ja, vreselijkquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Rosalinda die greppelheks die het had over IQ en zo? Die vond ik irritant.
Stuur ze door naar Marcel.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef gers het volgende:
Die toekomstvragen de vrouwen van Tom
Bijna allemaal willen trouwen en kinderen willen poepen
Voor mij is het echt Femke hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
Leonie van vorig seizoen blijft onverslaanbaar.
Reageer je even op de post hierboven?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor mij is het echt Femke hoor.
ik hoorde dat Leonie iets kreeg met de broer van die boer? Geen idee of het waar isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Leonie was de knappe tussen de andere dames. Tom heeft meerdere knappe dames, de één wellicht iets knapper dan de ander.
Fas, pls. Jij mag de bovenste hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer je even op de post hierboven?Bvd.
Tom zelf is ook niets. Past dus goed bij elkaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Die modepoppetjes van Tom vind ik echt niks. Lekker kortzichtig maar we hebben nog maar weinig gezien natuurlijk.
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tom zelf is ook niets. Past dus goed bij elkaar.
"Waarom zouden wij goed bij elkaar passen." Ze kent je toch nog geeneens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.
Ja, erg he. Mijn 'onbetrouwbaar'-alarm ging snoeihard af.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat een lamlul. Niet eens de moeite nemen om die brieven fatsoenlijk door te nemen.
Ja, het was zogenaamd uit tussen Jos en Saskia. En de broer van Jos zou met Leonie zijn. Het stond kort op De Telegraaf en was volgens mij een grap.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik hoorde dat Leonie iets kreeg met de broer van die boer? Geen idee of het waar is
Maar het is dus echt uit tussen Jos en Saskia.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, het was zogenaamd uit tussen Jos en Saskia. En de broer van Jos zou met Leonie zijn. Het stond kort op De Telegraaf en was volgens mij een grap.
Ok, bron?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Maar het is dus echt uit tussen Jos en Saskia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |