Jezus, je kunt toch lezen? Nevenschikkende argumentatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch wel 5 minuten tijd om klaar te maken
dat lijkt me lastig als je 80 uur per week werkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik probeer eten weggooien ook te voorkomen. Mislukt alleen enorm.
Hoeveel maak je wel niet klaar dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zie Erik geen maaltijdsalades vreten. Die laat liever pizza aanrukken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig als je 80 uur per week werkt.
He?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig als je 80 uur per week werkt.
Schijfjesquote:
Vers voedsel maken we eigenlijk altijd wel op. Potten en blikken met een THT van 5 jaar, die redden het meestal juist nietquote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:
Pizza? Misschien eens per half jaar. Paupervoedsel en baggervet.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zie Erik geen maaltijdsalades vreten. Die laat liever pizza aanrukken.
Omdat jij per se die aardappels op wou, maar ik kan me lekkerdere dingen bedenken dan gekookte aardappels. Maak het zelf ook nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat at jij dan toen we boerenkool klaarmaakten?
Waarom nou weer "paupervoedsel"quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pizza? Misschien eens per half jaar. Paupervoedsel en baggervet.
Neenee, ik zit zeker wel 4-5x per week aan de aardappels, vlees en groente.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij per se die aardappels op wou, maar ik kan me lekkerdere dingen bedenken dan gekookte aardappels. Maak het zelf ook nooit.
Het is boerenkoolstamppot.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat hoort in een boerenkool-stampot dan?
Eierspätzlequote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
Het beste blijft macaroni met ei doorheen![]()
Paxcon emogifte me toen ik een ei bakte voor mezelf toen we macaroni gingen koken.
Deegschijf met doorgezouten prut erop. Neenee Tchock, dat is niet best.quote:
??quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat hoort in een boerenkool-stampot dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |