Deze man weetquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zelf pizza maken inclusief het deeg
quote:
Neem me met een diepvriespizzaquote:
Dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
Tosti'sIk kan niet in woorden uitdrukken hoe veel ik van dat voedsel houd.
Ben je wel eens bij Tostiworld geweest?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit.
Op de middelbare kocht ik iedere pauze wel zo'n tostiTegenwoordig maak ik het niet zoveel meer omdat ik telkens vergeet wit brood te kopen
![]()
Uur prima vermaak. Lach me altijd kapot, zeker nu met die huisvrouwen en huppelkutjes.quote:
Doe even normaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem me met een diepvriespizza
Gelukkig heeft de plaatselijke mod niet zo'n hoge pet van jou op heb ik vernomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal.
TR gemaakt.
Sideshowbobbie
Nee. Nu ik Google, ben ik nogal verbaasd dat ik het nog nooit heb gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Tostiworld geweest?Die hebben echt moeilijk lekkere exemplaren.
Smakeloze grap?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal.
TR gemaakt.
Sideshowbobbie
Dat gaan we zien, T'tje.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de plaatselijke mod niet zo'n hoge pet van jou op heb ik vernomen.
Oh ik zie nu dat ze maar vier vestigingen hebben. Aangezien er in Zwolle een zit nam ik meteen aan dat het een gigantische keten moest zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Nu ik Google, ben ik nogal verbaasd dat ik het nog nooit heb gezien.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef eriksd het volgende:
Hier ook nog idioten die geen brood eten?
Ik moest ook even bijlezen, kom net uit bedquote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo, we zitten weer op ouderwetse postsnelheden.
quote:
Ook goeiesmorgensquote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik moest ook even bijlezen, kom net uit bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |