• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Alleen die drie? Straf3 is ook een groot drama, al ligt dat meer aan de wet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik begin in februari (inschrijving loopt nu) maar heb Burgerlijk Recht 2 nu gevolgd.
Krijg ik BPR 1 en Straf 3.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen die drie? Straf3 is ook een groot drama, al ligt dat meer aan de wet.
BPR1 is een eitje.
Bedrijfsrecht maak ik volgend jaar, want ik heb de vereiste instaptoets niet kunnen doen. Dus mijn programma komende anderhalf jaar:quote:1 Bestuursrecht 2 10
1 Strafrecht 2 5
1 Burgerlijk Recht 3 5
2 Staatsrecht 1 5
3 Burgerlijk Procesrecht 1 5
3 Strafrecht 3 10
3 Bedrijfsrecht: theorie en praktijk 5
4 Bestuursrecht 3 5
4 Europees Recht 10
En met wat wil je uiteindelijk bereiken als je dit allemaal heb afgerond?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Bedrijfsrecht maak ik volgend jaar, want ik heb de vereiste instaptoets niet kunnen doen. Dus mijn programma komende anderhalf jaar:
BPR 1 & Straf 3
Dan Bestuurs 3 en Europees
Vervolgens weer een blok van 15 ect i.v.m. Blok 1 straf/bestuurs ()
Vervolgens heb ik vreemdgenoeg 3 blokken met elke drie maanden één vak van 5 ect (bedrijfsrecht, burgerlijk 3 en staatsrecht 1).
Dat laatste vak was vroeger 7,5 ect maar is nu 5 zonder dat de stof blijkbaar goed is aangepast.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
En met wat wil je uiteindelijk bereiken als je dit allemaal heb afgerond?Ik bedoel, wat is de reden dat je dit doet?
Van dat lijstje zijn Bestuurs3 en BPR1 een eitje.
Bestuurs2 is wel pittig, net als Staats1 en Straf3.
Straf2 is ook wel te doen, al moet je wel even je best voor doen itt bestuurs3/bpr1.![]()
Europees is een hel
Burgerlijk3 moet ik nog doen, dus kan er niet echt over oordelen.
Heb je over BR3? De stof is niet veranderd, maar wel flink minder arresten die je bij de naam moet weten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat laatste vak was vroeger 7,5 ect maar is nu 5 zonder dat de stof blijkbaar goed is aangepast.
Brasserie du Pêcheur, oui oui.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Europees krijgt
Moet nog steeds een trauma verwerken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Europees krijgt
Ik was van de week in Arnhem bij Chico's. Was al eeuwen geleden voor mijn gevoel.quote:
Is niet zo. Om de hoek van Oosterstraat en Grote Markt heb je een smerige dönerzaak, iets met Company ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:13 schreef IPA35 het volgende:
Waarom heet elke dönerzaak in Groningen überhaupt "Hasret"?!
Ik loop daar door die stad heen (kom er verder nooit) en overal Hasret op elke straathoek.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is niet zo. Om de hoek van Oosterstraat en Grote Markt heb je een smerige dönerzaak, iets met Company ofzo.
Vast Döner Company, nog net geen Donor Companyquote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is niet zo. Om de hoek van Oosterstraat en Grote Markt heb je een smerige dönerzaak, iets met Company ofzo.
Smerige kebab verkopen ze daar.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vast Döner Company, nog net geen Donor Company
En die kerel die op de Vismarkt staat op dinsdag dan?quote:
Geen idee. Ik haal altijd kebab met uitgaan en ik ga dinsdag nooit uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En die kerel die op de Vismarkt staat op dinsdag dan?
Fuck deze shit. Ik ga trachten een stukje te lezen over het leveren van vorderingsrechten, al dan niet bij voorbaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal altijd kebab met uitgaan en ik ga dinsdag nooit uit.
Goed om te weten. Zien er altijd wel schraal uit van buiten...quote:
Schijn kan bedriegen. Ik ken een tent waar je op witplasticen stoeltjes in TL-licht aan een campingtafel zit maar waar ze heerlijke sushi maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goed om te weten. Zien er altijd wel schraal uit van buiten...
Mensen die eten "beuken" of "bunkeren" noemen moeten het gewoon bij geprakte aardappels en murwgekookte groente houden.quote:
quote:Een Amsterdammer heeft gisteren een miljoen gewonnen door zijn of haar deelname in een bekende loterij.
De winnaar liep de hoofdprijs van 30 miljoen mis, maar won wel een van twee prijzen van een miljoen. De hoofdprijs werd verdeeld over vijf loten. In totaal is Nederland dus zeven miljonairs rijker, meldt het ANP.
De kersverse miljonairs worden binnenkort ontvangen op het hoofdkantoor van de loterij in Den Haag waar ze hulp krijgen aangeboden hoe om te gaan met het grote geld.
Dat is dan ook mijn favoriete voedsel. Stukje vlees erbij en gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die eten "beuken" of "bunkeren" noemen moeten het gewoon bij geprakte aardappels en murwgekookte groente houden.
En een glaasje rood. Helemaal top.quote:
Nee, echt niet te vreten.quote:
Vind je vis lekker?quote:
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik uit huis ga ik dit uit mijn leven zal verbannen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
Aardappels, groente en vleesBen ik altijd wel voor in
![]()
Maken m'n ouders bijna nooit klaar, en om het zelf te maken vind ik teveel werk.
Ik eet alles behalve augurken, olijven en rode bieten.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik probeer me de eetvoorkeuren van de users van dit topic voor te stellen. Yreal lijkt me een alleseter.
En iemand die voor, hoofd en na op één bord schept en niets helemaal opeet.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik probeer me de eetvoorkeuren van de users van dit topic voor te stellen. Yreal lijkt me een alleseter.
Goedzo, lekker vaak ziek worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik uit huis ga ik dit uit mijn leven zal verbannen.
Het moment is aanstaande.
In Düsseldorf kunnen ze het ook goed Ets. Zeer grote Japanse populatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
Nederlandse sushi blijft wel een lachertje vergeleken met sushi uit Japan en Hawaii.
Veel lekkerder, smaakvoller, groter en goedkoper.
Zelf ben ik redelijk kieskeurig met wat ik naar binnen werk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve augurken, olijven en rode bieten.
Het vlees is al bijna zo ver las ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik uit huis ga ik dit uit mijn leven zal verbannen.
Het moment is aanstaande.
Hmm, is wel meer vlakbij dan Japan/Hawaii.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In Düsseldorf kunnen ze het ook goed Ets. Zeer grote Japanse populatie.
Exact dit, en rode kool.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve augurken, olijven en rode bieten.
Boks.quote:
Alles uit de koekenpanquote:Op zondag 11 januari 2015 20:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het vlees is al bijna zo ver las ik.
Ben je zwanger?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef eriksd het volgende:
Augurken
Altijd een potje thuis om af en toe eentje te snacken.
Ik heb het niet op broccoli en aubergine.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Tchock het volgende:
Het lastigste wat ik niet lust is champignons en paprika.
Ik heb nog nooit ook maar één spruitje gegeten.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik kan goed genieten van witlof, spruitjes en mosselen.![]()
Witlof heb ik echt moeten leren eten, spruitjes gaan wel en mosselen eet ik bijna nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik kan goed genieten van witlof, spruitjes en mosselen.![]()
Zeker mensen in het gezin die het niet lusten waardoor het nooit op de tafel komt?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één spruitje gegeten.
Precies. En om nou voor mezelf spruitjes te gaan kopen terwijl ik geen idee heb of ik het lust vind ik ook weer te gewaagdquote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker mensen in het gezin die het niet lusten waardoor het nooit op de tafel komt?
Jammer genoeg is het seizoengebonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mosselen
Is ook echt gezellig eten. Pannetje, stokbrood, wijntje.
Witlof met ham en kaas.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Witlof heb ik echt moeten leren eten, spruitjes gaan wel en mosselen eet ik bijna nooit.
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Courgette is ook te gek trouwens.
Met appelmoes moet het te doen zijn. Kost nog geen één euro voor zo'n zakje.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En om nou voor mezelf spruitjes te gaan kopen terwijl ik geen idee heb of ik het lust vind ik ook weer te gewaagd
Ik eet me eerder ziek dan iets laten staanquote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En iemand die voor, hoofd en na op één bord schept en niets helemaal opeet.
Jaquote:
Dat lijkt me wel echt vies. Overal appelmoes overheen doenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met appelmoes moet het te doen zijn. Kost nog geen één euro voor zo'n zakje.
Gaat toch weer om 99 cent.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En om nou voor mezelf spruitjes te gaan kopen terwijl ik geen idee heb of ik het lust vind ik ook weer te gewaagd
Appelmoesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Niet overal appelmoes overheen doenDan heb je iets gemist in je jeugd.
Snap ik. Ik krijg zo'n bak wel weg, maar het werk blijft.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het seizoengebonden.Alweer 2 jaar geleden voor het laatst. Vind het teveel werk (en zo'n bak is teveel voor in m'n eentje) om klaar te maken.
[..]
Witlof met ham en kaas.Daarvoor mag je me wel wakker maken.
Gadverdamme.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef IPA35 het volgende:
Knäckebröd volkoren, oude kaas (dik gesneden) en dan plakjes gegrilde olijven van AH Excellent daarop.
Is goddelijk lekker.quote:
Je mocht willen dat je mijn body had.quote:
Appelmoes is heerlijk. Op het juiste moment. Maar niet maar overal op gooien om het eetbaar te maken, dat is iets voor kinderen van vijfquote:
Wokken met beetje pindakaas.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met appelmoes moet het te doen zijn. Kost nog geen één euro voor zo'n zakje.
Klinkt lekker.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef IPA35 het volgende:
Knäckebröd volkoren, oude kaas (dik gesneden) en dan plakjes gegrilde olijven van AH Excellent daarop.
Goffer Ets. Soulmate.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Niet overal appelmoes overheen doenDan heb je iets gemist in je jeugd.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Appelmoes is heerlijk. Op het juiste moment. Maar niet maar overal op gooien om het eetbaar te maken, dat is iets voor kinderen van vijfSorry Ets.
Toch wel 5 minuten tijd om klaar te makenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat me meer om eten en keukentijd verspillen dan het geld.
Spruitjes koken duurt 10 minuten, en je moet ook nog het puntje afsnijden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch wel 5 minuten tijd om klaar te maken
Spruitjes wokken met pindakaas? Watte?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wokken met beetje pindakaas.
Jezus, je kunt toch lezen? Nevenschikkende argumentatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch wel 5 minuten tijd om klaar te maken
dat lijkt me lastig als je 80 uur per week werkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik probeer eten weggooien ook te voorkomen. Mislukt alleen enorm.
Hoeveel maak je wel niet klaar dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zie Erik geen maaltijdsalades vreten. Die laat liever pizza aanrukken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig als je 80 uur per week werkt.
He?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig als je 80 uur per week werkt.
Schijfjesquote:
Vers voedsel maken we eigenlijk altijd wel op. Potten en blikken met een THT van 5 jaar, die redden het meestal juist nietquote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
Pizza? Misschien eens per half jaar. Paupervoedsel en baggervet.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zie Erik geen maaltijdsalades vreten. Die laat liever pizza aanrukken.
Omdat jij per se die aardappels op wou, maar ik kan me lekkerdere dingen bedenken dan gekookte aardappels. Maak het zelf ook nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat at jij dan toen we boerenkool klaarmaakten?
Waarom nou weer "paupervoedsel"quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pizza? Misschien eens per half jaar. Paupervoedsel en baggervet.
Neenee, ik zit zeker wel 4-5x per week aan de aardappels, vlees en groente.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij per se die aardappels op wou, maar ik kan me lekkerdere dingen bedenken dan gekookte aardappels. Maak het zelf ook nooit.
Het is boerenkoolstamppot.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat hoort in een boerenkool-stampot dan?
Eierspätzlequote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
Het beste blijft macaroni met ei doorheen![]()
Paxcon emogifte me toen ik een ei bakte voor mezelf toen we macaroni gingen koken.
Deegschijf met doorgezouten prut erop. Neenee Tchock, dat is niet best.quote:
??quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat hoort in een boerenkool-stampot dan?
Dat ligt er uiteraard volkomen aan hoe je het maakt en wat je er op doet. Overigens is een boterham met kaas ook een "deegschijf met doorgezouten prut erop". Onzinargumentatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deegschijf met doorgezouten prut erop. Neenee Tchock, dat is niet best.
Jij zegt dat je lekkerdere dingen kan bedenken met boerenkool doorheen. Gekookte aardappels horen daarin, niks anders.quote:
Lekkerdere dingen dan gekookte aardappels als etenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt dat je lekkerdere dingen kan bedenken met boerenkool doorheen. Gekookte aardappels horen daarin, niks anders.
Moeilijk doen en geen Turks brood gebruikenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zelf pizza maken inclusief het deeg
ik heb over in een stamppotquote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekkerdere dingen dan gekookte aardappels als eten
Beide heerlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boerenkoolstamppot over pizza any day.
Niks moeilijk doen. Traditioneel deeg bereiden neemt slechts 24u in beslag (no pun)quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk doen en geen Turks brood gebruiken
Zo ziet een gemiddeld Chinees of Spaans restaurant er ook uit, kei lekkerquote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schijn kan bedriegen. Ik ken een tent waar je op witplasticen stoeltjes in TL-licht aan een campingtafel zit maar waar ze heerlijke sushi maken.
Ja dat zie ik, maar dat er aardappels in stamppot boerenkool zit staat helemaal niet ter discussiequote:
Daarom eet ik ook nooit een boterham met kaas. Walgelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er uiteraard volkomen aan hoe je het maakt en wat je er op doet. Overigens is een boterham met kaas ook een "deegschijf met doorgezouten prut erop". Onzinargumentatie.
Geen fabriekszooi nee, wel eigen gemaakte Franse vloerbrood uit de oven gewoon met een klodder ekte boter + beleg. Oh nom nom nomquote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef eriksd het volgende:
Hier ook nog idioten die geen brood eten?
Dit dusquote:Op zondag 11 januari 2015 20:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf ben ik redelijk kieskeurig met wat ik naar binnen werk.
Dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar dat er aardappels in stamppot boerenkool zit staat helemaal niet ter discussie
Deze is juist goed.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bah. Neem altijd die van Big American of Dr. Oekter Ristorante.
Alle andere is smakeloos.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Boterham met kaasIs inderdaad ook smerig.
Gesmolten kaas daarentegen
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Klopt, maar prima te dulden als je brak bent.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze is juist goed.
Big American is onverfijnd met te zoete shit erop.
Alle diepvriespizza's zijn smakeloos. Nouja, je proeft wel zout, maar dat doet je bek samentrekken, want het zit er rijkelijk opquote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bah. Neem altijd die van Big American of Dr. Oekter Ristorante.
Alle andere is smakeloos.
Tosti salami.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Jij bent smakeloos.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alle diepvriespizza's zijn smakeloos. Nouja, je proeft wel zout, maar dat doet je bek samentrekken, want het zit er rijkelijk op
Deze man weetquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zelf pizza maken inclusief het deeg
quote:
Neem me met een diepvriespizzaquote:
Dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
Tosti'sIk kan niet in woorden uitdrukken hoe veel ik van dat voedsel houd.
Ben je wel eens bij Tostiworld geweest?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit.
Op de middelbare kocht ik iedere pauze wel zo'n tostiTegenwoordig maak ik het niet zoveel meer omdat ik telkens vergeet wit brood te kopen
![]()
Uur prima vermaak. Lach me altijd kapot, zeker nu met die huisvrouwen en huppelkutjes.quote:
Doe even normaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem me met een diepvriespizza
Gelukkig heeft de plaatselijke mod niet zo'n hoge pet van jou op heb ik vernomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal.
TR gemaakt.
Sideshowbobbie
Nee. Nu ik Google, ben ik nogal verbaasd dat ik het nog nooit heb gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Tostiworld geweest?Die hebben echt moeilijk lekkere exemplaren.
Smakeloze grap?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal.
TR gemaakt.
Sideshowbobbie
Dat gaan we zien, T'tje.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de plaatselijke mod niet zo'n hoge pet van jou op heb ik vernomen.
Oh ik zie nu dat ze maar vier vestigingen hebben. Aangezien er in Zwolle een zit nam ik meteen aan dat het een gigantische keten moest zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Nu ik Google, ben ik nogal verbaasd dat ik het nog nooit heb gezien.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef eriksd het volgende:
Hier ook nog idioten die geen brood eten?
Ik moest ook even bijlezen, kom net uit bedquote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo, we zitten weer op ouderwetse postsnelheden.
quote:
Ook goeiesmorgensquote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik moest ook even bijlezen, kom net uit bed
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik moest ook even bijlezen, kom net uit bed
Ik denk dat ik je zin snap, nu je punt nog.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vroeg jij net niet over er hier nog mafketels waren die geen brood aten?
al gelezen op fbquote:Op zondag 11 januari 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey tiesje
had je mn appje nog gelezen? lijkt me wel iets wat je belangrijk vindt
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zin snap, nu je punt nog.
Wie?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij zo'n slechte verhouding met moblo?
Ongelukkig word je van he?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik ging ties laatst ook helpen via de app, de waardering voor m'n goede tips bleven helaas uit.
Waarom praat je opeens als een allochtoon?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongelukkig word je van he?
Ik had goede bedoelingen mee
quote:
Ik weet dat het topic snel gaat maar doe eens iets beter je best zinnen te maken, jongens.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongelukkig word je van he?
Ik had goede bedoelingen mee
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik ging ties laatst ook helpen via de app, de waardering voor m'n goede tips bleven helaas uit.
Moest hardop lachenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom praat je opeens als een allochtoon?
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom praat je opeens als een allochtoon?
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het topic snel gaat maar doe eens iets beter je best zinnen te maken, jongens.
nee even zeker weten...quote:Op zondag 11 januari 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zin snap, nu je punt nog.
Aha.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
ey tiesje ik heb laatst nog tips gekregen voor dat gesprek woensdag
hebben?
Kapsalon klappen voor het ontbijt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef Blistering het volgende:
Pizza ontbijt is ook geweldig trouwens. Helemaal als je een kater hebt.
quote:
Ties vertel, wat klapt Paxcon nog meer?!?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
jonko klappen
Zoals Paxcon zou zeggen
Boerenkeetquote:
Paxcon de Klapjosti.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel man![]()
'ik ga zo biertjes klappen'
'ik ga zo pizza klappen'
Wat een stoker deze manquote:Op zondag 11 januari 2015 21:06 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Paxcon de regie kwijt. Anarchie!
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel man![]()
'ik ga zo biertjes klappen'
'ik ga zo Mapima klappen'
Hoe kan het achterbaks zijn als ik het hier post?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad, wat smerig achterbaks.
Zoiets doe je niet als ex-collega.
Sanasoufiquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Sanisoufie dan of hoe ze ook heet?
Jij bent dan ook witquote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dat woord 'klappen' nooit gebruikt, behalve als ik Paxcon na ging praten.
Sanasouffléquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Sanisoufie dan of hoe ze ook heet?
Y zal er niet veel langer over doen denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
9 jaar doen over haar bachelor.
Kloon van Yreal?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
9 jaar doen over haar bachelor.
Veel langer niet nee. Jaartje of 12 moet wel kunnen, als we mijn P extrapolerenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Y zal er niet veel langer over doen denk ik.
Nouja, welke P? Jij bezit helemaal geen P. Ga dan geen bezittelijke voornaamwoorden gebruiken man, bah!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Veel langer niet nee. Jaartje of 12 moet wel kunnen, als we mijn P extrapoleren
Bam!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, welke P? Jij bezit helemaal geen P. Ga dan geen bezittelijke voornaamwoorden gebruiken man, bah!
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, welke P? Jij bezit helemaal geen P. Ga dan geen bezittelijke voornaamwoorden gebruiken man, bah!
Man man man, ben jij nou mijn vriend of niet?quote:
Sorry, ik ben hetero.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man man man, ben jij nou mijn vriend of niet?
Die veronderstel ik in deze berekening dan ook in 4 jaar te gaan halen. Wel bijblijven he.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei vriend, geen vriendje. HA, ben jij toch effe ingeluisd.
Inderdaad. Beetje opletten Battie.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die veronderstel ik in deze berekening dan ook in 4 jaar te gaan halen. Wel bijblijven he.
Heroes?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
Net mijn hele gitaar omgestemd naar een of andere gestoorde tuning en nu wil ik graag een ander liedje spelen.
Ik kan het toch ook niet meer bijbenenquote:
Huh?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen echt op zo'n snelheid studeren. 24 credits per jaar, dat is toch triest...
Beste 9,99,- die ik maandelijks spendeerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik bespeel alleen het instrument spotify
24?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen echt op zo'n snelheid studeren. 24 credits per jaar, dat is toch triest...
Ik zal maar niet happen of zoals Pax zou zeggen klappen /harharharquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik ken ze niet hoor. Van de alle rechtenstudenten die ik ken, ben jij de enige die 't langst over doet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die mensen die langer dan tien jaar over een rechtenstudie doen. Dammmm
Ik ken een chick die doet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
onzin. Ik ben pas 4 jaar bezigquote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik ken ze niet hoor. Van de alle rechtenstudenten die ik ken, ben jij de enige die 't langst over doet.
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?quote:
Deeltijdquote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?
Neejoh. BSA is voor mij niet van toepassing.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?
Ik moet haar even vragen of ze Bestuursrecht heeft gehaald. De laatste keer vergeten te vragen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neejoh. BSA is voor mij niet van toepassing.
Ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Ik ken niemand die studievertraging heeft gehad bij een rechtenstudie.
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
*fokker*quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...
Saai publiekquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verhagen of Rutte zijn toch van een iets ander kaliber dan Yreal, excuus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ach Y: troost je met de gedachte dat je als langstudeerder het nog prima tot premier van dit land kan schoppen of minister
''Fulltime treinreiziger en fokker''quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...
Heerlijke live-versie gedownload.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een goede suggestie.
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verhagen of Rutte zijn toch van een iets ander kaliber dan Yreal, excuus.
Hou op met dat klappen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die klappen dan ook geen kapsalon en flirten duidelijk niet met serveersters.
Liever postbode dan zo'n rat als Verhagen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Ditquote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.
Belediging van het ambt.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.
Geen principes hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.
Precies. Als ik zie wat Wilders wel niet krijgt, gewoon je eigen partij oprichten, drempel halen en je zit weer goed voor 4 jaar (naja zeg 2 jaar, das de trend nu eenmaal na Paars II) op je zetelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Als ik zie wat Wilders wel niet krijgt, gewoon je eigen partij oprichten, drempel halen en je zit weer goed voor 4 jaar (naja zeg 2 jaar, das de trend nu eenmaal na Paars II) op je zetel
2 bachelors in 4 jaar vind ik geen studievertraging.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik vier jaar over mijn bachelor rechtsgeleerdheid doe
ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 bachelors in 4 jaar vind ik geen studievertraging.
Ga ik volgend jaar ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |