quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
ey tiesje ik heb laatst nog tips gekregen voor dat gesprek woensdag
hebben?
Kapsalon klappen voor het ontbijt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef Blistering het volgende:
Pizza ontbijt is ook geweldig trouwens. Helemaal als je een kater hebt.
quote:
Ties vertel, wat klapt Paxcon nog meer?!?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
jonko klappen
Zoals Paxcon zou zeggen
Boerenkeetquote:
Paxcon de Klapjosti.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel man![]()
'ik ga zo biertjes klappen'
'ik ga zo pizza klappen'
Wat een stoker deze manquote:Op zondag 11 januari 2015 21:06 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Paxcon de regie kwijt. Anarchie!
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel man![]()
'ik ga zo biertjes klappen'
'ik ga zo Mapima klappen'
Hoe kan het achterbaks zijn als ik het hier post?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad, wat smerig achterbaks.
Zoiets doe je niet als ex-collega.
Sanasoufiquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Sanisoufie dan of hoe ze ook heet?
Jij bent dan ook witquote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dat woord 'klappen' nooit gebruikt, behalve als ik Paxcon na ging praten.
Sanasouffléquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Sanisoufie dan of hoe ze ook heet?
Y zal er niet veel langer over doen denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
9 jaar doen over haar bachelor.
Kloon van Yreal?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
9 jaar doen over haar bachelor.
Veel langer niet nee. Jaartje of 12 moet wel kunnen, als we mijn P extrapolerenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Y zal er niet veel langer over doen denk ik.
Nouja, welke P? Jij bezit helemaal geen P. Ga dan geen bezittelijke voornaamwoorden gebruiken man, bah!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Veel langer niet nee. Jaartje of 12 moet wel kunnen, als we mijn P extrapoleren
Bam!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, welke P? Jij bezit helemaal geen P. Ga dan geen bezittelijke voornaamwoorden gebruiken man, bah!
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, welke P? Jij bezit helemaal geen P. Ga dan geen bezittelijke voornaamwoorden gebruiken man, bah!
Man man man, ben jij nou mijn vriend of niet?quote:
Sorry, ik ben hetero.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man man man, ben jij nou mijn vriend of niet?
Die veronderstel ik in deze berekening dan ook in 4 jaar te gaan halen. Wel bijblijven he.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei vriend, geen vriendje. HA, ben jij toch effe ingeluisd.
Inderdaad. Beetje opletten Battie.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die veronderstel ik in deze berekening dan ook in 4 jaar te gaan halen. Wel bijblijven he.
Heroes?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
Net mijn hele gitaar omgestemd naar een of andere gestoorde tuning en nu wil ik graag een ander liedje spelen.
Ik kan het toch ook niet meer bijbenenquote:
Huh?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen echt op zo'n snelheid studeren. 24 credits per jaar, dat is toch triest...
Beste 9,99,- die ik maandelijks spendeerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik bespeel alleen het instrument spotify
24?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen echt op zo'n snelheid studeren. 24 credits per jaar, dat is toch triest...
Ik zal maar niet happen of zoals Pax zou zeggen klappen /harharharquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik ken ze niet hoor. Van de alle rechtenstudenten die ik ken, ben jij de enige die 't langst over doet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die mensen die langer dan tien jaar over een rechtenstudie doen. Dammmm
Ik ken een chick die doet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
onzin. Ik ben pas 4 jaar bezigquote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik ken ze niet hoor. Van de alle rechtenstudenten die ik ken, ben jij de enige die 't langst over doet.
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?quote:
Deeltijdquote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?
Neejoh. BSA is voor mij niet van toepassing.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?
Ik moet haar even vragen of ze Bestuursrecht heeft gehaald. De laatste keer vergeten te vragen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neejoh. BSA is voor mij niet van toepassing.
Ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Ik ken niemand die studievertraging heeft gehad bij een rechtenstudie.
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
*fokker*quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...
Saai publiekquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verhagen of Rutte zijn toch van een iets ander kaliber dan Yreal, excuus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ach Y: troost je met de gedachte dat je als langstudeerder het nog prima tot premier van dit land kan schoppen of minister
''Fulltime treinreiziger en fokker''quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...
Heerlijke live-versie gedownload.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een goede suggestie.
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verhagen of Rutte zijn toch van een iets ander kaliber dan Yreal, excuus.
Hou op met dat klappen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die klappen dan ook geen kapsalon en flirten duidelijk niet met serveersters.
Liever postbode dan zo'n rat als Verhagen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Ditquote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.
Belediging van het ambt.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.
Geen principes hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.
Precies. Als ik zie wat Wilders wel niet krijgt, gewoon je eigen partij oprichten, drempel halen en je zit weer goed voor 4 jaar (naja zeg 2 jaar, das de trend nu eenmaal na Paars II) op je zetelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Als ik zie wat Wilders wel niet krijgt, gewoon je eigen partij oprichten, drempel halen en je zit weer goed voor 4 jaar (naja zeg 2 jaar, das de trend nu eenmaal na Paars II) op je zetel
2 bachelors in 4 jaar vind ik geen studievertraging.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik vier jaar over mijn bachelor rechtsgeleerdheid doe
ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 bachelors in 4 jaar vind ik geen studievertraging.
Ga ik volgend jaar ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |