Clay Basketquote:Op maandag 12 januari 2015 12:15 schreef Markeerstift het volgende:
Wie was nou eigenlijk bij Tom het meisje je vorige week als indiaan op de foto zag?
Jup. daar heb je gelijk in. Weet ook totaal niet hoe zou ik zo reageren met al die camera's. Misschien wel hetzelfde.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat als je juist door dat mediacircus helemaal dichtklapt van ellende? Van de zenuwen kun je raar gaan doen.
Yvon komt ook altijd met de ene na de andere vraag, dan moet je ook maar een sociale babbel hebben om dan snel te kunnen reageren. En wellicht is het ook gewoon op alles 'ja' en dan? Dan ben je te nerveus om meer te melden.
Ik denk dat de jeugd (twintigers) écht niet kijkt als er enkel types ala Theo in het programma zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is de vraag nog maar of dat kijkcijfers kost.. Een deel kijkt voor het "en ze leefden nog lang en gelukkig" verhaal en een ander deel kijkt voor het gestuntel (of zullen we het oneerbiedig leedvermaak noemen?), en ik denk dat beide factoren hoger scoren bij de minder brieven categorie.
Ik vraag me af hoeveel die grietjes opgejut worden vanaf de zijlijn "kom! zodra je het pad van het kasteel oploopt, kijk blij meisjes!'quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup. daar heb je gelijk in. Weet ook totaal niet hoe zou ik zo reageren met al die camera's. Misschien wel hetzelfde.
Maar toch blijf ik het wel een beetje vreemd vinden dat ze niks zei en naar de deur snelde.
Toen hij Femke koos tussen al die dames... ging toen in zijn ogen ook echt die dame staan die hij in gedachten had?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het wel hilarisch dat hij die eerste met Femke aansprak... dat Femke door zou zijn was dus al duidelijk voor hij haar gesproken had.
zou hij soms een voorkeur hebben voor blond?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geneigd te zeggen dat ik hoop dat Tom die kapster kiest, omdat ik van Tom geen verwachtingen qua diepgang heb, maar ik hoop dat hij ons weet te verrassen door te kiezen voor die in het rood
of die met de blouse met ruitjes.
Nu ik dit zo zie heeft hij idd écht maar 1 type
[ afbeelding ]
Probleem zit dan niet eens bij Tom maar bij de makers van het programma die altijd maar roepen dat ze een zo integer mogelijk iets proberen te maken. Die moeten daarop screenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.
Is er al iemand die weet hoe die tweede van rechts heet?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geneigd te zeggen dat ik hoop dat Tom die kapster kiest, omdat ik van Tom geen verwachtingen qua diepgang heb, maar ik hoop dat hij ons weet te verrassen door te kiezen voor die in het rood
[ afbeelding ]
Lottequote:Op maandag 12 januari 2015 12:47 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Is er al iemand die weet hoe die tweede van rechts heet?
dat zou iedereen doenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat er wel erg makkelijk allerlei (enigszins negatieve) conclusies getrokken worden over Tom, ik vind z'n keuze gewoon logisch.
Hij heeft gewoon 5 knappe vrouwen uitgezocht, dat zou ik ook doen.
Tuurlijk en het zijn ook mooie meidenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat er wel erg makkelijk allerlei (enigszins negatieve) conclusies getrokken worden over Tom, ik vind z'n keuze gewoon logisch.
Hij heeft gewoon 5 knappe vrouwen uitgezocht, dat zou ik ook doen.
Maar ja, als je 1800 brieven hebt dan moet je toch ergens op gaan selecteren. Foto's is dan het enige eigenlijk waar je op kunt selecteren. Eigenlijk zijn brieven dan ook niet echt noodzakelijk om mee te sturen in die eerste selectierondequote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk en het zijn ook mooie meidenAlleen hadden ze (zoals ik al eerder zei) niet eens de moeite hoeven doen om een brief te schrijven. Een foto was echt al genoeg geweest. En dan blijkt uit het feit dat hij de namen en inhoud van brieven niet (meer) wist.
Die linkse had wel mooie ogenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke is toch die logopediste?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef rubbereend het volgende:
Kan die Lieke niet articuleren ofzo? Ze haalt haar tanden nauwelijks van elkaar af
Tom kan natuurlijk best een stuk of heel veel Liekes onder z'n briefschrijfsters hebben gehad.quote:Lieke (27), is logopediste en begint haar brief met ‘knalboem’. Ze woont in de stad maar rijdt soms even door Brabant om te genieten van de rust en de ruimte. Je kan ook benzine besparen en even in de bieb gaan zitten maar inderdaad, je kan ook naar Brabant.
maar dan breng je het toch terug, op basis van uiterlijk, naar een aantal dat wel te lezen is? En onthou tenminste iets over degene die je uitnodigd voor een date?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar ja, als je 1800 brieven hebt dan moet je toch ergens op gaan selecteren. Foto's is dan het enige eigenlijk waar je op kunt selecteren. Eigenlijk zijn brieven dan ook niet echt noodzakelijk om mee te sturen in die eerste selectieronde
Bij 25 brieven kun je ze allemaal doorlezen en mede daarop beoordelen, bij 1800 onmogelijke opgave
[..]
Die linkse had wel mooie ogenDie daarnaast (Femke toch?) niets bijzonders, net als die twee daarnaast. De meest rechtse is ook leuk
Tom is gewoon ongeïnteresseerd, heeft altijd op zijn uiterlijk geteerd, de dames kwamen toch wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan breng je het toch terug, op basis van uiterlijk, naar een aantal dat wel te lezen is? En onthou tenminste iets over degene die je uitnodigd voor een date?
Uiteraard!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan breng je het toch terug, op basis van uiterlijk, naar een aantal dat wel te lezen is? En onthou tenminste iets over degene die je uitnodigd voor een date?
Dat was toch ook degene van de koeken die eerst op basis van de koeken op de "Ja" stapel terechtkwam, vervolgens op basis van de brief op de "Nah..." stapel en toen op aandringen van Yvonne op de "JA!!!" stapel?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat Theo die met die doos nog heeft gekozen zeg... Of zou dat uit medelijden zijn geweest, voor het vele werk?
Is ook al weer ingetrokken en er kwamen nadien nieuwe roddels over hem.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_al_bezet___.html
Het was ook wel spitsroeden lopen, als eerste lesbische vrouw. Iedereen kijkt naar wat ze doet en hoe ze het doet.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup. daar heb je gelijk in. Weet ook totaal niet hoe zou ik zo reageren met al die camera's. Misschien wel hetzelfde.
Maar toch blijf ik het wel een beetje vreemd vinden dat ze niks zei en naar de deur snelde.
misschien was dat gewoon de opdracht? 'wordt je naam genoemd dan ga je door die deur'.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |