Jullie hebben misschien nog kans. Tom had ten tijde van het programma schijnbaar een vriendin en dus is zij het niet geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddels, vuige roddels!quote:Op maandag 12 januari 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jullie hebben misschien nog kans. Tom had ten tijde van het programma schijnbaar een vriendin en dus is zij het niet geworden.
Bron?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jullie hebben misschien nog kans. Tom had ten tijde van het programma schijnbaar een vriendin en dus is zij het niet geworden.
Hmm...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_al_bezet___.html
Eens! Tommetje moet toch met gemak zelf een dame kunnen opsnorren? Zelfs ik als man zie wel dat hij qua looks geen problemen zou moeten ondervindenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:26 schreef Markeerstift het volgende:
Misschien moeten ze geen boeren meer nemen die op een avond in de kroeg al 3 vrouwen mee naar huis kunnen nemen. Tom is leuk om te zien maar moeite met daten heeft hij waarschijnlijk niet, hij wordt wellicht pas interessant als het een relatie wordt en daar is dit programma dan te kort voor.
'Waarom vind jij Geert zo leuk' vroeg hij volgens mij ook aan een van de damesquote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef RedFever007 het volgende:
Geert vind ik maar een irritante man "Geert wil 'n gesmeerd broodje", "Wat heb jij voor Geert meegenoom'n"
Ik vond ook dat 'en hoe kwam het dan dat wij oogcontact hadden op de trap' echt tenenkrommendquote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
'Waarom vind jij Geert zo leuk' vroeg hij volgens mij ook aan een van de dames
En niet alleen qua looks, hij heeft ook de suave wel om iemand te versieren, hij is alleen te beroerd er moeite voor te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens! Tommetje moet toch met gemak zelf een dame kunnen opsnorren? Zelfs ik als man zie wel dat hij qua looks geen problemen zou moeten ondervinden
Geert vind ik maar een irritante man "Geert wil 'n gesmeerd broodje", "Wat heb jij voor Geert meegenoom'n"
Ja, hij moest het ook 3 keer uitleggen voor zij begreep dat ze oogcontact hadden gehadquote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik vond ook dat 'en hoe kwam het dan dat wij oogcontact hadden op de trap' echt tenenkrommend
Eigenlijk zouden ze het programma moeten maken rond degenen met de minste brieven.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Postbus100 het volgende:
Wel jammer dat ze de vijf boeren selecteren op het aantal brieven. Slechts één echt typische BzV-boer erin, terwijl er nog zo'n vier zeer geschikte boeren voor het programma aan de kant zijn geschoven omdat ze te weinig brieven hadden. Jammer.
Misschien is dat wel wat me stoort aan Tom. Brrr, en met 1800 brieven wordt dat alleen nog maar versterkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef Leandra het volgende:
hij is alleen te beroerd er moeite voor te doen.
Ik denk dat ze gewoon een beetje verlegen en ongemakkelijk was. Dat komt vast nog wel goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die Ciska van Bertie heel eigenaardig. Voor de speeddates dook ze al weg en moest Yvon haar er al bij halen. Op elke vraag antwoordde ze met ja![]()
En toen ze als eerste gekozen werd stond ze op en zonder een woord te zeggen liep ze naar die deur.
Ik snap best dat je niet een een mediacircus houdt enzo, maar doe dan gewoon niet mee.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:21 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Wie is het gekrulde meisje op de voorgrond?
Mijn god, wat is zij énorm leuk!
Ik stoor me niet aan Tom, vind het wel eye-candy, maar qua relatie zou het iemand zijn om ver bij weg te blijven.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wat me stoort aan Tom. Brrr, en met 1800 brieven wordt dat alleen nog maar versterkt.
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan Tom, vind het wel eye-candy, maar qua relatie zou het iemand zijn om ver bij weg te blijven.
Leuk om naar te kijken, maar niet aankomen, daar komt ellende van.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.
Eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar tientallen boeren smachten naar een vrouw en steken er moeite en energie, pakken deze kans in dit tv-programma, maar hij gooit er met de pet naar. De quotes zijn al langsgeweest in dit topic, die jongen heeft zich helemaal niet in de vrouwen verdiept, denkt dat ze allemaal voor hem in de rij staan en heeft het idee dat hij er niets meer voor hoeft te doen. Wees dan eerlijk en blijf ver weg bij zo'n tv-programma en geef andere boeren die kans.
En wat als je juist door dat mediacircus helemaal dichtklapt van ellende? Van de zenuwen kun je raar gaan doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die Ciska van Bertie heel eigenaardig. Voor de speeddates dook ze al weg en moest Yvon haar er al bij halen. Op elke vraag antwoordde ze met ja![]()
En toen ze als eerste gekozen werd stond ze op en zonder een woord te zeggen liep ze naar die deur.
Ik snap best dat je niet een een mediacircus houdt enzo, maar doe dan gewoon niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |