ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Ik ken niemand die studievertraging heeft gehad bij een rechtenstudie.
*fokker*quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...
Saai publiekquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Ik ken niemand die studievertraging heeft gehad bij een rechtenstudie.
Verhagen of Rutte zijn toch van een iets ander kaliber dan Yreal, excuus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ach Y: troost je met de gedachte dat je als langstudeerder het nog prima tot premier van dit land kan schoppen of minister
''Fulltime treinreiziger en fokker''quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ugh, ooit een keertje een rondje gehad van wat iedereen overdag deed. Krijg je dus * bank* *NMA* *bank* advocatenkantoor* *bank* .... En dan kom ik ...
Heerlijke live-versie gedownload.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een goede suggestie.
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verhagen of Rutte zijn toch van een iets ander kaliber dan Yreal, excuus.
Hou op met dat klappen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die klappen dan ook geen kapsalon en flirten duidelijk niet met serveersters.
Liever postbode dan zo'n rat als Verhagen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Ditquote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.
Belediging van het ambt.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah... Y is geknipt voor zo'n job. Is toch mooi cashen, zelfs al ben je maar kamerlid.
Geen principes hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.
Precies. Als ik zie wat Wilders wel niet krijgt, gewoon je eigen partij oprichten, drempel halen en je zit weer goed voor 4 jaar (naja zeg 2 jaar, das de trend nu eenmaal na Paars II) op je zetelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig baantjes waar je zoveel voor krijgt en totaal incapabel voor kan zijn. Voor 90k per jaar ga ik wel als stemvee voor desnoods de SGP in de kamer.
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Als ik zie wat Wilders wel niet krijgt, gewoon je eigen partij oprichten, drempel halen en je zit weer goed voor 4 jaar (naja zeg 2 jaar, das de trend nu eenmaal na Paars II) op je zetel
2 bachelors in 4 jaar vind ik geen studievertraging.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik vier jaar over mijn bachelor rechtsgeleerdheid doe
ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 bachelors in 4 jaar vind ik geen studievertraging.
Ga ik volgend jaar ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |