Goedzo, lekker vaak ziek worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik uit huis ga ik dit uit mijn leven zal verbannen.
Het moment is aanstaande.
In Düsseldorf kunnen ze het ook goed Ets. Zeer grote Japanse populatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
Nederlandse sushi blijft wel een lachertje vergeleken met sushi uit Japan en Hawaii.
Veel lekkerder, smaakvoller, groter en goedkoper.
Zelf ben ik redelijk kieskeurig met wat ik naar binnen werk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve augurken, olijven en rode bieten.
Het vlees is al bijna zo ver las ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf voorgenomen dat wanneer ik uit huis ga ik dit uit mijn leven zal verbannen.
Het moment is aanstaande.
Hmm, is wel meer vlakbij dan Japan/Hawaii.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In Düsseldorf kunnen ze het ook goed Ets. Zeer grote Japanse populatie.
Exact dit, en rode kool.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve augurken, olijven en rode bieten.
Boks.quote:
Alles uit de koekenpanquote:Op zondag 11 januari 2015 20:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het vlees is al bijna zo ver las ik.
Ben je zwanger?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef eriksd het volgende:
Augurken
Altijd een potje thuis om af en toe eentje te snacken.
Ik heb het niet op broccoli en aubergine.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Tchock het volgende:
Het lastigste wat ik niet lust is champignons en paprika.
Ik heb nog nooit ook maar één spruitje gegeten.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik kan goed genieten van witlof, spruitjes en mosselen.![]()
Witlof heb ik echt moeten leren eten, spruitjes gaan wel en mosselen eet ik bijna nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik kan goed genieten van witlof, spruitjes en mosselen.![]()
Zeker mensen in het gezin die het niet lusten waardoor het nooit op de tafel komt?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één spruitje gegeten.
Precies. En om nou voor mezelf spruitjes te gaan kopen terwijl ik geen idee heb of ik het lust vind ik ook weer te gewaagdquote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker mensen in het gezin die het niet lusten waardoor het nooit op de tafel komt?
Jammer genoeg is het seizoengebonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mosselen
Is ook echt gezellig eten. Pannetje, stokbrood, wijntje.
Witlof met ham en kaas.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Witlof heb ik echt moeten leren eten, spruitjes gaan wel en mosselen eet ik bijna nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |