Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Courgette is ook te gek trouwens.
Met appelmoes moet het te doen zijn. Kost nog geen één euro voor zo'n zakje.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En om nou voor mezelf spruitjes te gaan kopen terwijl ik geen idee heb of ik het lust vind ik ook weer te gewaagd
Ik eet me eerder ziek dan iets laten staanquote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En iemand die voor, hoofd en na op één bord schept en niets helemaal opeet.
Jaquote:
Dat lijkt me wel echt vies. Overal appelmoes overheen doenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met appelmoes moet het te doen zijn. Kost nog geen één euro voor zo'n zakje.
Gaat toch weer om 99 cent.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En om nou voor mezelf spruitjes te gaan kopen terwijl ik geen idee heb of ik het lust vind ik ook weer te gewaagd
Appelmoesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Niet overal appelmoes overheen doenDan heb je iets gemist in je jeugd.
Snap ik. Ik krijg zo'n bak wel weg, maar het werk blijft.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het seizoengebonden.Alweer 2 jaar geleden voor het laatst. Vind het teveel werk (en zo'n bak is teveel voor in m'n eentje) om klaar te maken.
[..]
Witlof met ham en kaas.Daarvoor mag je me wel wakker maken.
Gadverdamme.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef IPA35 het volgende:
Knäckebröd volkoren, oude kaas (dik gesneden) en dan plakjes gegrilde olijven van AH Excellent daarop.
Is goddelijk lekker.quote:
Je mocht willen dat je mijn body had.quote:
Appelmoes is heerlijk. Op het juiste moment. Maar niet maar overal op gooien om het eetbaar te maken, dat is iets voor kinderen van vijfquote:
Wokken met beetje pindakaas.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met appelmoes moet het te doen zijn. Kost nog geen één euro voor zo'n zakje.
Klinkt lekker.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef IPA35 het volgende:
Knäckebröd volkoren, oude kaas (dik gesneden) en dan plakjes gegrilde olijven van AH Excellent daarop.
Goffer Ets. Soulmate.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Niet overal appelmoes overheen doenDan heb je iets gemist in je jeugd.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Appelmoes is heerlijk. Op het juiste moment. Maar niet maar overal op gooien om het eetbaar te maken, dat is iets voor kinderen van vijfSorry Ets.
Toch wel 5 minuten tijd om klaar te makenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat me meer om eten en keukentijd verspillen dan het geld.
Spruitjes koken duurt 10 minuten, en je moet ook nog het puntje afsnijden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch wel 5 minuten tijd om klaar te maken
Spruitjes wokken met pindakaas? Watte?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wokken met beetje pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |