven?Bvd.
Tom zelf is ook niets. Past dus goed bij elkaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Die modepoppetjes van Tom vind ik echt niks. Lekker kortzichtig maar we hebben nog maar weinig gezien natuurlijk.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tom zelf is ook niets. Past dus goed bij elkaar.But while the earth sinks to its grave
"Waarom zouden wij goed bij elkaar passen." Ze kent je toch nog geeneens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.Man man man.
Ja, erg he. Mijn 'onbetrouwbaar'-alarm ging snoeihard af.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ja, het was zogenaamd uit tussen Jos en Saskia. En de broer van Jos zou met Leonie zijn. Het stond kort op De Telegraaf en was volgens mij een grap.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik hoorde dat Leonie iets kreeg met de broer van die boer? Geen idee of het waar is![]()
Maar het is dus echt uit tussen Jos en Saskia.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, het was zogenaamd uit tussen Jos en Saskia. En de broer van Jos zou met Leonie zijn. Het stond kort op De Telegraaf en was volgens mij een grap.![]()
Ok, bron?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Maar het is dus echt uit tussen Jos en Saskia.![]()
Tom heeft wel een leuke meid uit die 1800 gekozen: Femke. Alhoewel ze misschien te slim en te lief is voor Tom.![]()
Die Geert, snap je eigenlijk niet waarom die mee doet? Of was die opgegeven?
Die gozer lult elke vrouw in bed zou je zeggen, positief bedoelt dan heel open etcIk zwaai naar dieren.![]()
Ik weet niet of mijn brief nog hebt doorgenomen, koken?
Jajaj koken en meer dingen, wat een lamlul is dat man![]()
![]()
![]()
Dat mens met dat schaap speldje? wtf
Toch petje af hoor voor al die mannen en vrouwen, ik zou daar nooit aan meedoen.
Ik kan niet eens 1 min vol lullen dus laats staan 5 en dan die camera's er nog bij.
No way lekker in de comfort zoneIk zwaai naar dieren.![]()
Die Femke wtf![]()
Lijkt een beetje op Sachsja ? Van Doesburg
Jan gaat voor Marieke denk ik
Zie Jan kiest als eerste die Marieke, als die nou slim was geweest had die 2 mindere leuke mokkels erbij gekozen dan was het niet zo opgevallen.
Hij weet het toch al
Die lesbienne had een paar mooie dames, zou je niet 1,2,3 zeggen dat ze lesbisch zijn zij zelf ook niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door Geerd op 12-01-2015 02:14:10 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
KijkcijfersIk vond Geert goed voorbereid, Tom helemaal niet. Dames van Jan vind ik zelf de leukste.quote:026 BOER ZOEKT VROUW 27,5 46,9 4.260.000Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Nouuuuuuu....quote:Op maandag 12 januari 2015 01:47 schreef Geerd het volgende:
Die lesbienne had een paar mooie dames, zou je niet 1,2,3 zeggen dat ze lesbisch zijn zij zelf ook niet.![]()
Geert vind ik echt een beetje een oversekst oud mannetje. In de voorstelrondes vond ik hem echt leuk en aardig, maar inmiddels is dat behoorlijk minder geworden.![]()
![]()
Aanvullend:quote:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2013 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Jan is ook de leukstequote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef W00fer het volgende:
Kijkcijfers
[..]
Ik vond Geert goed voorbereid, Tom helemaal niet. Dames van Jan vind ik zelf de leukste.Tom vond ik inderdaad zwaar tegenvallen
![]()
Dat waren toch best veel van die typische christelijke mutsen?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dames van Jan vind ik zelf de leukste.٩๏̯͡๏)۶![]()
Wat hoog weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aanvullend:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2013 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)![]()
Of Theo, maar Tom en Geert vallen inderdaad tegen na twee afleveringen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jan is ook de leuksteTom vond ik inderdaad zwaar tegenvallen
Somebody that I used to know![]()
Theo, ja vond ik ook leuk.Komt erg oprecht over. Aan hem zag je het ook gelijk wanneer hij het niets vond. Bijvoorbeeld bij de wat mollige dame met het donkere lange haar.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Of Theo, maar Tom en Geert vallen inderdaad tegen na twee afleveringen.![]()
Wel jammer dat ze de vijf boeren selecteren op het aantal brieven. Slechts één echt typische BzV-boer erin, terwijl er nog zo'n vier zeer geschikte boeren voor het programma aan de kant zijn geschoven omdat ze te weinig brieven hadden. Jammer.Somebody that I used to know![]()
Misschien moeten ze het volgend jaar andersom doen; die met de minste brieven voor TV volgen en de populaire boeren alleen in de webreeks.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Postbus100 het volgende:
Wel jammer dat ze de vijf boeren selecteren op het aantal brieven. Slechts één echt typische BzV-boer erin, terwijl er nog zo'n vier zeer geschikte boeren voor het programma aan de kant zijn geschoven omdat ze te weinig brieven hadden. Jammer.![]()
Alleen jammer dat dat kijkcijfers kost en dat ze het daarom niet zullen doen. Maar inderdaad, dat zou wel interessanter zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het volgend jaar andersom doen; die met de minste brieven voor TV volgen en de populaire boeren alleen in de webreeks.Somebody that I used to know![]()
Het is de vraag nog maar of dat kijkcijfers kost.. Een deel kijkt voor het "en ze leefden nog lang en gelukkig" verhaal en een ander deel kijkt voor het gestuntel (of zullen we het oneerbiedig leedvermaak noemen?), en ik denk dat beide factoren hoger scoren bij de minder brieven categorie.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat kijkcijfers kost en dat ze het daarom niet zullen doen. Maar inderdaad, dat zou wel interessanter zijn.![]()
Dat is ook een mogelijkheid.
Misschien levert het ook wel minder briefschrijfsters op. Mensen gaan zorgvuldiger afwegen of ze zullen schrijven, gok ik.Somebody that I used to know![]()
Haha ja, dit zijn verreweg de twee knapste. Vooral de rechtse, zucht...Zwijmel. Geil. Nee, niet geil. Mooi. Mooooooi. Ik wil haar kussen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ] > [ afbeelding ].
Gourmetten of steengrillen?![]()
Misschien moeten ze geen boeren meer nemen die op een avond in de kroeg al 3 vrouwen mee naar huis kunnen nemen. Tom is leuk om te zien maar moeite met daten heeft hij waarschijnlijk niet, hij wordt wellicht pas interessant als het een relatie wordt en daar is dit programma dan te kort voor.![]()
Ik ben al verliefdquote:Op maandag 12 januari 2015 10:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, dit zijn verreweg de twee knapste. Vooral de rechtse, zucht...Zwijmel. Geil. Nee, niet geil. Mooi. Mooooooi. Ik wil haar kussen.![]()
![]()
Sorry hoor, maar die Tom is een vaag figuur. Vergeet namen en leest brieven half. Femke lijkt me een goede match. Kiezen gaat lastig worden voor hem.
Bertie is qua contact echt het meest stug en ik vraag me af of zij in dit programma nog gaat ontdooien. Ciska is haar match.
Geert is echt te vol van zichzelf, zit geen bescheidenheid bij. Als iemand in de derde persoon over zichzelf gaat zeggen 'En dan ga jij voor Geert een broodje maken?' haak ik af. Hij heeft wel een aantal leuke dames.
Jan moet voor Marieke gaan.Coincidence
Makes sense
Only with you![]()
Jullie hebben misschien nog kans. Tom had ten tijde van het programma schijnbaar een vriendin en dus is zij het niet geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Roddels, vuige roddels!quote:Op maandag 12 januari 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jullie hebben misschien nog kans. Tom had ten tijde van het programma schijnbaar een vriendin en dus is zij het niet geworden.
Coincidence
Makes sense
Only with you![]()
Ik vind die Ciska van Bertie heel eigenaardig. Voor de speeddates dook ze al weg en moest Yvon haar er al bij halen. Op elke vraag antwoordde ze met ja![]()
En toen ze als eerste gekozen werd stond ze op en zonder een woord te zeggen liep ze naar die deur.
Ik snap best dat je niet een een mediacircus houdt enzo, maar doe dan gewoon niet mee.![]()
Bron?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jullie hebben misschien nog kans. Tom had ten tijde van het programma schijnbaar een vriendin en dus is zij het niet geworden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hmm...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_al_bezet___.html
Overigens die Femke al gevonden op Facebook (ja ik weet het). Helemaal in Limburg, verdorie!
Eens! Tommetje moet toch met gemak zelf een dame kunnen opsnorren? Zelfs ik als man zie wel dat hij qua looks geen problemen zou moeten ondervindenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:26 schreef Markeerstift het volgende:
Misschien moeten ze geen boeren meer nemen die op een avond in de kroeg al 3 vrouwen mee naar huis kunnen nemen. Tom is leuk om te zien maar moeite met daten heeft hij waarschijnlijk niet, hij wordt wellicht pas interessant als het een relatie wordt en daar is dit programma dan te kort voor.
Geert vind ik maar een irritante man "Geert wil 'n gesmeerd broodje", "Wat heb jij voor Geert meegenoom'n"![]()
![]()
'Waarom vind jij Geert zo leuk' vroeg hij volgens mij ook aan een van de damesquote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef RedFever007 het volgende:
Geert vind ik maar een irritante man "Geert wil 'n gesmeerd broodje", "Wat heb jij voor Geert meegenoom'n"![]()
Ik vond ook dat 'en hoe kwam het dan dat wij oogcontact hadden op de trap' echt tenenkrommendquote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
'Waarom vind jij Geert zo leuk' vroeg hij volgens mij ook aan een van de dames![]()
![]()
En niet alleen qua looks, hij heeft ook de suave wel om iemand te versieren, hij is alleen te beroerd er moeite voor te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens! Tommetje moet toch met gemak zelf een dame kunnen opsnorren? Zelfs ik als man zie wel dat hij qua looks geen problemen zou moeten ondervinden
Geert vind ik maar een irritante man "Geert wil 'n gesmeerd broodje", "Wat heb jij voor Geert meegenoom'n"
En suave bedoel ik in het Engels, in het NL betekent het kennelijk "zacht"![]()
![]()
Geert is volgens mij best een goede vent, maar hij is gewoon wat van zijn stuk gebracht door al die vrouwen die hem leuk vinden. Het zijn waarschijnlijk de zenuwen dat hij soms wat tenenkrommende dingen zegt, in combinatie met camera's die op hem gericht zijn etc.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, hij moest het ook 3 keer uitleggen voor zij begreep dat ze oogcontact hadden gehadquote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik vond ook dat 'en hoe kwam het dan dat wij oogcontact hadden op de trap' echt tenenkrommend![]()
![]()
Eigenlijk zouden ze het programma moeten maken rond degenen met de minste brieven.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Postbus100 het volgende:
Wel jammer dat ze de vijf boeren selecteren op het aantal brieven. Slechts één echt typische BzV-boer erin, terwijl er nog zo'n vier zeer geschikte boeren voor het programma aan de kant zijn geschoven omdat ze te weinig brieven hadden. Jammer.![]()
Misschien is dat wel wat me stoort aan Tom. Brrr, en met 1800 brieven wordt dat alleen nog maar versterkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef Leandra het volgende:
hij is alleen te beroerd er moeite voor te doen.Somebody that I used to know![]()
Ik denk dat ze gewoon een beetje verlegen en ongemakkelijk was. Dat komt vast nog wel goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die Ciska van Bertie heel eigenaardig. Voor de speeddates dook ze al weg en moest Yvon haar er al bij halen. Op elke vraag antwoordde ze met ja![]()
En toen ze als eerste gekozen werd stond ze op en zonder een woord te zeggen liep ze naar die deur.
Ik snap best dat je niet een een mediacircus houdt enzo, maar doe dan gewoon niet mee.![]()
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:21 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Wie is het gekrulde meisje op de voorgrond?
Mijn god, wat is zij énorm leuk!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik stoor me niet aan Tom, vind het wel eye-candy, maar qua relatie zou het iemand zijn om ver bij weg te blijven.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wat me stoort aan Tom. Brrr, en met 1800 brieven wordt dat alleen nog maar versterkt.
Leuk om naar te kijken, maar niet aankomen, daar komt ellende van.![]()
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan Tom, vind het wel eye-candy, maar qua relatie zou het iemand zijn om ver bij weg te blijven.
Leuk om naar te kijken, maar niet aankomen, daar komt ellende van.Somebody that I used to know![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En wat als je juist door dat mediacircus helemaal dichtklapt van ellende? Van de zenuwen kun je raar gaan doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best dat je niet een een mediacircus houdt enzo, maar doe dan gewoon niet mee.
Yvon komt ook altijd met de ene na de andere vraag, dan moet je ook maar een sociale babbel hebben om dan snel te kunnen reageren. En wellicht is het ook gewoon op alles 'ja' en dan? Dan ben je te nerveus om meer te melden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Clay Basketquote:Op maandag 12 januari 2015 12:15 schreef Markeerstift het volgende:
Wie was nou eigenlijk bij Tom het meisje je vorige week als indiaan op de foto zag?![]()
Jup. daar heb je gelijk in. Weet ook totaal niet hoe zou ik zo reageren met al die camera's. Misschien wel hetzelfde.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat als je juist door dat mediacircus helemaal dichtklapt van ellende? Van de zenuwen kun je raar gaan doen.
Yvon komt ook altijd met de ene na de andere vraag, dan moet je ook maar een sociale babbel hebben om dan snel te kunnen reageren. En wellicht is het ook gewoon op alles 'ja' en dan? Dan ben je te nerveus om meer te melden.
Maar toch blijf ik het wel een beetje vreemd vinden dat ze niks zei en naar de deur snelde.![]()
Ik denk dat de jeugd (twintigers) écht niet kijkt als er enkel types ala Theo in het programma zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is de vraag nog maar of dat kijkcijfers kost.. Een deel kijkt voor het "en ze leefden nog lang en gelukkig" verhaal en een ander deel kijkt voor het gestuntel (of zullen we het oneerbiedig leedvermaak noemen?), en ik denk dat beide factoren hoger scoren bij de minder brieven categorie.Op een enkele liefhebber van het programma na dan, maar nee, verder niet.
Ik vraag me af hoeveel die grietjes opgejut worden vanaf de zijlijn "kom! zodra je het pad van het kasteel oploopt, kijk blij meisjes!'quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup. daar heb je gelijk in. Weet ook totaal niet hoe zou ik zo reageren met al die camera's. Misschien wel hetzelfde.
Maar toch blijf ik het wel een beetje vreemd vinden dat ze niks zei en naar de deur snelde.
Dat ze snel wegliep, ze kunnen enkel kort reageren en als je voelt dat je niet een reactie paraat hebt, dan loop je maar naar de deur, zoals je uiteindelijk toch al zou moeten doen
Ik ben geneigd te zeggen dat ik hoop dat Tom die kapster kiest, omdat ik van Tom geen verwachtingen qua diepgang heb, maar ik hoop dat hij ons weet te verrassen door te kiezen voor die in het rood
of die met de blouse met ruitjes.
Nu ik dit zo zie heeft hij idd écht maar 1 type
Toen hij Femke koos tussen al die dames... ging toen in zijn ogen ook echt die dame staan die hij in gedachten had?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het wel hilarisch dat hij die eerste met Femke aansprak... dat Femke door zou zijn was dus al duidelijk voor hij haar gesproken had.Hij had vast 3 namen onthouden, zonder misschien exact meer te weten welk gezicht daarbij hoort
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
zou hij soms een voorkeur hebben voor blond?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geneigd te zeggen dat ik hoop dat Tom die kapster kiest, omdat ik van Tom geen verwachtingen qua diepgang heb, maar ik hoop dat hij ons weet te verrassen door te kiezen voor die in het rood
[ afbeelding ]![]()
![]()
Probleem zit dan niet eens bij Tom maar bij de makers van het programma die altijd maar roepen dat ze een zo integer mogelijk iets proberen te maken. Die moeten daarop screenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Die Tom was wel bizar rustig en kalm, bijna onverschillig. Je zou toch denken dat je voor een hele dag speeddaten met al die camera's op je neus toch was zenuwachtig bent.![]()
Is er al iemand die weet hoe die tweede van rechts heet?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Lottequote:Op maandag 12 januari 2015 12:47 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Is er al iemand die weet hoe die tweede van rechts heet?
http://boerzoektvrouw.kro(...)14/tom/vrouwen/lotteBut while the earth sinks to its grave
Ik vind dat er wel erg makkelijk allerlei (enigszins negatieve) conclusies getrokken worden over Tom, ik vind z'n keuze gewoon logisch.
Hij heeft gewoon 5 knappe vrouwen uitgezocht, dat zou ik ook doen.
٩๏̯͡๏)۶![]()
dat zou iedereen doenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat er wel erg makkelijk allerlei (enigszins negatieve) conclusies getrokken worden over Tom, ik vind z'n keuze gewoon logisch.
Hij heeft gewoon 5 knappe vrouwen uitgezocht, dat zou ik ook doen.
maar als je de liefde van je leven zoekt kan naar inhoud kijken ook wel helpen. En je kunt niet naar inhoud kijken als je vergeet hoe ze heten, wat ze ook al weer doen en wat ze leuk vindenHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Tuurlijk en het zijn ook mooie meidenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij heeft gewoon 5 knappe vrouwen uitgezocht, dat zou ik ook doen.Alleen hadden ze (zoals ik al eerder zei) niet eens de moeite hoeven doen om een brief te schrijven. Een foto was echt al genoeg geweest. En dan blijkt uit het feit dat hij de namen en inhoud van brieven niet (meer) wist.
![]()
Maar ja, als je 1800 brieven hebt dan moet je toch ergens op gaan selecteren. Foto's is dan het enige eigenlijk waar je op kunt selecteren. Eigenlijk zijn brieven dan ook niet echt noodzakelijk om mee te sturen in die eerste selectierondequote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk en het zijn ook mooie meidenAlleen hadden ze (zoals ik al eerder zei) niet eens de moeite hoeven doen om een brief te schrijven. Een foto was echt al genoeg geweest. En dan blijkt uit het feit dat hij de namen en inhoud van brieven niet (meer) wist.
Bij 25 brieven kun je ze allemaal doorlezen en mede daarop beoordelen, bij 1800 onmogelijke opgave
Die linkse had wel mooie ogenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]Die daarnaast (Femke toch?) niets bijzonders, net als die twee daarnaast. De meest rechtse is ook leuk
![]()
Kan die Lieke niet articuleren ofzo? Ze haalt haar tanden nauwelijks van elkaar af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Lieke is toch die logopediste?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef rubbereend het volgende:
Kan die Lieke niet articuleren ofzo? Ze haalt haar tanden nauwelijks van elkaar af
Of zou het een andere Lieke zijn dan Cee hier bedoelt?Tom kan natuurlijk best een stuk of heel veel Liekes onder z'n briefschrijfsters hebben gehad.quote:Lieke (27), is logopediste en begint haar brief met ‘knalboem’. Ze woont in de stad maar rijdt soms even door Brabant om te genieten van de rust en de ruimte. Je kan ook benzine besparen en even in de bieb gaan zitten maar inderdaad, je kan ook naar Brabant.![]()
maar dan breng je het toch terug, op basis van uiterlijk, naar een aantal dat wel te lezen is? En onthou tenminste iets over degene die je uitnodigd voor een date?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar ja, als je 1800 brieven hebt dan moet je toch ergens op gaan selecteren. Foto's is dan het enige eigenlijk waar je op kunt selecteren. Eigenlijk zijn brieven dan ook niet echt noodzakelijk om mee te sturen in die eerste selectieronde
Bij 25 brieven kun je ze allemaal doorlezen en mede daarop beoordelen, bij 1800 onmogelijke opgave
[..]
Die linkse had wel mooie ogenDie daarnaast (Femke toch?) niets bijzonders, net als die twee daarnaast. De meest rechtse is ook leuk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Tom is gewoon ongeïnteresseerd, heeft altijd op zijn uiterlijk geteerd, de dames kwamen toch wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan breng je het toch terug, op basis van uiterlijk, naar een aantal dat wel te lezen is? En onthou tenminste iets over degene die je uitnodigd voor een date?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Uiteraard!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan breng je het toch terug, op basis van uiterlijk, naar een aantal dat wel te lezen is? En onthou tenminste iets over degene die je uitnodigd voor een date?![]()
![]()
Dat Theo die met die doos nog heeft gekozen zeg... Of zou dat uit medelijden zijn geweest, voor het vele werk?![]()
Dat was toch ook degene van de koeken die eerst op basis van de koeken op de "Ja" stapel terechtkwam, vervolgens op basis van de brief op de "Nah..." stapel en toen op aandringen van Yvonne op de "JA!!!" stapel?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat Theo die met die doos nog heeft gekozen zeg... Of zou dat uit medelijden zijn geweest, voor het vele werk?![]()
Is ook al weer ingetrokken en er kwamen nadien nieuwe roddels over hem.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_al_bezet___.html![]()
Het was ook wel spitsroeden lopen, als eerste lesbische vrouw. Iedereen kijkt naar wat ze doet en hoe ze het doet.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup. daar heb je gelijk in. Weet ook totaal niet hoe zou ik zo reageren met al die camera's. Misschien wel hetzelfde.
Maar toch blijf ik het wel een beetje vreemd vinden dat ze niks zei en naar de deur snelde.![]()
misschien was dat gewoon de opdracht? 'wordt je naam genoemd dan ga je door die deur'.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik het wel een beetje vreemd vinden dat ze niks zei en naar de deur snelde.
Ik vond het 'of wat leuk, succes allemaal' gegiegel bij een andere groep dames veel gemaakter![]()
Of 'Heel erg bedankt' zeggen. Alsof het zo'n gunst is om uitgekozen te wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien was dat gewoon de opdracht? 'wordt je naam genoemd dan ga je door die deur'.
Ik vond het 'of wat leuk, succes allemaal' gegiegel bij een andere groep dames veel gemaakter
Wel duidelijk dat er nu instructie was om iig niet naar de boer te gaan om hem te gaan zoenen, dat gebeurde vorige seizoenen nog al eens.know'm sayin?
word? word.![]()
Dat vond Geert wel jammer denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Of 'Heel erg bedankt' zeggen. Alsof het zo'n gunst is om uitgekozen te worden
Wel duidelijk dat er nu instructie was om iig niet naar de boer te gaan om hem te gaan zoenen, dat gebeurde vorige seizoenen nog al eens.![]()
Bijna de helft van de kijkers is 50+? Dat verbaast me dan wel weer. Dacht altijd dat het vooral 30ers en 40ers waren die het kijken.quote:Boer Zoekt Vrouw is nog nooit zo goed van start gegaan als dit jaar. Dat heeft kijkcijferexpert René van Dammen van de NPO gemeld op Radio 1. Het achtste seizoen van Boer Zoekt Vrouw heeft er nu twee shows op zitten, als de kick-off van vorig jaar niet wordt meegeteld. “Het was vorige week al de meest bekeken eerste aflevering van Boer Zoekt Vrouw aller tijden en gisteren was het de meest bekeken tweede aflevering aller tijden. Het gaat maar door. Het eind is nog niet in zicht, denk ik.”
Dat Boer Zoekt Vrouw nog steeds het meest bekeken amusementsprogramma van Nederland is, verbaast Van Dammen niet. “Ik kijk er niet echt van op, omdat er ook de afgelopen jaren nog altijd een stijgende lijn in zat. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan het succes van het programma. Het blijft gewoon heel populair.”
Volgens Van Dammen is het datingprogramma van Yvon Jaspers populair onder alle bevolkingsgroepen. “De kracht van het programma zit hem vooral in het feit dat iedereen kijkt: jong en oud, man en vrouw, hoog- en laagopgeleid.”
Gisteren keken er 4,3 miljoen mensen. “Waarvan 2 miljoen mannen. Er keken 2 miljoen mensen van onder de vijftig jaar. Kinderen kijken zelfs en er was een hoog marktaandeel bij NRC-lezers.”
De gemiddelde leeftijd van de kijker was 50 jaar, weet Van Dammen. “En dat is voor NPO 1 erg jong.”
http://www.mediacourant.n(...)it-zo-goed-begonnen/![]()
Dat dacht ik ook. Maar als ik dan bedenk dat m`n opa en oma van 90+ ook graag kijken, dan gaat het gemiddelde snel omhoog.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Bijna de helft van de kijkers is 50+? Dat verbaast me dan wel weer. Dacht altijd dat het vooral 30ers en 40ers waren die het kijken.![]()
![]()
waarvan?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ken haar ergens van....![]()
Ik denk dat sowieso dat meer dan 75 % van de televisiekijkers ouder is dan 50 jaar. Het verbaast mij meer dat er zoveel mannen kijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Bijna de helft van de kijkers is 50+? Dat verbaast me dan wel weer. Dacht altijd dat het vooral 30ers en 40ers waren die het kijken.![]()
Ze lijkt op die blonde van die Yoghurtreclamequote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook afkweet niet, ze heeft zo'n bekend gezicht
![]()
![]()
Inderdaad! Zo onderdanig en treurig. Als je een beetje vrouw bent zeg je dat hij groot gelijk heeft in plaats van dat je 'm bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Of 'Heel erg bedankt' zeggen. Alsof het zo'n gunst is om uitgekozen te worden![]()
Bedankje voor de uitverkiezing is altijd netjes. Ik zie er niets onderdanigs in.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo onderdanig en treurig. Als je een beetje vrouw bent zeg je dat hij groot gelijk heeft in plaats van dat je 'm bedankt.
Het was wel een verademing dat ze gelijk naar de uitgang gingen, zodat we niet per boer naar 15 kussen moesten kijken. Die zijn net zo hinderlijk als nadrukkelijke cadeaus en fröbelwerkjes. Gewoon hiero en een zak lievelingssnoepjes zijn voldoende om het ijs te breken.![]()
Nah, die van tom zijn A allemaal blond en B hoog Bimbo gehalte. Weinig serieus vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat waren toch best veel van die typische christelijke mutsen?
Die kapster vind ik niet bij hem passen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik hoop dat het bij Bertie op niets uitloopt, dan ga ik alsnog schrijven. Zij is echt leuk, ik kan er wel wat mee.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Die Ciska is ook erg leuk, dus ik vrees voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ik hoop dat het bij Bertie op niets uitloopt, dan ga ik alsnog schrijven. Zij is echt leuk, ik kan er wel wat mee.
![]()
![]()
Dit topic teruglezen is nog briljanter dan de uitzending kijken trouwens
En wat dacht die vrouw met haar: 'Ik ben van de wereld *uh, even nadenken wat voor briljante opmerking ik had bedacht* oh ja, maar als ik weer op aarde beland, dan graag met jou." Serieus, denken mensen echt dat ze daarmee scoren?
Ciskas ware aard komt nog wel bovenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die Ciska is ook erg leuk, dus ik vrees voor je.![]()
Laat de concurrentiestrijd beginnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ciskas ware aard komt nog wel boven![]()
![]()
![]()
Grappig, die Femke is als enige met de hond bezig en niet met de camera.
Maar die middelste is toch niet gekozen? Of is dat die administratief-psychologe? Wel een metamorfose dan.![]()
Die Lieke heeft echt best wat weg van Lieke van Lexmond. Brrr
Ik weet wel wie Theo gaat kiezen, de middelste op de bovenste foto.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik vind bij die van Bertie , Rosalinda en Ciska dus helemaal niks.. de andere drie vind ik wel leuk.![]()
Theo heeft trouwens ook wel één type. Die buitenste twee lijken wel zusjes.Somebody that I used to know![]()
Kan jij trouwens je post editen en namen onder de foto's zetten? Dat praat makkelijkerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze heeft zulk lelijk gebleekt strohaar en het past niet eens bij haar gezicht. Het is net een pruik.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Die Lieke heeft echt best wat weg van Lieke van Lexmond. Brrr
Ik vind de middelste (Nancy) wel een ander type.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:31 schreef Postbus100 het volgende:
Theo heeft trouwens ook wel één type. Die buitenste twee lijken wel zusjes.![]()
We weten allemaal hoe de boeren heten en ga niet de namen van al die deelnemers opzoeken. Geen zin inquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan jij trouwens je post editen en namen onder de foto's zetten? Dat praat makkelijkerYour beauty never ever scared me.![]()
Dat kan ik me best voorstellen. Maar het is niet zo moeilijk na te slaan: http://boerzoektvrouw.kro(...)wie_kiezen_de_boerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe de boeren heten en ga niet de namen van al die deelnemers opzoeken. Geen zin in![]()
Ik vind die dame die net uit de kast is een raar hoofd en raar haar hebben. Maar goed, gaat erom wat Bertie ervan vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:55 schreef roos94 het volgende:
Ik vind bij die van Bertie , Rosalinda en Ciska dus helemaal niks.. de andere drie vind ik wel leuk.
Op uitzending gemist gekeken. Wat was dit een leuke aflevering. De ongemakkelijke gesprekken, de ongepaste opmerkingen van sommige boeren en de vrouwtjes van boer Tom uiteraard. Kom op Tom, had op z'n minst die brunette gekozen, dan kan je ze nog een beetje uit elkaar houden, allemaal blondines.
Dit gaat het worden:
Jan & Marieke
Bertie & Siska
Theo & Nancy
Tom & Femke![]()
De oudste boer kan ik echt niet peilen.
Tom eigenlijk ook niet, maar als ik mocht kiezen, dan ^^The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Doe ik het toch even voor jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe de boeren heten en ga niet de namen van al die deelnemers opzoeken. Geen zin in
Jans vrouwen: vlnr Stefanie, Rianne, Vivian, Marieke en Laura.
Theo’s vrouwen: vlnr Sandra, Karin, Nancy, Miranda en Ria.
Berties vrouwen: vlnr Ciska, Joke, Rosita, Katherine en Esther.
Toms vrouwen: vlnr Lieke, Femke, Rinke, Lotte en Leonie.
Geerts vrouwen: vlnr Mary, Geertje, Ada, Hillie en Hetty.
![]()
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Doe ik het toch even voor je
[ afbeelding ]
Jans vrouwen: vlnr Stefanie, Rianne, Vivian, Marieke en Laura.
[ afbeelding ]
Theo’s vrouwen: vlnr Sandra, Karin, Nancy, Miranda en Ria.
[ afbeelding ]
Berties vrouwen: vlnr Ciska, Joke, Rosita, Katherine en Esther.
[ afbeelding ]
Toms vrouwen: vlnr Lieke, Femke, Rinke, Lotte en Leonie.
[ afbeelding ]
Geerts vrouwen: vlnr Mary, Geertje, Ada, Hillie en Hetty.
Ja dat haar vind ik ook niks. Vind haar ook erg mager. Maar ze komt wel heel lief over, vind het leuk dat ze er nog in zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind die dame die net uit de kast is een raar hoofd en raar haar hebben. Maar goed, gaat erom wat Bertie ervan vindt natuurlijkBut while the earth sinks to its grave
ik vind haar ook leuk! Ze is niet erg knap of aantrekkelijk maar toch trekt ze wel mijn aandacht op een positieve manier. Zal er wel als eerst uitvliegen, dat is altijd met degene die ik leuk vindquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat haar vind ik ook niks. Vind haar ook erg mager. Maar ze komt wel heel lief over, vind het leuk dat ze er nog in zit.![]()
![]()
ze doet mij denken aan planet of the apes...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik vind haar ook leuk! Ze is niet erg knap of aantrekkelijk maar toch trekt ze wel mijn aandacht op een positieve manier. Zal er wel als eerst uitvliegen, dat is altijd met degene die ik leuk vinden verder vind ik dr ook tof, echt. Maar toch doet ze me daaraan denken...
![]()
![]()
![]()
Ja, heel raar, Net of dat haar er opgplakt was en niet bij de rest van haar hoofd hoort.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind die dame die net uit de kast is een raar hoofd en raar haar hebben. Maar goed, gaat erom wat Bertie ervan vindt natuurlijk![]()
Mensen die nog niet doorhebben dat zij het nieuwe typetje van Wendy van Dijk is.
Gourmetten of steengrillen?![]()
#jesuisboertomquote:Boer Tom uit Boer Zoekt Vrouw heeft zijn woning in het dorpje Nieuwe Niedorp moeten verlaten vanwege opdringerige fans.
Dat schrijft De Telegraaf woensdag.
De tulpenboer is in korte tijd ongekend populair geworden en heeft tegenwoordig te maken met fans die zijn erf betreden.
Dat wordt door de boer als zeer ongewenst ervaren, en hij heeft daarom het huis moeten verlaten. Naar verluidt verblijft Tom momenteel in het huis van zijn ex-schoonvader Frank (achternaam onbekend).
1.800 brieven
Boer Tom is de populairste boer van alle acht seizoenen Boer Zoekt Vrouw. 1.808 vrouwen schreven een brief naar de tulpenkweker, geen enkele boer kreeg ooit meer brieven.
De KRO/NCRV beraadt zich woensdag op een reactie.Gourmetten of steengrillen?![]()
Het meest opmerkelijke vind ik dat Tom dus bij z'n ex-schoonvader verblijft.
Dan moet je wel erg goed kunnen opschieten met je voormalige schoonouders, en betreft het hier de vader van een vriendin van voor z'n BZV optreden?٩๏̯͡๏)۶![]()
Het is de vader van zn ex Anya bij wie hij nog regelmatig werkt in de maanden dat hij op zijn boerderij niets te doen heeft. Lijkt me dat die twee dus nog wel met elkaar kunnen opschieten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Het meest opmerkelijke vind ik dat Tom dus bij z'n ex-schoonvader verblijft.
Dan moet je wel erg goed kunnen opschieten met je voormalige schoonouders, en betreft het hier de vader van een vriendin van voor z'n BZV optreden?
Aldus het uitgebreide artikel in de telegraaf.
Overigens zou ik er weinig waarde aan hechten want het was een waardeloos geschreven stuk. Maar goed, als het mijn abonnement was had ik hem dan ook al jaren geleden opgezegd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: