Of 'Heel erg bedankt' zeggen. Alsof het zo'n gunst is om uitgekozen te wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien was dat gewoon de opdracht? 'wordt je naam genoemd dan ga je door die deur'.
Ik vond het 'of wat leuk, succes allemaal' gegiegel bij een andere groep dames veel gemaakter
Dat vond Geert wel jammer denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Of 'Heel erg bedankt' zeggen. Alsof het zo'n gunst is om uitgekozen te worden
Wel duidelijk dat er nu instructie was om iig niet naar de boer te gaan om hem te gaan zoenen, dat gebeurde vorige seizoenen nog al eens.
Bijna de helft van de kijkers is 50+? Dat verbaast me dan wel weer. Dacht altijd dat het vooral 30ers en 40ers waren die het kijken.quote:Boer Zoekt Vrouw is nog nooit zo goed van start gegaan als dit jaar. Dat heeft kijkcijferexpert René van Dammen van de NPO gemeld op Radio 1. Het achtste seizoen van Boer Zoekt Vrouw heeft er nu twee shows op zitten, als de kick-off van vorig jaar niet wordt meegeteld. “Het was vorige week al de meest bekeken eerste aflevering van Boer Zoekt Vrouw aller tijden en gisteren was het de meest bekeken tweede aflevering aller tijden. Het gaat maar door. Het eind is nog niet in zicht, denk ik.”
Dat Boer Zoekt Vrouw nog steeds het meest bekeken amusementsprogramma van Nederland is, verbaast Van Dammen niet. “Ik kijk er niet echt van op, omdat er ook de afgelopen jaren nog altijd een stijgende lijn in zat. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan het succes van het programma. Het blijft gewoon heel populair.”
Volgens Van Dammen is het datingprogramma van Yvon Jaspers populair onder alle bevolkingsgroepen. “De kracht van het programma zit hem vooral in het feit dat iedereen kijkt: jong en oud, man en vrouw, hoog- en laagopgeleid.”
Gisteren keken er 4,3 miljoen mensen. “Waarvan 2 miljoen mannen. Er keken 2 miljoen mensen van onder de vijftig jaar. Kinderen kijken zelfs en er was een hoog marktaandeel bij NRC-lezers.”
De gemiddelde leeftijd van de kijker was 50 jaar, weet Van Dammen. “En dat is voor NPO 1 erg jong.”
http://www.mediacourant.n(...)it-zo-goed-begonnen/
Dat dacht ik ook. Maar als ik dan bedenk dat m`n opa en oma van 90+ ook graag kijken, dan gaat het gemiddelde snel omhoog.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Bijna de helft van de kijkers is 50+? Dat verbaast me dan wel weer. Dacht altijd dat het vooral 30ers en 40ers waren die het kijken.
waarvan?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ken haar ergens van....
Ik denk dat sowieso dat meer dan 75 % van de televisiekijkers ouder is dan 50 jaar. Het verbaast mij meer dat er zoveel mannen kijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Bijna de helft van de kijkers is 50+? Dat verbaast me dan wel weer. Dacht altijd dat het vooral 30ers en 40ers waren die het kijken.
Ze lijkt op die blonde van die Yoghurtreclamequote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook afkweet niet, ze heeft zo'n bekend gezicht
Inderdaad! Zo onderdanig en treurig. Als je een beetje vrouw bent zeg je dat hij groot gelijk heeft in plaats van dat je 'm bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Of 'Heel erg bedankt' zeggen. Alsof het zo'n gunst is om uitgekozen te worden
Bedankje voor de uitverkiezing is altijd netjes. Ik zie er niets onderdanigs in.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo onderdanig en treurig. Als je een beetje vrouw bent zeg je dat hij groot gelijk heeft in plaats van dat je 'm bedankt.
Nah, die van tom zijn A allemaal blond en B hoog Bimbo gehalte. Weinig serieus vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat waren toch best veel van die typische christelijke mutsen?
Die Ciska is ook erg leuk, dus ik vrees voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ik hoop dat het bij Bertie op niets uitloopt, dan ga ik alsnog schrijven. Zij is echt leuk, ik kan er wel wat mee.
Ciskas ware aard komt nog wel bovenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die Ciska is ook erg leuk, dus ik vrees voor je.
Laat de concurrentiestrijd beginnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ciskas ware aard komt nog wel boven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |