Dat ligt er uiteraard volkomen aan hoe je het maakt en wat je er op doet. Overigens is een boterham met kaas ook een "deegschijf met doorgezouten prut erop". Onzinargumentatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deegschijf met doorgezouten prut erop. Neenee Tchock, dat is niet best.
Jij zegt dat je lekkerdere dingen kan bedenken met boerenkool doorheen. Gekookte aardappels horen daarin, niks anders.quote:
Lekkerdere dingen dan gekookte aardappels als etenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt dat je lekkerdere dingen kan bedenken met boerenkool doorheen. Gekookte aardappels horen daarin, niks anders.
Moeilijk doen en geen Turks brood gebruikenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zelf pizza maken inclusief het deeg
ik heb over in een stamppotquote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekkerdere dingen dan gekookte aardappels als eten
Beide heerlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boerenkoolstamppot over pizza any day.
Niks moeilijk doen. Traditioneel deeg bereiden neemt slechts 24u in beslag (no pun)quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk doen en geen Turks brood gebruiken
Zo ziet een gemiddeld Chinees of Spaans restaurant er ook uit, kei lekkerquote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schijn kan bedriegen. Ik ken een tent waar je op witplasticen stoeltjes in TL-licht aan een campingtafel zit maar waar ze heerlijke sushi maken.
Ja dat zie ik, maar dat er aardappels in stamppot boerenkool zit staat helemaal niet ter discussiequote:
Daarom eet ik ook nooit een boterham met kaas. Walgelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er uiteraard volkomen aan hoe je het maakt en wat je er op doet. Overigens is een boterham met kaas ook een "deegschijf met doorgezouten prut erop". Onzinargumentatie.
Geen fabriekszooi nee, wel eigen gemaakte Franse vloerbrood uit de oven gewoon met een klodder ekte boter + beleg. Oh nom nom nomquote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef eriksd het volgende:
Hier ook nog idioten die geen brood eten?
Dit dusquote:Op zondag 11 januari 2015 20:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf ben ik redelijk kieskeurig met wat ik naar binnen werk.
Dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar dat er aardappels in stamppot boerenkool zit staat helemaal niet ter discussie
Deze is juist goed.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bah. Neem altijd die van Big American of Dr. Oekter Ristorante.
Alle andere is smakeloos.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Boterham met kaasIs inderdaad ook smerig.
Gesmolten kaas daarentegen
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Klopt, maar prima te dulden als je brak bent.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze is juist goed.
Big American is onverfijnd met te zoete shit erop.
Alle diepvriespizza's zijn smakeloos. Nouja, je proeft wel zout, maar dat doet je bek samentrekken, want het zit er rijkelijk opquote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bah. Neem altijd die van Big American of Dr. Oekter Ristorante.
Alle andere is smakeloos.
Tosti salami.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Jij bent smakeloos.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alle diepvriespizza's zijn smakeloos. Nouja, je proeft wel zout, maar dat doet je bek samentrekken, want het zit er rijkelijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |