SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
"kom langs voor een kopje koffie"
Dacht het niet, Job.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Geert is voor mij iets teveel van het goede
Jan en Theo en Bertie vind ik erg leuk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Datquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jan en Theo en Bertie vind ik erg leuk![]()
![]()
Ik vond Theo eerst niet zo leuk maar vind hem leuker sinds deze afleveringYour beauty never ever scared me.![]()
De verliezers van Geert krijgen als troost een doos kukident mee."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Rolschaatsdisco. Kutyvon
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Tenalady. Want van onder moet je het ook droog houden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef OProg het volgende:
De verliezers van Geert krijgen als troost een doos kukident mee.![]()
Dat ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jan en Theo en Bertie vind ik erg leukOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tenalady. Want van onder moet je het ook droog houden.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Hij danste met Femke
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Midgetgolf als date
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Welke blonde van Tom zei nou zo hard tegen die laatste gekozen dame dat zij het 'echt wel moest worden anders klopte er iets niet hahaha'?
Ben je verplicht mee te doen aan dates als rolschaatsdansen? Anders was ik lekker naar de kroeg gegaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee man rimke is vee leukerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is dan ook by far de leukste.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Tom wordt gezien als zo knap, is er maar één echt knappe dame. Dat haalt deze robot zelfs nog.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is dan ook by far de leukste.![]()
Femke (L)It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ok, wie helpt mij aan de facebook van Lieke van boer Tom? Ik ken haar ergens van en ik kan er niet tegen dat ik niet weet waarvan!![]()
Tom is voor een boer leuk om te zien, de gemiddelde jongen in de stad is echter knapper.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tom wordt gezien als zo knap, is er maar één echt knappe dame. Dat haalt deze robot zelfs nog.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hey, ken ik jou niet ergens van.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Ooi86 het volgende:
Ok, wie helpt mij aan de facebook van Lieke van boer Tom? Ik ken haar ergens van en ik kan er niet tegen dat ik niet weet waarvan!
Goede openingszin.![]()
Ze deed me ook ergens aan denken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.
Goede openingszin.
's Ochtends vroeg naar de GGD..![]()
En welke keus van die boerin is jullie favoriete schaarobject? Ik vond dat mens die als laatst gekozen werd wel een leukerd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja zeker! En ook lekker origineelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.
Goede openingszin.![]()
Ik vond haar helemaal niet leuk trouwens. Was zij die ene die zei van dat ze allebei op zoek waren naar een grote liefde en daarom goed bij elkaar paste?![]()
![]()
Tom is:quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tom is voor een boer leuk om te zien, de gemiddelde jongen in de stad is echter knapper.![]()
![]()
We geloven beiden in ware liefde...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja zeker! En ook lekker origineel![]()
Ik vond haar helemaal niet leuk trouwens. Was zij die ene die zei van dat ze allebei op zoek waren naar een grote liefde en daarom goed bij elkaar paste?
Tom gelooft vooral in harde seks.![]()
Dat lijkt me ook een schatje, en die met het korte haar (ex-piercing).quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
En welke keus van die boerin is jullie favoriete schaarobject? Ik vond dat mens die als laatst gekozen werd wel een leukerd.
Oh wacht ik schaar ze niet
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een schatje, en die met het korte haar (ex-piercing).
Oh wacht ik schaar ze niet![]()
esther en de yoga lerares. Eigenlijk allemaal behalve die dominante rosalinda :|quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
En welke keus van die boerin is jullie favoriete schaarobject? Ik vond dat mens die als laatst gekozen werd wel een leukerd.![]()
Tom heeft 3 leuke (die in het rood vond ik het leukst). Die kapster en Lieke vind ik niks.
Nee das Lotte , rimjob is die boerendochterquote:[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Was Rosalinda die greppelheks die het had over IQ en zo? Die vond ik irritant.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
esther en de yoga lerares. Eigenlijk allemaal behalve die dominante rosalinda :|Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh alleen Femke en krullenmeisje vond ik leukquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
Nee das Lotte , rimjob is die boerendochter![]()
![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wie is die rechter? Die lijkt wel verstandelijk beperkt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yvon ziet er ook goed uitquote:
Anyone?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Welke blonde van Tom zei nou zo hard tegen die laatste gekozen dame dat zij het 'echt wel moest worden anders klopte er iets niet hahaha'?
ja, vreselijkquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Rosalinda die greppelheks die het had over IQ en zo? Die vond ik irritant.![]()
Die toekomstvragen de vrouwen van Tom
Bijna allemaal willen trouwen en kinderen willen poepen[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Stuur ze door naar Marcel.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef gers het volgende:
Die toekomstvragen de vrouwen van Tom
Bijna allemaal willen trouwen en kinderen willen poepen![]()
Bij Bertie wordt het natuurlijk die met dat korte blonde haar. Lijkt me een leuke combi.
Bertie stond er trouwens wel ontspannen bij he?En Als Bertie een inbetween is..... Dan verandert mijn hele idee over geaardheid enzo,
![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Voor mij is het echt Femke hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
Leonie van vorig seizoen blijft onverslaanbaar.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Reageer je even op de post hierboven?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor mij is het echt Femke hoor.Bvd.
Die modepoppetjes van Tom vind ik echt niks. Lekker kortzichtig maar we hebben nog maar weinig gezien natuurlijk.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
ik hoorde dat Leonie iets kreeg met de broer van die boer? Geen idee of het waar isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Leonie was de knappe tussen de andere dames. Tom heeft meerdere knappe dames, de één wellicht iets knapper dan de ander.![]()
Fas, pls. Jij mag de bovenste hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer je even op de post hierboven?Bvd.
Tom zelf is ook niets. Past dus goed bij elkaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Die modepoppetjes van Tom vind ik echt niks. Lekker kortzichtig maar we hebben nog maar weinig gezien natuurlijk.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tom zelf is ook niets. Past dus goed bij elkaar.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
"Waarom zouden wij goed bij elkaar passen." Ze kent je toch nog geeneens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.Man man man.
Ja, erg he. Mijn 'onbetrouwbaar'-alarm ging snoeihard af.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ja, het was zogenaamd uit tussen Jos en Saskia. En de broer van Jos zou met Leonie zijn. Het stond kort op De Telegraaf en was volgens mij een grap.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik hoorde dat Leonie iets kreeg met de broer van die boer? Geen idee of het waar is![]()
Maar het is dus echt uit tussen Jos en Saskia.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, het was zogenaamd uit tussen Jos en Saskia. En de broer van Jos zou met Leonie zijn. Het stond kort op De Telegraaf en was volgens mij een grap.![]()
Ok, bron?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Maar het is dus echt uit tussen Jos en Saskia.![]()
Tom heeft wel een leuke meid uit die 1800 gekozen: Femke. Alhoewel ze misschien te slim en te lief is voor Tom.![]()
Die Geert, snap je eigenlijk niet waarom die mee doet? Of was die opgegeven?
Die gozer lult elke vrouw in bed zou je zeggen, positief bedoelt dan heel open etcIk zwaai naar dieren.![]()
Ik weet niet of mijn brief nog hebt doorgenomen, koken?
Jajaj koken en meer dingen, wat een lamlul is dat man![]()
![]()
![]()
Dat mens met dat schaap speldje? wtf
Toch petje af hoor voor al die mannen en vrouwen, ik zou daar nooit aan meedoen.
Ik kan niet eens 1 min vol lullen dus laats staan 5 en dan die camera's er nog bij.
No way lekker in de comfort zoneIk zwaai naar dieren.![]()
Die Femke wtf![]()
Lijkt een beetje op Sachsja ? Van Doesburg
Jan gaat voor Marieke denk ik
Zie Jan kiest als eerste die Marieke, als die nou slim was geweest had die 2 mindere leuke mokkels erbij gekozen dan was het niet zo opgevallen.
Hij weet het toch al
Die lesbienne had een paar mooie dames, zou je niet 1,2,3 zeggen dat ze lesbisch zijn zij zelf ook niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door Geerd op 12-01-2015 02:14:10 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
KijkcijfersIk vond Geert goed voorbereid, Tom helemaal niet. Dames van Jan vind ik zelf de leukste.quote:026 BOER ZOEKT VROUW 27,5 46,9 4.260.000Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Nouuuuuuu....quote:Op maandag 12 januari 2015 01:47 schreef Geerd het volgende:
Die lesbienne had een paar mooie dames, zou je niet 1,2,3 zeggen dat ze lesbisch zijn zij zelf ook niet.![]()
Geert vind ik echt een beetje een oversekst oud mannetje. In de voorstelrondes vond ik hem echt leuk en aardig, maar inmiddels is dat behoorlijk minder geworden.![]()
![]()
Aanvullend:quote:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2013 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Jan is ook de leukstequote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef W00fer het volgende:
Kijkcijfers
[..]
Ik vond Geert goed voorbereid, Tom helemaal niet. Dames van Jan vind ik zelf de leukste.Tom vond ik inderdaad zwaar tegenvallen
![]()
Dat waren toch best veel van die typische christelijke mutsen?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dames van Jan vind ik zelf de leukste.٩๏̯͡๏)۶![]()
Wat hoog weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aanvullend:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2013 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)![]()
Of Theo, maar Tom en Geert vallen inderdaad tegen na twee afleveringen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jan is ook de leuksteTom vond ik inderdaad zwaar tegenvallen
Somebody that I used to know![]()
Theo, ja vond ik ook leuk.Komt erg oprecht over. Aan hem zag je het ook gelijk wanneer hij het niets vond. Bijvoorbeeld bij de wat mollige dame met het donkere lange haar.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Of Theo, maar Tom en Geert vallen inderdaad tegen na twee afleveringen.![]()
Wel jammer dat ze de vijf boeren selecteren op het aantal brieven. Slechts één echt typische BzV-boer erin, terwijl er nog zo'n vier zeer geschikte boeren voor het programma aan de kant zijn geschoven omdat ze te weinig brieven hadden. Jammer.Somebody that I used to know![]()
Misschien moeten ze het volgend jaar andersom doen; die met de minste brieven voor TV volgen en de populaire boeren alleen in de webreeks.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Postbus100 het volgende:
Wel jammer dat ze de vijf boeren selecteren op het aantal brieven. Slechts één echt typische BzV-boer erin, terwijl er nog zo'n vier zeer geschikte boeren voor het programma aan de kant zijn geschoven omdat ze te weinig brieven hadden. Jammer.![]()
Alleen jammer dat dat kijkcijfers kost en dat ze het daarom niet zullen doen. Maar inderdaad, dat zou wel interessanter zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het volgend jaar andersom doen; die met de minste brieven voor TV volgen en de populaire boeren alleen in de webreeks.Somebody that I used to know![]()
Het is de vraag nog maar of dat kijkcijfers kost.. Een deel kijkt voor het "en ze leefden nog lang en gelukkig" verhaal en een ander deel kijkt voor het gestuntel (of zullen we het oneerbiedig leedvermaak noemen?), en ik denk dat beide factoren hoger scoren bij de minder brieven categorie.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat kijkcijfers kost en dat ze het daarom niet zullen doen. Maar inderdaad, dat zou wel interessanter zijn.![]()
Dat is ook een mogelijkheid.
Misschien levert het ook wel minder briefschrijfsters op. Mensen gaan zorgvuldiger afwegen of ze zullen schrijven, gok ik.Somebody that I used to know![]()
Haha ja, dit zijn verreweg de twee knapste. Vooral de rechtse, zucht...Zwijmel. Geil. Nee, niet geil. Mooi. Mooooooi. Ik wil haar kussen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ] > [ afbeelding ].
Gourmetten of steengrillen?![]()
Misschien moeten ze geen boeren meer nemen die op een avond in de kroeg al 3 vrouwen mee naar huis kunnen nemen. Tom is leuk om te zien maar moeite met daten heeft hij waarschijnlijk niet, hij wordt wellicht pas interessant als het een relatie wordt en daar is dit programma dan te kort voor.![]()
Ik ben al verliefdquote:Op maandag 12 januari 2015 10:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, dit zijn verreweg de twee knapste. Vooral de rechtse, zucht...Zwijmel. Geil. Nee, niet geil. Mooi. Mooooooi. Ik wil haar kussen.![]()
![]()
Sorry hoor, maar die Tom is een vaag figuur. Vergeet namen en leest brieven half. Femke lijkt me een goede match. Kiezen gaat lastig worden voor hem.
Bertie is qua contact echt het meest stug en ik vraag me af of zij in dit programma nog gaat ontdooien. Ciska is haar match.
Geert is echt te vol van zichzelf, zit geen bescheidenheid bij. Als iemand in de derde persoon over zichzelf gaat zeggen 'En dan ga jij voor Geert een broodje maken?' haak ik af. Hij heeft wel een aantal leuke dames.
Jan moet voor Marieke gaan.Coincidence
Makes sense
Only with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: