Kan jij trouwens je post editen en namen onder de foto's zetten? Dat praat makkelijkerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ik hoop dat het bij Bertie op niets uitloopt, dan ga ik alsnog schrijven. Zij is echt leuk, ik kan er wel wat mee.
Ze heeft zulk lelijk gebleekt strohaar en het past niet eens bij haar gezicht. Het is net een pruik.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Die Lieke heeft echt best wat weg van Lieke van Lexmond. Brrr![]()
Ik vind de middelste (Nancy) wel een ander type.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:31 schreef Postbus100 het volgende:
Theo heeft trouwens ook wel één type. Die buitenste twee lijken wel zusjes.
We weten allemaal hoe de boeren heten en ga niet de namen van al die deelnemers opzoeken. Geen zin inquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan jij trouwens je post editen en namen onder de foto's zetten? Dat praat makkelijker
Dat kan ik me best voorstellen. Maar het is niet zo moeilijk na te slaan: http://boerzoektvrouw.kro(...)wie_kiezen_de_boerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe de boeren heten en ga niet de namen van al die deelnemers opzoeken. Geen zin in
Ik vind die dame die net uit de kast is een raar hoofd en raar haar hebben. Maar goed, gaat erom wat Bertie ervan vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:55 schreef roos94 het volgende:
Ik vind bij die van Bertie , Rosalinda en Ciska dus helemaal niks.. de andere drie vind ik wel leuk.
Doe ik het toch even voor jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe de boeren heten en ga niet de namen van al die deelnemers opzoeken. Geen zin in
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Doe ik het toch even voor je
[ afbeelding ]
Jans vrouwen: vlnr Stefanie, Rianne, Vivian, Marieke en Laura.
[ afbeelding ]
Theo’s vrouwen: vlnr Sandra, Karin, Nancy, Miranda en Ria.
[ afbeelding ]
Berties vrouwen: vlnr Ciska, Joke, Rosita, Katherine en Esther.
[ afbeelding ]
Toms vrouwen: vlnr Lieke, Femke, Rinke, Lotte en Leonie.
[ afbeelding ]
Geerts vrouwen: vlnr Mary, Geertje, Ada, Hillie en Hetty.
Ja dat haar vind ik ook niks. Vind haar ook erg mager. Maar ze komt wel heel lief over, vind het leuk dat ze er nog in zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind die dame die net uit de kast is een raar hoofd en raar haar hebben. Maar goed, gaat erom wat Bertie ervan vindt natuurlijk
ik vind haar ook leuk! Ze is niet erg knap of aantrekkelijk maar toch trekt ze wel mijn aandacht op een positieve manier. Zal er wel als eerst uitvliegen, dat is altijd met degene die ik leuk vindquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat haar vind ik ook niks. Vind haar ook erg mager. Maar ze komt wel heel lief over, vind het leuk dat ze er nog in zit.
ze doet mij denken aan planet of the apes...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik vind haar ook leuk! Ze is niet erg knap of aantrekkelijk maar toch trekt ze wel mijn aandacht op een positieve manier. Zal er wel als eerst uitvliegen, dat is altijd met degene die ik leuk vind
Ja, heel raar, Net of dat haar er opgplakt was en niet bij de rest van haar hoofd hoort.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind die dame die net uit de kast is een raar hoofd en raar haar hebben. Maar goed, gaat erom wat Bertie ervan vindt natuurlijk
#jesuisboertomquote:Boer Tom uit Boer Zoekt Vrouw heeft zijn woning in het dorpje Nieuwe Niedorp moeten verlaten vanwege opdringerige fans.
Dat schrijft De Telegraaf woensdag.
De tulpenboer is in korte tijd ongekend populair geworden en heeft tegenwoordig te maken met fans die zijn erf betreden.
Dat wordt door de boer als zeer ongewenst ervaren, en hij heeft daarom het huis moeten verlaten. Naar verluidt verblijft Tom momenteel in het huis van zijn ex-schoonvader Frank (achternaam onbekend).
1.800 brieven
Boer Tom is de populairste boer van alle acht seizoenen Boer Zoekt Vrouw. 1.808 vrouwen schreven een brief naar de tulpenkweker, geen enkele boer kreeg ooit meer brieven.
De KRO/NCRV beraadt zich woensdag op een reactie.
Het is de vader van zn ex Anya bij wie hij nog regelmatig werkt in de maanden dat hij op zijn boerderij niets te doen heeft. Lijkt me dat die twee dus nog wel met elkaar kunnen opschieten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Het meest opmerkelijke vind ik dat Tom dus bij z'n ex-schoonvader verblijft.
Dan moet je wel erg goed kunnen opschieten met je voormalige schoonouders, en betreft het hier de vader van een vriendin van voor z'n BZV optreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |