Vast Döner Company, nog net geen Donor Companyquote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is niet zo. Om de hoek van Oosterstraat en Grote Markt heb je een smerige dönerzaak, iets met Company ofzo.
Smerige kebab verkopen ze daar.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vast Döner Company, nog net geen Donor Company
En die kerel die op de Vismarkt staat op dinsdag dan?quote:
Geen idee. Ik haal altijd kebab met uitgaan en ik ga dinsdag nooit uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En die kerel die op de Vismarkt staat op dinsdag dan?
Fuck deze shit. Ik ga trachten een stukje te lezen over het leveren van vorderingsrechten, al dan niet bij voorbaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal altijd kebab met uitgaan en ik ga dinsdag nooit uit.
Goed om te weten. Zien er altijd wel schraal uit van buiten...quote:
Schijn kan bedriegen. Ik ken een tent waar je op witplasticen stoeltjes in TL-licht aan een campingtafel zit maar waar ze heerlijke sushi maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goed om te weten. Zien er altijd wel schraal uit van buiten...
Mensen die eten "beuken" of "bunkeren" noemen moeten het gewoon bij geprakte aardappels en murwgekookte groente houden.quote:
quote:Een Amsterdammer heeft gisteren een miljoen gewonnen door zijn of haar deelname in een bekende loterij.
De winnaar liep de hoofdprijs van 30 miljoen mis, maar won wel een van twee prijzen van een miljoen. De hoofdprijs werd verdeeld over vijf loten. In totaal is Nederland dus zeven miljonairs rijker, meldt het ANP.
De kersverse miljonairs worden binnenkort ontvangen op het hoofdkantoor van de loterij in Den Haag waar ze hulp krijgen aangeboden hoe om te gaan met het grote geld.
Dat is dan ook mijn favoriete voedsel. Stukje vlees erbij en gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die eten "beuken" of "bunkeren" noemen moeten het gewoon bij geprakte aardappels en murwgekookte groente houden.
En een glaasje rood. Helemaal top.quote:
Nee, echt niet te vreten.quote:
Vind je vis lekker?quote:
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik uit huis ga ik dit uit mijn leven zal verbannen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
Aardappels, groente en vleesBen ik altijd wel voor in
![]()
Maken m'n ouders bijna nooit klaar, en om het zelf te maken vind ik teveel werk.
Ik eet alles behalve augurken, olijven en rode bieten.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik probeer me de eetvoorkeuren van de users van dit topic voor te stellen. Yreal lijkt me een alleseter.
En iemand die voor, hoofd en na op één bord schept en niets helemaal opeet.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik probeer me de eetvoorkeuren van de users van dit topic voor te stellen. Yreal lijkt me een alleseter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |