Heroes?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
Net mijn hele gitaar omgestemd naar een of andere gestoorde tuning en nu wil ik graag een ander liedje spelen.
Ik kan het toch ook niet meer bijbenenquote:
Huh?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen echt op zo'n snelheid studeren. 24 credits per jaar, dat is toch triest...
Beste 9,99,- die ik maandelijks spendeerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik bespeel alleen het instrument spotify
24?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen echt op zo'n snelheid studeren. 24 credits per jaar, dat is toch triest...
Ik zal maar niet happen of zoals Pax zou zeggen klappen /harharharquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
Nou, ik ken ze niet hoor. Van de alle rechtenstudenten die ik ken, ben jij de enige die 't langst over doet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die mensen die langer dan tien jaar over een rechtenstudie doen. Dammmm
Ik ken een chick die doet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
onzin. Ik ben pas 4 jaar bezigquote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik ken ze niet hoor. Van de alle rechtenstudenten die ik ken, ben jij de enige die 't langst over doet.
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?quote:
Deeltijdquote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?
Neejoh. BSA is voor mij niet van toepassing.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Als je je P niet binnen 2 jaar hebt ben je toch weg?
Ik moet haar even vragen of ze Bestuursrecht heeft gehaald. De laatste keer vergeten te vragen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neejoh. BSA is voor mij niet van toepassing.
Ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nou. Ik ken niemand die studievertraging heeft gehad bij een rechtenstudie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |